Nekem volt egyszer egy rendszámos 89-es DT125R.
Én szerettem. 110 volt a vége gyári áttétellel.
Mikor megvettem félúton hazafelé, 200 km-ről, eltörött a gyűrű.
100 km-t 1 gyűrűvel tettem meg. A dugattyú a mai napig meg van emléknek. ripityára ment a gyűrű és beleverte a hengerfejbe meg a dugattyúba.
Olyan utakon, amit nem ismersz erdőbe, vége, a 4tnek áll a világ, amúgy mi mociztunk egyszer, még a haveromnak is megvolt az rmg-je meg nekem is, volt osztársam egy 125ös keewayel jött velünk, de viszonylag jól tartotta a tempót, csak az egyenesek után kelett várni rá!
Csajom testverenek volt 85-os kx....xl utan nekem olyan volt mint a bicikli ....amugy en nem birok ilyen 50-es rozsapuculokat...felesleges motor es meg ha tuningoljak nem is mondom
hááát ha tudja jól kezelni a motort nem lesz gond az együtt motorozással szerintem..legalábbis nekem sosem volt eddig gondom! Mondjuk nagyban függ attól milyen iramot mentek! az biztos hogy 2T enduro hatalmas ellensége a szántás és a lendület nélküliség...
van olyan opció,hogy jelentem, irsz 1 sort ,h ez egy idegesító kamu hirdetése valami kis taknyos gyereknek,másnapra törlik is,egyszer én is töröltettem valami hirdetést ami idegesített,irtam neki másnapra el is tünt
Hát ettől félek én is, hogy így fogok motorozni. Haver beújított magának egy KTM LC2-t (ugyan az a blokk van benne, mint a 89 utáni Yamaha DT125R-ben, csak önindítóval). Úgy érzem sűrűbben fogok szembe közlekedni vele, mint mellette. Így nem buli a csapatás. Nyugdíjas tempót meg nem akarok felvenni.
Én szerettem. 110 volt a vége gyári áttétellel.
Mikor megvettem félúton hazafelé, 200 km-ről, eltörött a gyűrű.
100 km-t 1 gyűrűvel tettem meg. A dugattyú a mai napig meg van emléknek. ripityára ment a gyűrű és beleverte a hengerfejbe meg a dugattyúba.
Jelentettem mindkettőt.
de 6dikba nem birtam kihuzatni annyi erő már nem volt benne :D
Mondjuk pehelysúlyú vagyok. 60Kg.
Ezt cseréltem el az XR-re.