és kényelmetlenebb
az xt az egy fotel az xr-hez képest, bár hosszútávon nem voltam még vele
múltkori túrán a 2 nap ráültem egy transalpra, hát valami mennyei dolog került a seggem alá, a betonoszlop kényelmű xr4 ülés után az valami csodálatos volt
motor erot nagyon nemtudok hasonlitani mert mas attetelezes volt mind ket motoron.....viszont futomu sokkal jobb az XR-en....simabban atmegy mindenen magasabban van jooval a motor is...jobb vele szukebb helyeken menni.....fek jobb a XR-en de nekem a XL feke nem volt a legjobb mert egyszer probaltam egy masik XL-t es azon nagyon harapott az elso fek
Nekem minimálisan megfogja az ujjamat, de tényleg csap éppen. Háromszor pörgettem meg úgy igazán üresben, így magas fordulaton kicsit kormolt (szigorúan feketén). Hozzáteszem alig forgatom a gépet, hozzá kell még szoknom. Lehet karburálás, de lehet, hogy a tötymörgések miatt lerakódott egy kis korom.
Örülj neki hogy nem kormol
Amúgy meg biztos hogy csinálja,csak még nem vetted észre.
Álló helyzetben kicsi gázt adsz,és kb 10mp múlva elkezd halványan izzani......csak sötétben látod.
Nekem ezt mindkét XR4-em csinálta,és tök mindegy volt nekik hogy gyári kipufogó volt rajta,vagy nem. Csak sötétben lehetett látni,nappali fénynél soha. Mindkét motor hibátlan volt minden szempontból! Persze kis szelephézag rátehet egy lapáttal,vagy a rossz karburálás......
kibírta a versenyt?