én eddig castrol actevo xtra-t tettem bele
de rábeszéltek az 5100-ra avval ki lehet tolni 2 ezerre az olajcserét
mondjuk most még a castrolt teszem bele
ha nem erdőben ugrabugrálsz köveken-fatörzseken akkor ne tegyél nagyot hátra
de ha földút meg pálya és ilyen "higgadt" a terep akkor jobb a 45 hátra
nem kell 1 nap 1000x váltani
szerintem:
beszerzel egy 45ös kereket, beteszed és kipróbálod
aztán ha bejön akkor avval jársz
Ha ennyire zavar,akkor próbáld meg a gyári 15/45 -öt. Itt a fórumon is van,akinek ez jön be. Próbáld ki,és dönts utána
Van itt az oldalon olcsón jóféle 45-ös lánckerék: http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
15 - 48 as áttételem van.....és kicsit zavar hogy 1. sebességem kb annyi hogy elindulok + húzok 1 kis gázt...de viszont amerre eddig jártam (ugye nekem járatós az XR) és próbálgattam a sebességeket
ott 5. be nagyon ritkán raktam fel...vagyis ha már fölraktam és húztam 1 valamennyivel kövérebb gázt rögtön vége lett az útnak, és satu.... szóval áttételbe a végsebesség jó / jó lessz ha bejáratom
szerinted mit csináljak? szarjam le, majd hozzászokok hogy rövid az 1 es vagy inkább 5.et ne használjam? meg nektek 100, 110 nél mennyire bőg? összefoglalva: kurvára idegesít hogy kb 10x annyit váltok mint előző motorral ( bal kezemen középső ujjam már vizhólyagos )
Nem ismerem ezt a kormányt,nem volt még ilyenem.
Nekem 14-es van elöl,és nagyon szeretem,jobban emelgeti az elejét..........mondjuk én nem én nem pályázok,erdőt járok vele:)
áááááá először a segéd vázat kell valahogy meg buherál ni
mit gondoltok a cht kormányok hoz mert azt is vemem kell és most elég olcsó 5200 ft é vesztegetik! meg erről az átételezés röl szeretnék kérdezni hogy akkor elég ha veszek egy 14 es első lánckereket ? mert nekem jó volna sokat pályázok csak úgy hobbiból nem verseny szinten :D
ahham ! csak egy ötlet volt :D nem is kell az hála istenek könnyen belehet indítani hidegen melegen csak nem vagyok valami nagy növésű és a sáros csizma meg az a napi kB 100 km egy egy eldőlés után már nem úgy rugdossa ez ember :D:D
én egy ójat szeretnék kérdezni hogy ha veszek trx oldal deknit meg önindítót akkor meg lehet csinálni hogy önindítós legyen ? csak ki kell találni hogy az aksit hova rakom :D
nem tom hova valósi vagy de én kecson vetem a parilába 25 é fm racing protektor inget kényelmes és én már leteszteltem sajna a gerinc védő karcos lett mert meg ütődőt de a gerincemnek semmi baja !
Szeretnék kérni valakit, hogy mondja meg a tutit: protektoring vagy páncél+könyök+alkarvédő, biztonság és kényelem szempontjából? Persze mindenből van nagyon olcsó vacak és drágább jobb kivitel, nézzük a 20-30e kategóriát. Köszi.
Nem én csináltam, készen vettem. Alul van egy kiskerék, az egész szerkezet átbillen egy holtponton és ott megáll, csak akkor megy vissza, ha a kart megemeled.
Fogalmam sincs pontosan mennyi km volt a motorban,amikor fel lett újítva,mert akitől vettem tuti visszapörgette az órát. A havernak több mint 30000 volt az ugyan ilyen XR-ben,de még tök jól indult,és ment is,csak szétment a láncfeszítője,átugrott a vezérlés,és odavert a szelepeknek............amúgy már zabálta az olajat. Én is azért kezdtem szétbontani,mert eléggé ette az olajat.
Ha már nincs több fúrási lehetőség,vissza lehet hüvelyezni az eredeti méretre. Egyébként bele lehet rakni 440-es hüvelyt is hozzávaló dugóval......a Wiseco gyárt pl. ilyet. Nekem egy Bp.-i Honda szervízben mondták,hogy ők csinálnak ilyet: http://www.omegamotor.hu/index...
de rábeszéltek az 5100-ra avval ki lehet tolni 2 ezerre az olajcserét
mondjuk most még a castrolt teszem bele