Szia.
Mivel nincs rajta rendszám így a kövesen való kíméletes járatás kihúzva.500km gyenge terep földes utak stb...(dagonyás vidiben se,mertem nagyon cibálni neki).Az a vicc,hogy még mindig csak ennyi van benne,nyáron ha 2szer mentem vele.Vagy nincs kivel, vagy nincs keret rá.
Most ráadásul kell bele egy fékbetét csere hátul,így még az is nehezít.
Rájöttünk miért eszi a picur(xl600) az olajat dugo a hengerben lötyögött kissé, ja és csapszegnél elvan repedve úgy hogy szopika van tavaszt 1 járatos mocival kezdhetem
én itt a fórumos kutyától rendeltem a láncot x gyűrűs did 16 pénz volt
nekem 15-45ös áttételem van ráadásul nem is vagyok gizda, de engem elvisz bárhová
45fok közeli emelkedőkön sem kell negyed gáznál jobban húzni és felmegy szépen
ellenben a 110 teljesen korrekt utazó(90 kb félgáz), 130felé már elég jól vibrál-rezeg
szóval én nem teszek más áttételt, ez nekem megfelelő
de ha valakit érdekel van egy 46os alu hátsó kerekem odaadom kicsi pénzért
vagy akár egy hátsó lámpabúráért is
Olyan 130 a vége. Ha nem jársz ilyen technikás helyeken,akkor nem kell. Viszont így még 3 ban gázra átemeli az elejét egy gödrön/tócsán,4 ben meg ha kézzel rásegítek egy picit.
aha, nekem 15/48 van....végre mennyit megy?(én még nem nézhetem meg ^^) mondjuk a képeid alapján neked kell is az a rövid áttétel, engem kicsit zavar hogy rövidek a sebességek
Szívesen
Én 14/45 (ugyan az mint a 15/48) -tel megyek a gyári 15/45 helyett.
Nekem ez jobban bejön,mint a gyári áttétel,főleg az erdei technikás részeken.
Itt a Képes Motoron találtam egy hirdetést DID láncra.
Így van,először ne rángasd a gázt! Viszont a fordulatszámot változtasd,ne egy fordulaton járasd. Földúton is járathatod,semmi baja nem lesz. Egy a lényeg,hűtés mindig legyen,sárban egy helyben pörgetve ne járasd
Így,hogy neked csak dugó lett cserélve,fúrva nem,kevesebb idő is elég a bejáratáshoz.
Az első olajcserét a könyv 160km után írja.
aszfalton nemnagyon akarom/tudom járatni, csak könnyü terepen és ottis erőltetés nélkül + kerülöm a hirtelen kigyorsításokat, szerinted figyelnem kellene még valamire? + nem tartom sokáig magas fordulaton...sőt magas fordulatot kerülöm egyenlőre...kb 150 KM van benne... dugó lett benne cserélve + vez lánc
Szevasztok!
Van pár eladó cuccom XR 400-hoz! Korrekt ajánlatokat e-mailben kérném (joogeri@vipmail.hu), mert sajnos nem sokat vagyok fent fórumon!
Üdv! -Joó G
Az durva.Tarvágás 70 centis tuskóval.A legjobb ha veszel egyet és összerakod.Ha darabokban eladod úgy lehet még jobban jössz ki belőle.Engem is érdekelne egy két dolog róla.Km óra és a tank.
Mivel nincs rajta rendszám így a kövesen való kíméletes járatás kihúzva.500km gyenge terep földes utak stb...(dagonyás vidiben se,mertem nagyon cibálni neki).Az a vicc,hogy még mindig csak ennyi van benne,nyáron ha 2szer mentem vele.Vagy nincs kivel, vagy nincs keret rá.
Most ráadásul kell bele egy fékbetét csere hátul,így még az is nehezít.