Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez az útvonaltervezés 2 féle lehet
1
fogsz egy gps-t és amerre mászkálsz rögzíti majd itthon kitisztázod a nyomvonalat (garmin mapsource kell hozzá)
2
garmin mapsource-ba mindenféle térképet fel tudsz tenni
és itt tudsz útvonalat tervezni/rajzolni és utána mehet a gps-be
pl turitautas térkép elég jó egy csomó földút rajta van

de lehet kombinálni is a dolgokat vagy akár a műholdas google mapban nézegetni merre vannak földutak

ha érdekel ez jobban akkor irány a turistautak.hu és lehet olvasgatni, kérdezgetni ott azért okosabbak vannak, azoktól kérdezek én is mindig
nekem xr600-on van fenn alu betétes kézvédő, minden további nélkül elfér!
nem vagyok az az állatkodós típus, az ilyen fajta eszetlenségen úgy 18-19 éve túlestem! nem is azért kellene, hogy arra motorozzak (persze nem kizárt), csak érdekelne, hogy milyen szinten van megtervezve egy ilyen útvonal! sokat hallottam már ilyen túrákról, de nem voltam még egyen sem, ezért érdekelne pontosan milyen útvonalon zajlik egy ilyen...
gunyhorgo, neked is durrogott a mikunival ha elvetted a gázt,és váltottál?
125-ről 130-ra cseréltem a főfúvókát,de még mindig durrog.
A gyári karbival csak motorféknél, rotyogott-durrogott egy picit, most meg minden váltásnál durran egy kicsit,mint egy rally autó
Oké, az lesz benne, annyira sok nem folyik el, még maradt fél liter
olajcserénél, majd télen megcsinálom, addíg töltögetem.
Nem sokat megyek, 1-2 hetente 15-20 km-t.
hat szerintem nem lesz semmi baja csak legyen benne olaj mindig
Üdv!
Van egy kis gondom az XL600-al.
Egyik pillanatról a másikra, elkezdte erősen szórni az olajat.
Nem is egy helyen. Először a henger talp és a blokk ház közti tömítésnél, elöl a kipuf alatt, ezt alapos takarítás után fekete hőálló szilóval bekentem. Utána meg a jobb első henger lefogató csavartól jön elég erősen az olaj. Ahoz az anyához nem férni hozzá csak ha lent van a hengerfej. kb. 3-5 km motorozás után csupa olaj a blokk eleje. Már nincs mit letömíteni. Mit lehet ilyenkor csinálni?
Mikor megvettem akkor csak 1-2 csöpp volt a blokk alján.
Még 1000km-t se mentem.
Azt hittem veszek egy jó strapabíró 4T-t amire nem igen kell költeni, erre itt van -ez.
Szét kell borítani az egész blokkot ha minden tömítést ki akarok cserélni. Gondolom érdemes a szelepszár szimeringeket is kicserélni. Más gondja nincs, 2 hét után is 1 rugásra indul. Csak az elején füstöl kicsit kéken. Jó hangja van, nem csörög.
elég bele egy tömítéskészlet csere?
Lehet vele még azért így menni néha, még télen megcsinálom?
Vagy lesz valami baja?
kosz a segitseget
Tiger,

az én tippem hogy fel van akadva a tűszeleped, nekem is csinálta az XT-m még, kalapács fa nyelével kocogtasd meg a tűszelephez minél közelebb a karbit, vagy menj rögtön egy kört s húzd meg a szarvát, akkor majd helyreáll a dolog.
köszi!
akkor nyugodtan beszerezhetek egyet
augusztusi túrához kell a kézvédő, indexeket valahová feltenni, és valamiféle csomagtartót csinálni
egyik sem lehetetlen, de kell gondolkozni
indexnek és a csomagtartónak nem sok helye van
nyomvonal garmin adatbázisként (vagy mi a rák) van meg
.gdb a fájl vége
de csak akkor adom meg ha tutira nincs állatkodás a nyomvonal mentén
az őstermelők egyre jobban utálják a motorosokat, szóval csak finoman
kipuffra meg hétvégén rákérdezek
magas a benzinszinted azért jön ki a benzin
elég jó meló kiszedni a karbit de visszatenni sem kutya...
az xl-nek nég macerásabb mint az xt-nek volt
hy.
ezen a kis valamin elkezdett csurogni a benzin ha megvan nyitva a benzin...de csak a jobb feloli karbibol csurog.....egyaltalan mire van ez tudja valaki?....ma allitottam a szelepeket nemtom lehet e hozza koze hogy most kezdett csurogni...valakinek valami otlet mitol lehet?
a nyomvonal milyen formában van meg? érdekelne engem is! köszi!
Havernak van fent egy nem gyári kézvédője,és gond nélkül elfér.
Igaz nincs benne alu,de az alakja,nagysága ugyan az.
ez az alumíniumos kézvédője van valakinek? fel lehet tenni? van elég hely hozzá?
röviden: bitang egy jószág
bővebben:
a cagivához képest erőgép, a xt600hoz képest azért nem, úgy veszem észre forgatni kell rendesen hogy menjen, negyedgáz alatt nem szeret menni
ami zavaró hogy 100km/h felett beszitál az eleje, hátsófék semmitérő vagy nem fog vagy csúszik
fim enduro gumi van rajta valószínűleg nem az aszfalt tapadása a legjobb
kipufogó a gyári, ha nincs a végében a fojtás akkor nagyon hangos, ha beteszem akkor érezhetőbben visszafogottabb lesz
meg olyan on/off érzés vele menni, vagy tép mint a barom vagy nem megy
könnyű váz aszfalton nem előny erre rájöttem, szerencsére nemigen akarok aszfalton menni sokat
terepen még nem próbáltam, éjjel melóztam most fáradt vagyok bírkózni
Még egy videó,4:00-tól figyeljétek a csókát,na így kell ezt csinálni
http://youtu.be/6WL5j0SbBP4

Még egyszer belinkelem,mert az előzőn már csak valami sárga kórót lehet látni
nekem xr600-ra való gyári dobom van, nem tudom, hogy xl-re jó-e. azért is érdekelne, hogy hogyan néz ki az a dob a Tiéden!
Köszönöm, Jó buli Lehett!
Nem olcsó,de érdemes.Ne tudd meg milyen szutyok jött le belőle.
Igazából olajat kellene cserélnem benne,mert sokszor bepuhul a semmitől.
Még egy videó 4:00-tól figyeljétek a csókát,na így kell ezt csinálni
http://www.youtube.com/user/Sz...
Nem lehetséges,hogy sűrűbb olaj van benne elöl? Nekem gyári 5w-s olaj van benne.
Én az elejét nem merem fullra behúzni, egy kicsivel lazább,de a hátsó az ok.Szerintem meghagyom,mert nem kaptam érte normális ajánlatot.Mint mindenért sokallják a pénzt.Megcsinálom a kocsi+moci jogsit,aztán lepapíroztatom és ha nyakoncsap az otp akkor veszek bele egy superlotyó szettet is.