No befaragtam a rugóstagot a DT-be..kicsit csiszolni kellett a himba perselyébül,pontosan oldalanként 2,5mm eg kellett kicsit feszegetni hogy bemenjen de bement!
A tetején a szelep ment tönkre igy ott sziszeg ha összenyomod! Most tesztüzere betéve ,az olaj ne folyik belöle,meglátjuk holnap mit mutat hóba..
Ebben illetékes vagyok,mert nekem volt olyanom......mellesleg nagyon szerettem
Kétféle lóerővel árulták,és nekem az erősebb volt ami tuti hogy 14,2LE volt......papír szerint. A végsebessége 115km/ó volt
A gyengébbik volt 12LE meg egy pici.....ezt már nem tudom pontosan.
Túlértékeled őket.
Amúgy jó motor a 250-es. Bátyámnak volt, kettőnk alatt is vitte a 130-at.
Nekem csak egy 125-ös volt, gyenge fos. 5-ben, ha jött egy kis szél, vagy enyhe emelkedő, már vissza is kellett bökni egy fokozattal.
Ez kurva meglepő, akkor az mtx csak olyan erőss mint a 150-es tz.m volt, ég és föld pedig a kettő, nem lehet hogy ez elirás, mert én valahol, nem tudom hol 28-at láttam
Ha sokallod a himba csapágyait, akkor csináltass bele bronz perselyt azt csá. Kifúrod a zsírzógombnál a perselyt, hogy tudd zsírozni a csapot (Rendszeresen!).
hát én is csak azért szenvedek vele ennyit, mert papíros az xr6-om :D és azt sem akarom hogy csak álljon a garázsba mint 1 darab vas :D meg azért jól megy a gép csak egy kis törődést igényel :D remélem meghálálja :(
nekem is amugy szarra vannak a hatso kityacsontok meg a rugostagba a persejek.....tudom mozgatni fel le a hatso villat de most nincs penzem felujitani ugy hogy marad igy es ha nem adja meg magat nem is fogom kicserelni mert jovore ilyenkor mar papiros XR4-et akarok
legközelebbi olaj cserélnél megnézem én is ezt :) am. ha kész lesz a hátsó része, ha nem is annyira mint a tiéd de remélem végre szépen felfele fog nézni :D
pont ezen gondolkodom en is....vagy akar ha lassacskan be be kerult ebbol a pumpaba az kikoptathatta szerintem....na de az majd kiderul ha ki lesz cserelve a pumpa es szetszedem
Ez okozhatta ám hogy nem volt megfelelő az olaj áramlása a blokkban.
Ettől függetlenül lehet hibás az olajpumpád is,de így biztosan nem tudott annyi olajat szívni a vázból,amennyi kellett volna.......
A tetején a szelep ment tönkre igy ott sziszeg ha összenyomod! Most tesztüzere betéve ,az olaj ne folyik belöle,meglátjuk holnap mit mutat hóba..
Kétféle lóerővel árulták,és nekem az erősebb volt ami tuti hogy 14,2LE volt......papír szerint. A végsebessége 115km/ó volt
A gyengébbik volt 12LE meg egy pici.....ezt már nem tudom pontosan.
Amúgy jó motor a 250-es. Bátyámnak volt, kettőnk alatt is vitte a 130-at.
Nekem csak egy 125-ös volt, gyenge fos. 5-ben, ha jött egy kis szél, vagy enyhe emelkedő, már vissza is kellett bökni egy fokozattal.
A 125-ös is csak 10 LE.
A 250-es ETZ 20,4 LE.
Ettől függetlenül lehet hibás az olajpumpád is,de így biztosan nem tudott annyi olajat szívni a vázból,amennyi kellett volna.......