az út ingyen volt
de a költségek:
benzin 49liter kb 16ezer
vadiúj hátsógumi (félig lekopva szinte hasznavehetetlen) 18ezer
első-hátsó fékbetét szinte vasig kopva(pedig szinte újak voltak) kb 14 ezer
kaja-pia kb 5ezer
veszteség nem volt, de azért soknak pattogott le visszapillantó- fék/kuplungkar
pl volt aki a hátsófékkart hagyta ott.....
szóval ha mindent beleszámítunk 50be nem fért bele
ehhez még hozzáteszem az olajcserét, és a 3/4es elsőgumi leamortizálódását akkor több mint 70.....
mondjuk a gumik a sok aszfaltól koptak el, bár a hátsógumi kapott rendesen a köveken, aszfalt legalább lesimította a kipattogott széleket
ellenben ha minden megvan a túra kezdéshez akkor elég egy 20as.......
ha azt vesszük hogy a sok seggarc mennyit dobál a játékgépekbe én még mindig sokkal jobban jártam
gumik meg itt nálunk a homokon bőven jó akár 2 évig is, bár következő túrára kell az új garnitúra
Egy kis segítségre szorultam. Keresnék xr600-ra való gyári dobot. A jelenlegi egy ordítógép, összetákolt valami. Már le van vágva a csőről. Ha valakinek kell , szívesen odaadom, csak ajánljon egy olcsó gyárit,az sem gond, ha beteges...
Hát igen melegben van előnye a könnyű öltözetnek de ha bukta van akkor jól jön a védőruha.
A 650-esnek nem tudod a futómű adatait?
Megyek a héten mindenképp, de 2 hát múlva szerintem megint megyek.
amúgy stephan kollégának külön köszönet a dombos edzésért
kellett is... gy legalább tudtam mire vagyok képes
többiek kerestek kisebb emelkedőket én meg toronyiránt vágtam át a réteken
nem számított milyen meredek
én vagyok a kis hondával
meg lehet ismerni mert én vagyok egyedül melegítőfelsőben
póló&melegítőfelsőben toltam végig, nem is szakadt a víz rólam mit a többieknek
arra rájöttem hogy a lehető legkevesebb cuccban kell motorozni
a 400asnak írtam a futóműbeállítását
olajat meg meglátom mert most kevés zsetonom van de majd írok mennyi kell
10.-e előtt vagy után jössz kőrösre?
igy visszagondolva nagyon jó volt pár necces szakasz (egyet nem is tudtunk megcsinálni)
túra közben azért gondoltam azt párszor hogy mehettünk volna más úton....
több mint 1000 métert ereszkedni közel 20km távon (én tízre saccoltam először) úgy hogy be sincs indítva a gép valami fenomenális érzés
felfelé nem mindig tetszett mert voltak néhol akkora kövek mint a 2 öklöm (persze ez terítve itt ott megszórva vödörnyi sziklákkal)
érdekes mód lefelé még ilyen terepen is nagyon jól szórakoztam
első fékbetétem azért leamortizáltam a 2 nap alatt egyik ujjam mindig a féken volt
ha lesz ilyen jövőre is tuti megyek
xr remekül muzsikált, nem is kell ettől jobb vagy erősebb gép
egyedül az első teló volt kicsit kemény 40-50es tempónál elég jól rázott a murván
de télen kitakaríttatom meg tetetek bele hígabb olajat aztán meglátjuk
ami meglepő hogy eddig 90felé már beszitált a kormány most meg 120 felé kezdi
Láttam a videót és fasza helyeken voltatok. Te vagy a Hondával? Szólj ha kell olaj és akkor viszek. Megyek valamikor a Kelemen Pistihez mert ott van a motor most, és akkor át tudom adni.
Ezek a motorok szerintem egyik sem jó útra. A múltkor a futóműállításnál a 400-asnak vagy a 650-esnek az adatait írtad le?
lehet túl nagy de már nagyon haza akartam érni....
nekem gyári az áttétel 15:45
ettől nagyobb nem kell közel 45fokos emelkedőn is felmegy így szinte alapjáraton
ott ahol a 350esek 1esben bőgették a gépet én már néha 3. alapjáraton mentem
ez a 5100 lehet érdekelni fog....
karburátoros emberke meg szerintem félreértette mit akartam
mert kérdezgetett hogy megy nyitott véggel mekkora volt a gyári szűkítés stbstb
mondjuk mondta hogy menjek vissza de megoldottam
olyan 95% a gép ha húzok kis/közép fordulaton egy teljes gázt akkor kicsit darál
pl előzésnél
de ha 110nél húzom maxigázra akkor nem
most 150es fúvóka van benne (vagyis 1,5mm) de szerintem 145 elég lenne
maxigázon kicsit kormol mert bekormozta az indexem
mondjuk kb 350km mentünk 110es átlaggal..... ami nem igazán rendes üzemeltetési környezet
ha tudsz szerezni fúvóka fúró készletet akkor be kell forrasztani a fúvókákat aztán kisérletezni
aztán ami jó olyant venni, mert a benzin kioldja a forrasztóónt
vagy beforrasztani rézzel......
amúgy ez az xr400 olyan motor amit mindig is ilyent akartam, csak nem tudtam hogy van
számomra teljesen tökéletes "játszó"motor de a hosszú aszfalt az gyilkos vele
Örülök,hogy van melód.Akkor szépen lassan összejön a következőre a pénz.Addig meg sok kitartást.Látom inkább a nagyobbak közül válogatsz.Vegyes használatra lesz?
Szia,
Sehogysem állok vele mertr azóta nem mentem vele hanem mindíg másikkal. Most elő lesz véve mert a maradék Yamaha megadta magát és a szerelő ma szólt, hogy 90 ért javítja meg. Nem tudom mi legyen vele, alszok rá egyet de az is lehet eladom a szerelőnek.
Vártam mit mond ini a karburátorors emberről de nem sok jót.
Már nézegetem a következő motoromat. Bár még jövőre sem lesz motorvásárlás eddig úgy néz ki, de addig is kell valami amivel elfoglalom magam.
Múltkor egy KTM 625 SXC-t néztem, nagyon-nagyon tetszik, de lebeszéltem magam. Az XR650R-t azért nem, mert a KTM futóműve és fékei mindig sokkal jobb ugyanabban az évjáratban.
Aztán az is lehet hogy veszek majd megint valami XR600-at, s elkezdem megintcsak tuningolgatni.
Azért hiányzik a mocizás.
Habár nemrég vettünk céges-rohangálós motornak egy Kymco 125-ös robogót 55e Ft.-ért, azért az elég gyíkfing
arról tudnál pár közelibb (és távolibb) fotót csinálni?
enyém elég bénácska de ráadásul igen fosul világít
ki akarom az összes izzót ledesre cserélni akkor tuti elbírja az 55wos izzót
én is király vagyok a gép is szóval miért is esnék?
azért 2x leért a kormány.... de az nem esés volt csak eldőlt a gép