Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja es grat a gyerkochoz
hello.
jool tudom hogy neked volt Mikuni karbi a XR-en? TM40 vagy 42-es?
Tudom,hogy eladtad anno.
Garatula az utódhoz
Néha benézhetnél ide sokat tudsz te is az XR-ről,kell a segítség az utókornak
én pont utána vettem motort, lehet ha nincs gyerek eszembe sem jut
szimóval mentünk mindenfelé, aztán amikor nem fértünk már el jött a dt, amikor az is kicsi lett jött az xt, utána meg már nem volt visszaút........
az xt-be akartam betenni egy másik rugót, volt itthon egy rugóstagom, sokkal vastagabb volt a rugója és hosszabb, nagy kínnal szétszedtem és sokkal lágyabb volt mint az xt rugója
szóval a nagyobb meg a vastagabb nem feltétlen jobb (ezt kellene a nőknek is megérteni már végre )
Szemmel látható külömbségek...
Szega Káosz bácsi.

Eladtam a motort már 2 éve, nem motorozok. Mióta utoljára beszéltünk történt jó pár dolog.
Azóta apa lettem, úgyhogy nincs pénz drága hobbikra. Péntekenként jégkorongozok, ennyi a mulatság össz-vissz...
Hát akkor az ig most semmit nem csinál...elméletileg a deko karon 2 bowdennek van hely..az egyik az autora a másik a kézire van be kötheted mindkettöt igazából ha akarod! Motor szellöztetésre praktikus a kézi! Nekem nem volt de sosem kellett szellöztetni még perecelés után sem!
Most jelenleg nincs semmire rákötve csak van....
Ha a dekompresszor nyit rendesen akkor flottul mennie kell mindennek! Legalábbis nekem semmi gondom nem volt pedig nem vagyok oriás.:)
Köszi azért. Most nagyon nehezen indul a motor. más köbcentis motorhoz is képest PL 550xt nagyon nehézkesen indul. holtpont nem mindig van meg ha megvan átcsuszik rajta valamiért. és inditásnál is vagy 2x akkorát kell rárugni mint PL egy XT550 nek. szoval nem értem mi lehet a gondja
Erre sajnos nem tudok neked választ adni! De nézd meg van e állitási lehetöség..nem tudom mennyire fontos az hogy mennyire nyitja a szelepet...
Igen neked van igazad csak valamiért nekem az maradt meg hogy 0.05
De ez csak Xl600r-e van
már megvan honnan emlékszem rá http://youtu.be/fJHdyxLjwxY
azaz 0.05 0.10
tuti joo.....ez ervenyes Xr, Domi, Xl oninditosra.....Pd03-as Xl pedig szivo: 0,05 kipufogo: 0,10
ez az adat tuti jó én másra emlékszem?
Nagyon bonyolult lenne egy kezdőnek hengerfejtömitést és szelephézagot állitani?
esetleg szelepszársimmeringetcserélni?
Köszönöm a válaszotokat. Még egy kérdésem lenne. csak a bowdent simán ráteszem a dekompresszios karra meg a berugokar mögött ami van hely neki beakasztom és ennyi vagy állitani is kell rajta?
hat biztos nem ment konnyen
nem kizárt néha apro dolgok csinálnak hatalmas galibákat,,,
Hát ja az elég csinosan nézett ki az a szűrő, talán ezért folyt le az olaj lassan a blokkba nem?
hat szerintem nekem ettol is volt hogy nem volt eleg olaj nyomas
Mindegy mennyi, jó volt kpiróbálni de Honda forevör