Ha találnál olyan méretű csöveket,és tudsz hegeszteni,akkor kb: 10 perc alatt te is csinálhatnál ilyet.
Műszakira meg tényleg jó az a vég,mondjuk nekem be sem kellett indítani a mocit.
még semmit
itt ajánlgatta magát egy emberke kipuffkészítőként, majd küldök neki rajzot aztán ír hogy tudja-e csinálni
egyből csináltatok több csövecskét valamelyik csak jó lesz az a kis pöcs amit kaptam hozzá meg műszakira lesz ideális
Ez egy RMZ kartervédője,és maszek.
Bontó ügyben reménykedni lehet,de én még semmit nem találtam hozzá. Nem nagyon bontják ezeket..........de legyen szerencséd.
A spirál nekem se tetszik hogy kilóg,de az a vicces,hogy még soha nem akadt be sehova,pedig sokszor járunk olyan helyen ahol kapja az ívet rendesen.
A két olaj közül amit leírtál,mindkettő jó bele,de én személy szerint nem szeretem a Castrolt. A Valvoline nekem jobban bejön,azt nem eszegette a motor. Mostanában Motul 15w-50 -t használok,ez mindkettőnél jobb.
kartelvédő gyári? vagy valami maszek? olyanom nincs....
gyári fejidommal mennyivel pofásabb a műszer, vége a nyárnak lassan aztán körbenézem a bontókat
látom neked is kilóg oldalra a km spirál, ez erdőben nemigen jó dolog..... ezen még agyalok hogy lehetne síkba tenni úgy hogy a kerék se darálja be....
Megoldódott a kézvédő probléma,az Acerbis jó lett,meg szerintem jól is néz ki
Vettem még a blokk oldalára védőmatricát..........babusgatom a vén traktort
automata láncfeszítője van. ez egy kis rugót jelent ami nyomja, meg egy mechanikát ami nem engedi visszább.
Ha zörög a lánc, csere... meg a vezetői meg a feszítője ellnőriz.
szerintetek milyen olajat tegyek a 400asba?
castrol actevo 10w40 van helyben a kúton, nem kell érte futkosni rendelgetni
erről van tapasztalat? nekem annyi csak hogy piros
esetleg maradt a ténéréből pár liter valvoline motorcycle 20w50
gondoltam a hegyi terepre jobb lenne, már ha nem sűrű neki.....
megoldható az nélkül is
nekem legalábbis a jobb oldalin kellett állítani és lebírtam szedni... csak is csavarhúzó kell. ja és ha mégse férsz akkor először a kipuff könyököt vedd le úgy hátha odaférsz, még mindig 1szerűb azt leszedni mint karbikat
így nehéz elmagyarázni, de:
leveszed az úszóházat, lehetőleg úgy h ne lötyköld ki belöle a benzint.
na most nem tudom pontosan h hol kell lenni a szintnek de szerintem olyan magasan ameddig feljön 1 kis pöcök az 1ik szélén. ha leszeded szerintem érthető lesz na mámost ha annál magasabban van akkor gyanús h magas a szint ha alacsonyabban bár azt kétlen akkor alacsony. a szintet úgy tudod állítani h az úszónak a pöckeit görbítgeted, csak vigyzz nehogy repedjen bár nem szokott.
ha hülyeséget írtam akkor meg állíjjatok le még mielőtt elrontaná
szerintem nem szabadna ilyent csinálnia egyébként... enyém nem csinált... bár nekem meg lehet kicsit alacsony a szint mer ha sokáig nyelelem akkor "elfogy" aztán visszaengedem a gázt akkor jó. lehet h kiszippantsa a karbiból a cuccot. bár asszem h most ez a legkisebb gondom. szerintem benzinszintet ellenőrizd mind2 karbiba de szerintem a 2. nem stimmel
Műszakira meg tényleg jó az a vég,mondjuk nekem be sem kellett indítani a mocit.
itt ajánlgatta magát egy emberke kipuffkészítőként, majd küldök neki rajzot aztán ír hogy tudja-e csinálni
egyből csináltatok több csövecskét valamelyik csak jó lesz az a kis pöcs amit kaptam hozzá meg műszakira lesz ideális
bontó...... ezek már 10 év körüli gépek csak sikerült már kinyírni pár embernek...
első-hátsó sárvédőm se gyári... bár ezek fogyóeszközök
tenerén kívül eddig minden motoromnak letört az első sárvédője, de nem tudom miért
Bontó ügyben reménykedni lehet,de én még semmit nem találtam hozzá. Nem nagyon bontják ezeket..........de legyen szerencséd.
A spirál nekem se tetszik hogy kilóg,de az a vicces,hogy még soha nem akadt be sehova,pedig sokszor járunk olyan helyen ahol kapja az ívet rendesen.
A két olaj közül amit leírtál,mindkettő jó bele,de én személy szerint nem szeretem a Castrolt. A Valvoline nekem jobban bejön,azt nem eszegette a motor. Mostanában Motul 15w-50 -t használok,ez mindkettőnél jobb.
gyári fejidommal mennyivel pofásabb a műszer, vége a nyárnak lassan aztán körbenézem a bontókat
látom neked is kilóg oldalra a km spirál, ez erdőben nemigen jó dolog..... ezen még agyalok hogy lehetne síkba tenni úgy hogy a kerék se darálja be....
olajkérdésemre mit gondolsz?
Vettem még a blokk oldalára védőmatricát..........babusgatom a vén traktort
Ha zörög a lánc, csere... meg a vezetői meg a feszítője ellnőriz.
castrol actevo 10w40 van helyben a kúton, nem kell érte futkosni rendelgetni
erről van tapasztalat? nekem annyi csak hogy piros
esetleg maradt a ténéréből pár liter valvoline motorcycle 20w50
gondoltam a hegyi terepre jobb lenne, már ha nem sűrű neki.....
nekem legalábbis a jobb oldalin kellett állítani és lebírtam szedni... csak is csavarhúzó kell. ja és ha mégse férsz akkor először a kipuff könyököt vedd le úgy hátha odaférsz, még mindig 1szerűb azt leszedni mint karbikat
leveszed az úszóházat, lehetőleg úgy h ne lötyköld ki belöle a benzint.
na most nem tudom pontosan h hol kell lenni a szintnek de szerintem olyan magasan ameddig feljön 1 kis pöcök az 1ik szélén. ha leszeded szerintem érthető lesz na mámost ha annál magasabban van akkor gyanús h magas a szint ha alacsonyabban bár azt kétlen akkor alacsony. a szintet úgy tudod állítani h az úszónak a pöckeit görbítgeted, csak vigyzz nehogy repedjen bár nem szokott.
ha hülyeséget írtam akkor meg állíjjatok le még mielőtt elrontaná