Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

am 800forintért vettem fullos ngk v mien gyertyapipát
meg nekem a gyári az szét volt repedezve és nem zárt jól
most az enyém is ezt csinálja, már a tocsák megvoltak, szerintem gyertya. amugy ha van valakinek rossz Cdi -je lehet hogy meg tudom csinálni.
hogy oldottad meg hogy ne essen vissza?
én a nagy meggájver szeretnék kérni egy kis segitséget!
XL600R 83-87. kéne a blokkbol az összes csapágy mérete mert nem szeretem ha áll a motorom 2 napig. hol tudnám ezeket megnézni?
Elöre is köszönettel!
megnezem a legszurot.....hat mar egyszer attekertem szigeteloszalagal de csak a felso reszit ahol belemegy a kabel....megprobalom attekerni az egeszet es maglassuk milesz....thx a tippeket
akkor adok egy 102 es hengert 10 rongyért
Kategória váltás miatt eladóvá vált az emelőbakom. Maszek gyártmány, de nagyon profi, kitűnő állapotban. 5 ezer Ft.
jah meg hogy van ezeknél? hüvelyesek az XR ek? vagy mivan ha már a legnagyobb túl méretes dugó se megy bele?
hány km enként újítod vagy hogy megy ez? meg
gondolom ütöd vágod amig megy nem?
biztos jó a gyertyapipád?
szerintem vizet szívott a sárkány, vagy valahol beázott egy picit.

Először a légszűrő környékét nézd meg, tömít-e mindenhol rendesen.

Csak egy tipp.
colt,

megtaláltam a fúvókákat! 1 db fő (135-ös) és 1 db alapjárati (32,5-ös)

Napközben Csepel Gyártepelen vagyok megtalálható, délután 4től pedig megyek az albérletbe Újpestre.

Ha gondolod csörögj s valahol útközben találkozunk!
70/3718674
mar megint kihagy a motor ha nagyobb tocsaba belehajtok.....elobb szakado esobe jottem haza es ha elvettem a gazt durrogott...lassitasnal kellett huznom a gazt le ne alljon....mi lehet a gond?
Helló Mindenki!
Ismerős keresne 1989-es XL 600-hoz komplett,működőképes blokkot...Aki tud, kérem "válasz erre" kattintva jelezze,tolmácsolom neki.
Köszönöm,szép napot!
ha eldől én behúzom a dekompresszor kart pumpálok rá egy csomót maxigázon és beindul
már ha nem indul utána 1-2 rúgásra
nekem megy egy darabig fekve is, volt tesztelve
Tegnap le lett tesztelve minden téren. A fogyasztása kevesebb lett most 8,5 liter. De aki ment vele azt mondja, hogy most is sokat kap. Viszont jól indul, kivéve esést követően viszont nem megy úgy mint a régivel.
egyenlőre ne mer nincs kéznél a rászánt pénz.. remélem 1-2 héten belül ittlessz
most nagyon agyalok h szerintem a régi csapszegem is teljesen tökéletes
bár fingom nincs mitől törhette el a gyűrűt
5ezer valahányszázért is van gyürüszett de nemtom már hol. valahol salgotarjánba..
nekem zörögnek a csapágyak mint az állat.. félelmetes! keressek neked hengerfejet?
Az nem lenne rossz,de 7végén beindul a buli megint...
a haveromnak 15-47 van 20 euro a 47-es kerék. 110-et ment bemértem kocsival...
húú én azthittem kicsit olcsóbb mint 5ezer meg 13
na azért kell mert a régi elrepedt meg a 4 szelepen kívül minden szanaszét van kopva benne
csao kelemenBali! a csapszeg kb. 5 rongy én most kaptam prox gyürüket 100 as hengerhez 13.800 ért a KTM-be rendeltem... ha csapszeget mész venni vidd a méreteit hengerfejet minden sarkon találsz, de elárulod minek neked komplett fej?
halihó!
na ott tartok h 2 hónapja nem nyúltam a motorhoz
de mosmár neki kéne állni ha már beindult a suli
na a kérdésem pedig h mennyi lehet 1 csapszeg ha egyátalán lehet külön kapni na meg gyűrűsor .
ja és ha van valakinek fullos hengerfeje elfekvőben kispénzért akkor az ne folycsa magába
Szia,
Hát ez tényleg nem sok. Mi minden szombaton szoktunk motorozni,így több mint 4000 km-t mentem idáig ebben az évben.........nemsokára újíthatom fel újra
Kár hogy ilyen nagy a távolság,összeverődhetnénk,meg persze a többiekkel is