Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért a 2 lóért fáj a fogad,vagy a kisebb súlyért?
tied önindítós+berúgós?
hát szerintem jóval 15 alatt van az XL is
enyém legalábbis tuti mer levan koppasztva . a lassú víz partot mosra meg.. hát nemtudom sajna még nem mentem másik XL el, de az enyém amikor ment cefetül megindult
na és azé lehetett vele ilyeneket is csinálni:
Fiuk, az xr 600 ba és az xl 600ba ugyan az a dugó megy?
túratankosra meg 189kg ír.....
de amennyi oldal annyi kiló, nincs 2 egyforma adat
Hali!

Akkor a műanyagról senki nem tud infóval szolgálni?

Üdv!
ahaa thx...csak azert kerdem mert mikor melegitem a gepet es parperc utan elkezd csorogni valami a jobb felen a vezerlesnel de mikor mar uzem meleg es hajtottam is vele megszunik a csorges.....en a vezlancra gondoltam....es ellenorizni nem lehet valahogy hogy meg joo e a vezlancom komolyabb bontas nelkul?
szia,

a vezlánc feszességét minden esetben automata állítja (kivéve régen az SR500 Yamaha).
Kókányolni(patkolni) persze lehet valamelyiket, de az XR/XL 600ét erősen nem ajánlott
na akkor lehet allitani a vezerlanc feszeseget?
azer a 180 kg az tulzas.....nekem 84-es xl600r-em van es olyan 140 kg korul mozog es tudtommal az xr max csak 1 2 loval erosebb.....azer faj a fogam egy 600-as xr-re
xr 600
xl 600
az itteni adatok szerint az xl 146kg és 44le, az xr pedig 128 kg és 46le.
nem azt mondtam,hogy gyenge az xl,csak gyengébb,mint az xr. ha ekkora súly különbség, akkor mindenféle képpen xr fog nekem kelleni,mivel nekem csak hétvégi endurozgatásra kell, rendszám mindne nélkül.
hát nem vagyok kezdő,de nem is vok 1 világbajnok endurós de elbirok egy 600assal,volt már több endurom.
ha el akarok menni valamerre,akkor a 900rr el megyek,ugyhogy a kényelem nem szempont, inkább a kisebb súly,és a nyers erő,ami igazából érdekel
egy xl600ast semmiképp sem nevezném gyengének
szerintem pont megfelelő
elég súlyos 180+ kiló olyan lassú víz partot mos típus, olyan mint egy tank megy tökön-babon át (lehet nem így mondja a népnyelv) kifejezetten kényelmes, pakolható.inkább csavargásra hosszabb túrákra kiválló
némi vagánysággal és rutinnal azért lehet vele meredekebb dolgokat is csinálni ám
xr az olyan 120+ kiló pörgősebb "vadabb" szikla, fatörzs stb nem akadály
ellenben nem olyan kényelmes, alig van hely pakolni, bár megoldható
xr600ast nem ismerem de a 650es teljes téboly, olyant akkor vegyél ha nagy penge vagy, abban már több az erő a kelleténél az 70-80as tempónál simán feljön 1 kerékre aszfalton, terepen meg elássa magát
400as meg teljesen jó gép én már teljesen beleszerelmesedtem
teljesen ideális hétvégi endúrózgatásokhoz
bár én mentem vele messzire is, egyedül a seggem nem volt felhőtlenül boldog
jah én nem irtam semmiféle xr 400ról
milyen árban mennek amugy ezek a gépek? vmi régebbit akarok,nem szánok rá annyira sok lóvét
valszeg monyuk kinntről lesz,mert ismerek 1 csávót aki kinntről hozza a gépeket,vele is akarok majd beszélni,csak elötte elkell adni a szimót,meg a 250es krosz mz m 4. motornak máár sok lenne
aha tehát xr könnyebb,erősebb,és önindító mentes,az xl nehezebb,gyenguszabb,de lehet öninditozni
végülis azér a kevesebb sulyért és plusz erőért elgondolkozok rajta, hogy inkább xr de amugy mekkora a különbség sulyban,és teljesitményben?
hát én se csak önindítósra gondoltam,legyen rajta mind2. nem azért ,hogy nem tudom berugni, de mégis kényelmesebb meg nyomni 1 gombot a sártenger közepén
Lehet,hogy túl sok agyagot kap.Próbál meg állítani a levegő csavaron
Ha választanod kell xl és xr között akkor szerintem az xr-t válaszd.Igaz,hogy ezen nincs önindító,de ez férfi sport.
Viccet félre téve néha azért jól jönne.Visszatérve az okokra:
Xr súlya jóval kisebb,mint az xl-nek.Erőben is egy kicsit "keményebb".Lehet,hogy ezzel csak én vagyok így,de nekem az xl mindig is a túraenduro kategóriába tartozott.Amúgy nem te írtál nekem levelet az xr400 miatt
Értem,akkor oda teljesen felesleges venni.A vázra én is raktam mondjuk én az ülés meg a tank alá.
ha az úr sokáig folyatja az égi áldását egész tiszta lesz a motorom

hanem
a lengőkart meg a rugóstag csapágyait nem kellene időnként zsírozgatni? mert zsírzógombot nem látok sehol
egyes vélemények szerint az önindító kislányoknak való aki nem tudja berúgni ne endúrózzon.
véleményem szerint nem rossz dolog, de teljesen felesleges.
ha a motor jó állapotú(ugyebár szarokkal nem motorozik a művelt ember ) akkor pár rúgás, és pöfög is
hozzáteszem én már rugdostam a cagivámat kb 30 centis sárban közel 20 percig mire "kifogyott" a víz a rendszerből és beindult, ekkor örültem volna egy önindítónak, de ki tudja meddig tekerte volna.... 20 percig vélhetőleg nem.....
csak önindítós endurót én nem vennék, sok hibaforrás, és betolni 100x rosszabb sárban mint berúgni
600as xl ben van önindítós-berúgós havernak is olyan van, így praktikus
fura mód a 600ast sokkal nehezebb berúgni mint a 400ast
hali srácok.
most tervezek venni valami 600as endurót ,és mivel van egy cbr 900am is,és elég honda párti vagyok,ezért enduroba is egy honda lenne a legjobb.
lenne pár kérdésem:)
mi a különbség z xl,és az xr között? melyikbe van,és mikori évjárattól önidító? láttam már iszapba beragadt 600as gépet,amit a tulaj végkimerülésig rugdosott,mer lefulladt,és annyira megmerült a sárba,hogy félig a viz alatt,félig az iszapba járt a berúgó kar,és nem sikerült beinditani,aztán többen kellettünk a kiszedéshez és én igy nem szeretnék járni.
lehet karburálni kellene?
hűtővíz szokott fehér füstöt vagyis gőzt csinálni na de neked olyan nemigen van.......
Üdv Urak!
Az mitől lehet,hogy a motor fehérren füstöl,ha a gázt elveszem?/xr600r/
Ami a deknin van az egy nagy szar,hőre meglágyul.
A vázra olyat raktam,ami ki lett vágva táblából. Ez közel egy éve fent van,és alig van megkopva.....nekem bevált.