Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aszem a 250 es 21 ló
nekem detto ugyanigy néz ki most h kivettem a vázbol gondolom az olaj szivatyu mennyire szereti a növelt ellenállást:)
perselyéböl...rohadt külföldi billentyüzet...
No befaragtam a rugóstagot a DT-be..kicsit csiszolni kellett a himba perselyébül,pontosan oldalanként 2,5mm eg kellett kicsit feszegetni hogy bemenjen de bement!
A tetején a szelep ment tönkre igy ott sziszeg ha összenyomod! Most tesztüzere betéve ,az olaj ne folyik belöle,meglátjuk holnap mit mutat hóba..
Okéjóó
A 150-es......először arról volt szó
a 125-ös?
Én szerettem a tzm jó kis moci a 150es, az jól el van találva, persze pannonia után jó hogy jó volt :D Na meg simson után :D
Ebben illetékes vagyok,mert nekem volt olyanom......mellesleg nagyon szerettem
Kétféle lóerővel árulták,és nekem az erősebb volt ami tuti hogy 14,2LE volt......papír szerint. A végsebessége 115km/ó volt
A gyengébbik volt 12LE meg egy pici.....ezt már nem tudom pontosan.
Túlértékeled őket.
Amúgy jó motor a 250-es. Bátyámnak volt, kettőnk alatt is vitte a 130-at.
Nekem csak egy 125-ös volt, gyenge fos. 5-ben, ha jött egy kis szél, vagy enyhe emelkedő, már vissza is kellett bökni egy fokozattal.
Bazzeg a 250est ugy tudtam hogy az meg 24

A 125-ös is csak 10 LE.
én úgy tudom 17.5 loerő
A 150-es ETZ 12,5 LE.
A 250-es ETZ 20,4 LE.
Von olyan japán mtx ami nem poweres? MOndjuk a Janszi féle?
Hol van egy ETZ 150 18 LE?
Ez kurva meglepő, akkor az mtx csak olyan erőss mint a 150-es tz.m volt, ég és föld pedig a kettő, nem lehet hogy ez elirás, mert én valahol, nem tudom hol 28-at láttam
sztem nekem is hasonló módon lesz megcsinálva most! kb ugyan olyan jó csak olcsóbb :D
Ha sokallod a himba csapágyait, akkor csináltass bele bronz perselyt azt csá. Kifúrod a zsírzógombnál a perselyt, hogy tudd zsírozni a csapot (Rendszeresen!).
hát én is csak azért szenvedek vele ennyit, mert papíros az xr6-om :D és azt sem akarom hogy csak álljon a garázsba mint 1 darab vas :D meg azért jól megy a gép csak egy kis törődést igényel :D remélem meghálálja :(
nekem is amugy szarra vannak a hatso kityacsontok meg a rugostagba a persejek.....tudom mozgatni fel le a hatso villat de most nincs penzem felujitani ugy hogy marad igy es ha nem adja meg magat nem is fogom kicserelni mert jovore ilyenkor mar papiros XR4-et akarok
legközelebbi olaj cserélnél megnézem én is ezt :) am. ha kész lesz a hátsó része, ha nem is annyira mint a tiéd de remélem végre szépen felfele fog nézni :D
pont ezen gondolkodom en is....vagy akar ha lassacskan be be kerult ebbol a pumpaba az kikoptathatta szerintem....na de az majd kiderul ha ki lesz cserelve a pumpa es szetszedem
en se tudtam hogy van....asszem Colt kollega hivta fol ra a figyelmem
Ez okozhatta ám hogy nem volt megfelelő az olaj áramlása a blokkban.
Ettől függetlenül lehet hibás az olajpumpád is,de így biztosan nem tudott annyi olajat szívni a vázból,amennyi kellett volna.......