azt nem tekertem még ki :D sőt nem is figyeltem hogy van olyan xd eddig nem sokszor kellett leengednem az olajat. De mindenesetre elég meglepő. hogy mi tud felhalmozódni ott :SS
hát igazából nem sok. pár alkalommal ezelőtt észrevettem hogy kicsit lent van a hátulja, azt hiszem veled beszéltem is erről, hogy a tied mennyire fent van az enyém meg mennyire lent már akkor is lehetett egy kis baja. de most már a bütykös gumi elérte a rendszámot is, úgy összehajtottam 1x alig bírtam nagyjából visszahúzni :D
meg amikor toltam a motort, úgy recsegett ropogott a központi rész hogy rossz votl hallgatni már és úgy döntöttem hogy akkor go szerviz mert ez már nagyon nem jó így. Ott mondta a csávó hogy valszeg az alsó persely törött sz@rrá. és ha jól tudom az is lett, most vár hogy elkészüljön hozzá a cucc, és már csak össze kell merni elvileg :) és remélem most már legalább 10centivel magasabb lesz a hátulja :D
na kiszedtem a vazbol az olajszurot es ez a latvany fogadott.....kis apro csillogos fel darabok....kitudja mikor volt utoljara tisztitva meg a vaz belulrol is ilyen volt.....ajanlom mindenkinek olajcserekor pucolja ki
valszeg nekem is úgy ugrott át, mivel a legutolsó megállást és a mosást követően 1-2 nap múlva akartam indítani, és először még volt kompresszió aztán megszűnt... nekem is a feszítő + a lánc is lett cserélve a vezető+ a fogaskerekek nem azok jó állapotban vannak. A láncnak semmi baja, de a feszítőt újra cserélni kellett. És mivel nekem is hidegen nem indult el ez volt a szerencse, így a szelepek egybe maradtak még, meg a dugattyú is :D
nekem inditas kozbe ugrott at csak nem akadt meg csak nem indult be.....en lancot csereltem meg feszito rugot ujra....vezetoket nem....viszont most lesz cserelve az egyik amit a hengerfej fog le mert a fogatasnal eltort es maszkal fel le
én most fejeztem be 250ért a javíttatást :D nyár óta nem sokat gurult, minden létező baj elő jött :D de am. amíg így indul hidegen, meg csak ennyire zörög komoly baj nem lehet, nem kell sok pénzt rá áldoznod szerintem, és mielőbb vidd el szerelőhöz ha nem értesz hozzá :)
Nem a rugó törött el :) csak valamiért átugrott 2-3 fogat, ami után elszállt a kompresszió is, és ugye a szelepek is kaptak kicsit, de hál istennek még sikerült őket megmenteni. Valszeg épp akkor jött el a kicserélt feszítőnek is az hogy elgyengült. mondjuk a vicc az egészben az hogy mindig mosás után jött elő a hiba xD mosás előtte hazamentem vele megtörtént a procedúra köv alkalommal meg nem indult xD mondjuk annyi az én hibám hogy utána nem indítottam el hanem csak betoltam a helyére a gépet. de most kapott egy szinte zsír új feszítőt :)
Igen tényleg lehet, hogy kicsit túlreagáltam a dolgokat de eléggé rámjött a frász, hogy miért adtam ki pénzt..
Tényleg nem indul rosszul, azóta megtanultam beindítani és az alapjárati csavart is megtaláltam.
Az irányt megmutattátok viszont, azt nagyon köszönöm, amint keret lesz rá, gurítom a szerelőállásba :)
mondjuk kicsit vicc, hogy nekem hangtalanul ment a gép, és átugrott a vezérlés :) úgy hogy 60km-el előtte lett kicserélve a feszítő, és elvileg pont az ment megint tönkre, így a szelepek bánták :) szóval nem mindig az a szar ami hangos :\\ jobb átnézni ilyenkor alaposan!
meg amikor toltam a motort, úgy recsegett ropogott a központi rész hogy rossz votl hallgatni már és úgy döntöttem hogy akkor go szerviz mert ez már nagyon nem jó így. Ott mondta a csávó hogy valszeg az alsó persely törött sz@rrá. és ha jól tudom az is lett, most vár hogy elkészüljön hozzá a cucc, és már csak össze kell merni elvileg :) és remélem most már legalább 10centivel magasabb lesz a hátulja :D
am. viccet félre téve mi a fene van rajta? oO
Tényleg nem indul rosszul, azóta megtanultam beindítani és az alapjárati csavart is megtaláltam.
Az irányt megmutattátok viszont, azt nagyon köszönöm, amint keret lesz rá, gurítom a szerelőállásba :)
igy videobol elég nehéz megállapítani.
szép a kutyád
szivo: 0,10
kipufogo: 0,12