rémlik hogy ugyan ezzel a hibával jöttem én is hozzátok anno:) én is kivettem gyertyát egy kis olajsár kiséretében pár rugás után megvolt az eredmény azóta vagyok itt
Amíg az auto deco nyit, addig nem érzel nagy ellenállást holtpontnál.
Mikor rugdosod, van, hogy kiold és akkor már van kompresszió, de van, hogy sok átfordítás után is bekapcsolva marad, amíg nincs megfelelő lendület. Túl van reagálva ez az autó dekó dolog.
Ha most lett felujitva akkor az lesz amit a Colt mond! Nem lesz ott tulzottan nagy hiba! Ezt a benzin romlásos dolgot ugy is ki lehet kerülni hogy beinditod 2hetente nem?
Szellőztetéshez nem kell kivenni! Lehet hogy ezt elcseszted egy kicsit,mert ment bele egy kis kosz ......de ne legyen így.
Ha máskor kiveszed a gyertyát,akkor becsületesen fújd ki kompresszorral a gyertya környékét.
na ez jo otlet. bár szelloztettem úgy h kitekertem a gyertyát,kövérgáz stb. de nem lehet hogy kosz ment a gyertyáról a tengerbe es azért nem indul? mert kivettem, megreszeltem,es úgy puff vissza.... fasza ha összekaristolt ott bent dolgokat...
Azt nem írtam hogy azért kell leengedni az úszóházban lévő benzint,mert egyszerűen mondva "megromlik".....elpárolognak belőle dolgok. Hosszabb állás esetén minden esetben le kéne ereszteni,mert lerakódások lesznek a karbiban,ami a későbbiekben problémákat okozhatnak.
Van egy kis csavar a karbi alján,ahol le lehet engedni az úszóházban lévő benzint. Ezt tekerd ki,hagyd kifolyni a benzint(zárt benzincsapnál). Miután kifolyt,és meghúztad a csavart,nyisd ki a benzincsapot. Szellőztesd át a motort úgy,hogy húzol egy teljes gázt,behúzod a kézi dekompresszort,és a berúgókart legalább ötször nyomd le teljesen. Ezek után a szokásos módon indítsd. Kicsit segíthetsz még úgy,hogy 1,2-1 fordulatot tekersz a fordulatszám állító csavaron(óra járásával megegyezően) hidegindítás előtt,majd miután bemelegedett,visszaállítod.....így kicsit jobban szeret indulni hidegen.
Néha előfordulhat hogy nem érzed a holtpontot....van ilyen,nem feltétlenül hiba!
xl nél egyszer volt nálam ilyen egyáltalán nem volt compressio leált aztán pár órára rá berugtam és azóta is megy de most a szelep száron a kabri felől taltam rajta valami trutyit szóval ink megnézetem kanyarral
nemtudom Ti eresztetek e mar olyat mint En hogy a deko szarakodott...mikor tudod hogy na most itt a holtpont normalis esetbe es puff rarugsz....de mikor beakarod inditani es tudod milyen erzes mikor holtpont van de rugod es nincs holtpont megint forgatod es megint nincs...mint ha nem lenne kompresszio...kivenned a gyertyat majdnem olyan....mikor nekem ezt eloszor csinalta majdnem osszeszartam magam mondom most lett felujitva es sutty kompresszio sehol de 5 6 atforgatasra megjott es be is indult.....mikor ez volt akkor kicsit erezni lehetett hogy na mint ha most kene holtpontnak lenni de egyszeruen nem tudtam rarugni rendesen mert amint kicsit hozza ertem a berugohoz mar ereztem hogy megint odebb ment ha meg hirtelen rarugtam csak fordult egyet igy maradt az hogy addig forgattam meg megjott a holtpont vagy legalabb egy kicsit erosebb volt es belehetett inditani de egyszer komolyabb szaguldas utan varnom kellett egy 5 percet meg vissza hult es volt rogton holtpont......nem azt mondom hogy neki is ez a baja csak leirtam mi a helyzet ilyenkor
Igazi motoros csaj vagy , gratulálok .
Bizony hamar túl lehet szívatni . Nincs ott más gond .
Próbáld meg holnap is beindítani , és ha akkor sem indul , lehet megdöglött a karburátorban a benzin .
hát ha csak rá áll és elengedi akkor ott épp nincs semmiféle kompressio és az autodekonak van csak köze ilyenkor az inditáshoz ...mivel a masinája be sem indul honnét lenne forulat?
de szarakodott mer kampec lett neki .....ja es miutan beszart melegen nem tudtam atrugni csak nagy nehezen a gepet de csorgott is mint allat....mondjuk az a himbaktol is volt mar de akkor is
Mikor rugdosod, van, hogy kiold és akkor már van kompresszió, de van, hogy sok átfordítás után is bekapcsolva marad, amíg nincs megfelelő lendület. Túl van reagálva ez az autó dekó dolog.
De ha már kivetted , néztél szikrát ?
Benzines volt a gyertya , vagy száraz ?
Ha máskor kiveszed a gyertyát,akkor becsületesen fújd ki kompresszorral a gyertya környékét.
Ha nincs,akkor töltök fel neked!
Köszönöm az infókat.
2000-es évjárat 8400 km-el (nem tekergetett).
A gyári futómű beállítást meg tudnád adni?
Én nem találtam a service manualban.
Ez igaz!
Nekem is többször előfordult már, más motorjával is!
Néha előfordulhat hogy nem érzed a holtpontot....van ilyen,nem feltétlenül hiba!
De beindult, utána kidolgozta a dolgokat-vagy valami, aztán többet nem jött elő!
Bizony hamar túl lehet szívatni . Nincs ott más gond .
Próbáld meg holnap is beindítani , és ha akkor sem indul , lehet megdöglött a karburátorban a benzin .