Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Könnyebben jöttem föl a dombra mint gondoltam. De a bátaapáti dombnál biztos könnyebben.
Ha máshogy nem akkor mint amilyenre most mentek a Balázshoz. Itt is lesz olyan.
Van rajta csak nem működik. Már lehet a gyertyapólus is túlhevülve van.
Hazaértél? Én min indulok itthonról....
Sajna szerintem nem megyünk arra mostanában pedig.....
Jól fog tolja is az elejét rendesen! Az aszfaltin ahol 5-10cm hó van még 5.et is lehet rakni A nagy hóban is jól fog amíg nem ül fel a motor hasa..... szedi rendessel földig és még a fagyott földet is!
hát valóban én sem tudnám mit tegyek .. szal szar helyzet ink sajnálom mint baromnak tartanám ... nincs ezeken leállító gomb?
Helló. Nem jöttök erre is ilyent csinálni? Hogy kapaszkodott? A föld az fagyos volt?
Azért abban a pillanatban nehéz lehet eldönteni, hogy mi lenne a legjobb. Próbáltál már lefullasztani max. fordulatról ilyen gépet? A csap egy lassú módja annak, hogy közbe a maxon pörög a motor. Szóval nem olyan könnyű ott a helyzete. Motorozni meg nagyon tudnak.
Sziasztok!
Mivel itt a hó szeges/csavaros/ gumi kell
Mai nap próba menet volt, holnap folyt. köv.
ini 1-2 héten belül megejtem az utat arra lefelé..jo akkor a péz vagy tegyem számlára?valamikor?
használd egészséggel:)
tegnap láttam elöször xl en láncvédős sárvédőt ami a telo mögé is benyulik van valakinek ilyesmi?
koszi....mar alig varom hogy radobjam....kivancsi vagyok mit fog produkalni...de meg persze hozza kell allitani eloszor
mas a lokethossz a ccm a dugattyu kisebb es mas ertekek vannak a szelephezagra is
Van a képesmotoron egy xt 600 100 000be, Zalaegerszegen
Üdv!
Most olvasom PD03-nak 0.05 0.10 a szelep beállítása nekem PD04 van az mennyibe különbözik? XL600-LM-H a pontos típusa
Ezt a balfaszt nézzétek!
Vááááá!
http://youtu.be/Mhyb0KfuPGk
hát először is jobb gázreakció (sokkal), ez elég jól jön szinte mindig.

Másodszor ami nekem nagyon tetszett, 2 hét állás után (miután párat húztam a gázkaron, mert ugye gyorsító van a karbin) második rúgásra max elindult, de sokszor elsőre. A gyári karbival ezt nem tudtam megcsinálni, akárhogy finomállítgattam. A gyári karbi ehhez képest - és most nem túlzok - egy rakás szar!

Harmadszor - merthogy hirtelen gázadásnál spriccel plusz benzint, nehogy ne legyen már elég anyag - "tovább" volt erő a motorban, kicsit mintha hosszabbak lettek volna a sebességek. Amíg nem egykerekezel profin (én sem tudtam soha), nagyon jól jön ez a plusz amit a kabi tud.

Jah, s negyedszer: lehet hogy hihetetlen, de fél literrel minimum kevesebbet evett százon a gép...
mar van TM42-es....csak most szetvan a gep es meg nem tudtam probalni....milyen valtozasokat vettel eszre?
Köszönöm, remélem nem lesz olyan rossz mint én voltam, mer akkor a hajamat fogom tépni......
lehet hogy a második neve Hozéármándó
csont ugyanilyenem volt nekem is. Iszonyat szerettem, annak ellenére hogy a futóműve meg a fékjei...khmm...iszonyat szarok voltak - persze már 2003-ban, 19 évesen vettem(mármint a motor volt annyi)...................nem most volt.
hello.

Nekem volt, igen. TM40-es, nagyon megérte a pénzét, bár én elég olcsón vettem (25e.) De ha áldozol rá, Keihin FCR41est vegyél, az még jobb állítólag, meg hamarabb is találsz.
Tesztelve! Jól müködik
honda off:
ha olcsó motor kell ez sem lehet rossz
már ha igaz amit leír, kupec a gyerek de állítólag nem átbaszós
esetleg janszi bepróbálhat egy cserét ha gondolja
tuti cigó? mert azoknak sokkal cifrább neveik vannak
http://www.jofogas.hu/vi/77624...

XR600 simson csere,valami ratyi cigány gyerek,szarér-hugyér odadja!