mi verettünk vagy 70et, utolsó 1km volt eső
gyenge eső nem igen érdekel ha itt vagyok a környékben, egyszer megáztam úgy hogy a vízálló motorosgatyámban állt a víz, befolyt a cucc alá a nyaknál és a karnál
de olyan eső volt hogy kb 10-15 méter volt a max látótáv
na azóta kis eső nem érdekel
hello ugy sikerült össze hajtogatni hogy kivágták a fát de a tuskót ott hagyták a földben a jó motoros meg ráhajtott egy 80-as tempóval és hát a motor bukfencezett egy párat a kormányom tropa a kipuf könyök meg rogyót meg az első felniben vagy egy felütődés
a motorjának semmi baja 2honap állás után egy pár sűrítés után egy rúgásra pöfögőt! köszi már jól vagyok 3 hónapja történt de már lábra álltam rendesen :D azé még fel hívok egy pár bontót :D
esetleg veszel egyet és szétbontod.....
hosszabb távon (lehet évek) simán visszajön a befektetett pénz
már ha van annyi fölös zseton a zsebben
pl piros első-hátsó sárvédő már érdekelne is,km óra burkolat meg mittudomén
Szia,nem akarlak elkeseríteni,de nem igen fogsz találni hozzá bontóban.Alternatíva ként próbáld meg az xr 250 segédvázát abból szerintem találsz.Hogy sikerűlt ilyen szépen elintézni
hello sziasztok! lenne nekem egy olyan problémám hogy a nyáron folt egy kisebb esésem az xr400asommal és hát egy kicsit össze tört az ülést tartó segéd váz! jah mellesleg a jobb lábam 2 helyen el tört és 3honapig feküdtem és segítséget szeretnék kérni hogy bontóban lehet e ilyet találni ? vagy hol lehet ilyet venni mert a hegesztés kizárva mert vissza húztuk de már el is akar törni! kérlek segítsetek és bocsi hogy regényt írtam előre is köszi jó éjt sziasztok
80ban le van papíroztatva.. ha nem sikerül elpasszolni, akkor már megvan az új festék rá. Bordó gyöngyházmetál, feketegyöngyházmetál. A motor kétszínű lesz..(nem mint a gazdája ) a váz fekete gyöngyház... marha szép lesz. Akkor meg friss műszakival tavasszal eladom 400ban minimum.
A papírosokat 300 körül adják papír nélkülit féláron de nekem sajna rendszámos kell mindenképp.....hát nem tudom mennyi a gyári áttétele..........de igazából nem is zavarna ha egy kicsit gyengébb a nehezebbik változat......mert városban leáttételezném hogy a súlyt kompenzáljam ha meg messzebb(2-3szor egy évben) mennék akkor vissza raknék egy hosszabb áttételt ......a kérdés csak az hogy két hasonló állapotú xl600r meg egy xl600rm között mekkora a különbség mennyire lehet érezni azt a plusz 30 kilót?van e vki aki tud némi infót mondani hogy viseli a motor azt a súlytöbbletet
Az a baj hogy le is kéne papírozni és úgy már sokba lenne annyit nemér meg nekem(közútra kellene) meg talán a nehezebbik xl nél is nehezebb nemtom......
Szia ini
Ha jól emlékszem te kerestél gyári fejidomot. Véletlenül rábukkantam egyre , csak az a probléma hogy egy olcsó motoron van rajta. A képeken oldalról nézve 99% hogy xr 400-as . Lehet érdemes megkérdezni hogy külön eladja e
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/173117/KTM
_MX.html
ja hát 45 dugo gyürü + furás az jo, de én nem hiszek szerelőnek csak ha látom. ezért viszem én furatni a hengert vagy hüvelyt cserélek benne. a havernak is ugy füstölt mint a hideg ifa motor, de kapott uj olajlehuzogyürüt és azota pöpec
Ő furja fel. És úgy emléxem 45-öt mondott a dugóra és a fúrásra.Szétszedte és az után mondta. hogy fel kell fúrni. Nem adom el. Megcsináltatom. A jövő héten kész lesz.
vezérmülánc 118 szemes 14000 ft lehet hogy csak szelepszárszimmeringes az csak filléres téma és 1 ora alatt cserélve van. attol hogy füstöl még nem kell furni csak gyürüzni, de még van egy s más lehetöség. ha furja akkor kell dugo is másik, nem? akkor hogy csinálja meg 90 böl mindezt? ingyen szerel? el ne add neki!
xl 600 r- t akarsz? nehogy 300 akat adj érte! 100 130 között lehet találni. meghát ugyis szétszeded. az öninditos csak egy plussz hibaforrás. nekem 14- 41 a lánckerék 120 at tutti megy gázhuzásra kerékre áll. a gyári ugytom. 15-40. a haveromnak most tettünk fel hátra 47 est! szoval 15-47 . 110-et mértem kocsival. neki megtorpan ha odarántja nem áll fel kerékre csak kupplunggal, ez karburátor beállitás lessz amit ma hajtunk végre. ha veszel mocit, inkább olcson vedd meg és te rakd össze, minthogy más hazugságaira támaszkodj. most szakadt szét a dugom mert rövidebb csapszeg volt benne, ezt nem tudtam. kb. 50 km ert mentem vele....
azért kicsit bánatos vagyok ám evvel az xr400 megvétel miatt
előtte örökké a motorhirdetéseket bogarásztam, most meg kár nézegetni mert ettől nincs jobb számomra........
mennyi készülhetett ezekből? mert hirdetésekben alig van
faca 60as olajjal bírná egy ideig, de végül feladná avval is
kicsit fostam a hegyekben amikor órákig toltuk 1-2ben
kuplung kicsit kilágyult de semmi más nem volt
nekem van olajhűtőm csak ér valamit.....
gyenge eső nem igen érdekel ha itt vagyok a környékben, egyszer megáztam úgy hogy a vízálló motorosgatyámban állt a víz, befolyt a cucc alá a nyaknál és a karnál
de olyan eső volt hogy kb 10-15 méter volt a max látótáv
na azóta kis eső nem érdekel