Vásároltam egy XL600R típusú,1986-os évjáratú motort.
Azt szeretném kérdezni egy hozzáértőtől hogy az automata dekompresszor a karburátor felett van a karja kb.hány százalékra kell beállítani a teljes rányitásig és még egy kérdésem lenne:
Hogy a dekompresszor kamrából hova távozik a nyomás?
Mert én nem találok semmit ahova távozna a kompresszió.......
szerintem az úszószinttel, schuber tű állásával és legfőképp a főfúvókával kéne agyalni.
Pinkmotorstól lehet elvileg rendelni Keihin karbikhoz is fúvókákat.
Én a következőképpen kezdeném a variálást (nembaj az ha magad csinálod, sokat lehet tanulni):
Schuber tűt középre állítom, a gyorsítófúvóka spricnijét megnézem hogy jön-e belőle a benzin (csak rakj benzint a karbiba s húzogasd a gázt, hirtelen és lassan is - amúgy a gyorsítópumpa "vehemensségén" is lehet állítani) - Tűszelep működik-e rendesen, stb, stb.
inkább vegyél egy kicsit már ha van ismeretségi körben fúvóka dörzsár aztán lehet csiszolgatni
6-700 ft fúvókák darabjai (legalábbis a dellortho hoz ennyi volt)
Rendben, köszönöm. Nem kaptam hozzá semmit de inkább másik fúvokát vennék mint csiszolgatni. Lehet, hogy az a gond, hogy a KTM 450-es volt amiből kivették?
kiskőrösön van egy emberke aki nagyon ért a motorokhoz
ha a szerviz műszerrel sem tudja beállítani hozzá viszik (erről mesél a nép)
ha érdekel megpróbálom megszerezni a számát
én nem ismerem, de lehet fel kell keresnem valamikor mert fojtással kicsit füstöl a gép
de előtte tekergetem egy kicsit össze-vissza hátha elérek valamit vele
írtam egy angol cégnek, remélhetőleg a napokban válaszolnak.
Nem kaptál másik főfúvókát a karbihoz? Mert akkor az egyiket el lehet kezdeni dörzsárazgatni felfelé, úgyis könnyen lehet cserélni a főfúvókákat ezekben a karbikban (csak ki kell lazítani a bilincseket, elfordítani picit, s a leeresztő kiszedése után mehet is a dolog).
szevasztok nekm szükségem lenne honda xl 600r hez gyujtotrafora és modulra ha tuttok locson akkor megkérnék minden kedves olvasot hogy irjon vagy hivjon 702279942
35-ezer volt szereléssel együtt úgy, hogy az enyémet ott fogták. Különben 60 lett volna.Állítólag 450-es EXC-én volt és lehet, hogy kicsik a fúvókák? Szerintem megint jól bevásároltam.
Az enyém viszonylag jól indult a másikkal is de ezzel most sehogy sem emeli az elejét. A többi előnyt amit említesz még nem volt"szerencsém"kipróbálni.
Az igazság az hogy teljesítményben én sem veszek észre nagy különbséget,kivéve azt,hogy jobban veszi a lapot,gázra jobban emeli az elejét. Viszont az indításban sokkal jobb,hidegen/melegen egyaránt.Ha felborul a vas könnyebben indul utána.
Lehet,hogy még hozzá kell karburálni a motorodhoz.
sikerült némileg visszahalkítani a gépet
azért fél gáztól ordít de kis gáznál elég jól lehalkult
szelepeket is belőttem bízom benne jól sikerült, picit zörögnek de elmúlt a csattogós hang
egyik kipuff szelep alá a 0,20 as hézagoló is befért a másik alá a 0,10es is alig
mivel 0,12est égen-földön nem találtam csak kb tudom mennyi lett
0,15ös nem fér be 0,10es könnyen mozog
nagyon faca a gyári kulcsa, az mindenre jó.....
A másik meg a lánckerekes akiről már volt szó itt a fórumon.