Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Éppen akartam kérdezni,hogy hogyan szugerál a karbon matrica.
Mennyire van lekopva Csak a dekniken van
Ini milyen az xl fejidom
udv.
lehet allitani a vezerlanc feszeseget?
tudja valaki xr400nak mekkora a gumigyűrű pontos mérete ami az olajszűrő fedélben van?
mert most vettem észre hogy kicsit szivárog.... úgy tűnik 3 cserét nem bírt ki 1 tömítés
akkor 140, bika gép
mondjuk akkor lehet elég lenne az index ledesen és az első helyzetjelző
na majd kialakul
Még egy pici van
mintha valahol 130w.ot olvastam volna az xr generátornak
szóval fél terhelést kellene bírnia hosszútávon is
jön a tél majd lehet gondolkozni.......
nem találom... pedig volt valahol pár kép
na mindegy
4 led van sorbakötve x annyi amennyit akar az ember
dt indexében 4x5 led volt
búra nélkül világított jobban mint a 35wos izzó, búrával kb mint egy 21es izzó
de ha jól emlékszem 0,2w volt a fogyasztás
xr indexébe szerintem csak 1x4 led lesz(több hely nemigen van), hátsó világítás is 1x4re gondoltam féklámpa meg 4x4
na de ezek majd még változhatnak majd meglátom mennyire fogja meg a búra a led fényét
Ok,most már értem. Tehát a ledes izzók használatával nyersz annyi szuflát,hogy elbírja az elektromos cucc az 55W -os izzót a fényszóróban
lehet rosszul fogalmaztam
a fényszórón kívüli fogyasztókat alakítom ledesre
index, hátsólámpa, (visszajelzők, ez még nem biztos)
maszek kivitel lesz, a boltiak fosok
nem lesz fényesebb, vagy nem annyival, a rendes kivitelezéshez fehér búra kellene és úgy a megfelelő színű led
a színes búra szűri a fényt elég rendesen
próbanyákra szoktam a ledeket tűzdelni, ha megtalálom mindjárt tűzök képet róla
A ledes izzó valami házi gyártmány,vagy van olyan amit simán be lehet szerelni? Ezzel jobban világít?

Vázvédőt én is kerestem már,de nem találtam. A ragasztószalagnál jobb megoldás a kevlár matrica. Nekem az van rajta majdnem egy éve,és idáig jól bírja.
Azért ha lehetne kapni ezt a műanyag vázvédőt valahol,akkor érdekelne engem is
Nekem van is csak már így vettem a gépet. Kérdeztem akitől vettem de már Ő is így vette.
ilyen védő nekem is kellene
mert power tape szalaggal ragasztgatom de pár óra és lekopik a váltó felöli oldalon
ha a gyári lámpával semmit sem látsz akkor gondolhatod mit látok én evvel az utángyártmánnyal.......
a gyári 5x jobb mint ami nekem van (lámpám megvan volt teszt)
én látni szeretnék többet azért is tértem át az xl600fejidom vásárlásra
kicserélem majd az izzókat ledesre aztán csak elbírja a töltés az 55w-os izzót

mondjuk jobban örülnék a gyári fejidomnak mert avval szebb, na de hát látni meg kell
Sziasztok!

Egyismerős kérdezte, hogy hol lehetne venni XR4-re a lábtartónál lévő műanyag "koptatót". Amilyen a képen van. Azt mondja nem kap sehol. Tudnátok segíteni?

köszi!
Ha valakit érdekel, akkor van egy pár eladó xr400 alkatrészem.Pl:üléshuzat,kipufogó védőrács....stb
Ha neked azért kell gyári XR 400 fejidom,hogy jól világítson,akkor el kell keserítselek. Konkrétan a 35W -os izzóval az orromig se látok vele sötétben,szerintem nagyon szarul világít.
Azt hittem idáig,hogy azért keresel ilyet,hogy teljesen gyári kinézetű legyen a motor.
35 wattos izzó van benne. Nekem megfelel. Egy kicsit lehetne erősebb is.Azt a fehér azért raktam oda, mert nagyon sok fényt ver vissza.De neked ott van km óra, nem?
Guten Tag!
Még mindig keresnék XL 600 blokkot,ha valakinek lenne egy elfekvőben...
1989-es motorba kellene!
és ez világít is frankón? szóval sötétben látni mindent közel-távol?
mert az xl-é az jól világít
mert ha csak azért kellene hogy a yard ne izélgessen jó a mostani is
Szia Ini.Kicsit megkésve,de megcsináltam a képeket.Remélem tudtam segíteni.Xl fejidomról nem akarlak lebeszélni,de az egy kicsit nagy lesz rá szerintem.Aztán ezt majd te eldöntöd.
ha összejön az xl 600 fejidoma akkor nekem lesz egy felesleg utángyártott fejidomom a 400asra
a fejidom felmegy 2003 as xr 400 ra?
Köszi,akkor legalább tudom mire számítsak
Az olaj pumpát nem kell levenni,én az xr 600-nál nem vettem le, de ahogy a rajzot nézem ugyan az.
Ezt nézegettem én is. De nem is csak a kuplungot,hanem az azt meghajtó fogaskereket,és az olajpumpát is. Csak arra lettem volna kíváncsi,hogy így már tutira kifér a lánc?