Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én eddig castrol actevo xtra-t tettem bele
de rábeszéltek az 5100-ra avval ki lehet tolni 2 ezerre az olajcserét
mondjuk most még a castrolt teszem bele
Donor tudja már,hogy ismét lesz játszótársa?

Gratula!
Üdv Urak!
Vettem egy xr600r-t
Kérdés:milyen olaj valo bele ki mit rak bele..?
én is csak ki akarom próbálni hogy előre rakok 14es 2500 Ft a 14es
első lánckerék ha nem jön be az a 2500forint nem vág a földhöz :D
ha nem erdőben ugrabugrálsz köveken-fatörzseken akkor ne tegyél nagyot hátra
de ha földút meg pálya és ilyen "higgadt" a terep akkor jobb a 45 hátra
nem kell 1 nap 1000x váltani
szerintem:
beszerzel egy 45ös kereket, beteszed és kipróbálod
aztán ha bejön akkor avval jársz
Ha ennyire zavar,akkor próbáld meg a gyári 15/45 -öt. Itt a fórumon is van,akinek ez jön be. Próbáld ki,és dönts utána
Van itt az oldalon olcsón jóféle 45-ös lánckerék: http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
15 - 48 as áttételem van.....és kicsit zavar hogy 1. sebességem kb annyi hogy elindulok + húzok 1 kis gázt...de viszont amerre eddig jártam (ugye nekem járatós az XR) és próbálgattam a sebességeket
ott 5. be nagyon ritkán raktam fel...vagyis ha már fölraktam és húztam 1 valamennyivel kövérebb gázt rögtön vége lett az útnak, és satu.... szóval áttételbe a végsebesség jó / jó lessz ha bejáratom

szerinted mit csináljak? szarjam le, majd hozzászokok hogy rövid az 1 es vagy inkább 5.et ne használjam? meg nektek 100, 110 nél mennyire bőg? összefoglalva: kurvára idegesít hogy kb 10x annyit váltok mint előző motorral ( bal kezemen középső ujjam már vizhólyagos )

bocs a regényért
nekem FOX Racing Launch protektoringem van es megvagyok vele elegedve....jool ved es kenyelmes ...124 euroert vettem
Nem ismerem ezt a kormányt,nem volt még ilyenem.
Nekem 14-es van elöl,és nagyon szeretem,jobban emelgeti az elejét..........mondjuk én nem én nem pályázok,erdőt járok vele:)
áááááá először a segéd vázat kell valahogy meg buherál ni
mit gondoltok a cht kormányok hoz mert azt is vemem kell és most elég olcsó 5200 ft é vesztegetik! meg erről az átételezés röl szeretnék kérdezni hogy akkor elég ha veszek egy 14 es első lánckereket ? mert nekem jó volna sokat pályázok csak úgy hobbiból nem verseny szinten :D
Van megoldás de nagyon drága. Amerikában létezik egy kit hozzá,amivel át lehet alakítani önindítóssá.
ahham ! csak egy ötlet volt :D nem is kell az hála istenek könnyen belehet indítani hidegen melegen csak nem vagyok valami nagy növésű és a sáros csizma meg az a napi kB 100 km egy egy eldőlés után már nem úgy rugdossa ez ember :D:D
Nem! Más a főtengely is,kell rá egy fogaskerék amit meghajt.
én egy ójat szeretnék kérdezni hogy ha veszek trx oldal deknit meg önindítót akkor meg lehet csinálni hogy önindítós legyen ? csak ki kell találni hogy az aksit hova rakom :D
nem tom hova valósi vagy de én kecson vetem a parilába 25 é fm racing protektor inget kényelmes és én már leteszteltem sajna a gerinc védő karcos lett mert meg ütődőt de a gerincemnek semmi baja !
Szeretnék kérni valakit, hogy mondja meg a tutit: protektoring vagy páncél+könyök+alkarvédő, biztonság és kényelem szempontjából? Persze mindenből van nagyon olcsó vacak és drágább jobb kivitel, nézzük a 20-30e kategóriát. Köszi.



Tuti
Engem is érdekelne a dolog.
Hello!

Van vkinek tapasztalata itt az apróban árult új FOX protektoringekkel kapcsolatban? Vett már vki innen?

20 000 Ft-ért vagy gagyi vagy ritka jó vétel?
Helló Mindenki!
Ismerős keresne 1989-es XL 600-hoz komplett,működőképes blokkot...Aki tud, kérem "válasz erre" kattintva jelezze,tolmácsolom neki.
Köszönöm,szép napot!
aha ertem koszi
Hy all
XL 600 LM -RM re keresek Hátsó sárvédőt
ha valaki tud segíteni annak nagyon megköszönném

ha valaki valamit tud az erre a mail címre írjón vagy vegyen fel msn re
THX all

route66usa@citromail.hu

Msn: route66usa@windowslive.com
Teljesen megegyezik a gyárival, csak nem gyári...
De ha ezt nem mondom meg, lehet, soha nem jön rá senki, mert annyira szépen meg van csinálva
Nem én csináltam, készen vettem. Alul van egy kiskerék, az egész szerkezet átbillen egy holtponton és ott megáll, csak akkor megy vissza, ha a kart megemeled.
Fogalmam sincs pontosan mennyi km volt a motorban,amikor fel lett újítva,mert akitől vettem tuti visszapörgette az órát. A havernak több mint 30000 volt az ugyan ilyen XR-ben,de még tök jól indult,és ment is,csak szétment a láncfeszítője,átugrott a vezérlés,és odavert a szelepeknek............amúgy már zabálta az olajat. Én is azért kezdtem szétbontani,mert eléggé ette az olajat.
Ha már nincs több fúrási lehetőség,vissza lehet hüvelyezni az eredeti méretre. Egyébként bele lehet rakni 440-es hüvelyt is hozzávaló dugóval......a Wiseco gyárt pl. ilyet. Nekem egy Bp.-i Honda szervízben mondták,hogy ők csinálnak ilyet: http://www.omegamotor.hu/index...
vegen az lesz hogy en is szerzek egyet