Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy xl600RMG -hez(PD04-es blokk), hol lehet venni tömítéskészletet, meg szelepszárszimeringet?
A helyi boltba nem igen tudnak beszerezni, mivel ehhez nincs utángyártott. Akinek ilyen blokkja volt, és javította már, hol vette?
Előre is köszi a segítséget.
A jobb első henger lefogató csavar van meglazulva, és ott nyomja az olajat. Nem lehet hozzáférni csak ha leveszem a hengerfejet.
Meg a hengertalp tömítést is kinyomta.
Szóval összes tömítés csere.
Meg akkor már becsiszolom a szelepeket, és szelepszár szimeringet is cserélek. Más egyebet nem kell cserélni? Ha 2 hét után is 1 rúgásra indul, és jól megy, melegen nem füstöl, nem csörög, kalapál, stb. Hidegen van kis kék füstje csak.
vez lánc se csörög.
Köszi a segítséget.
az FCR41 még állítólag sokkal jobb mint a TM40 Mikuni karbi.

A nyitott cső plusz a tuningkarbi megéri a kis többletfogyasztást bőven!
el kellene bizniszelnem vele
A tankja jó
Szerencsétlen
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_400-404
4446
Szóval hova lesz a túra 20.-án?
Köszi az infót. Holnapra igértek másik karbit de már nagyon várom, hogy milyen lesz, és a fogyasztásra is.
most is ennyi lenne az új ára a kawa kivételével venném mindet
szerintetek az xr600 és az xr400 fejidoma egyforma lehet?
az xl fejidom alja más azt már kifigyeltem
Most hogy elolvastam,rájöttem hogy ezek az újságok meg is voltak nekem anno,csak elajándékoztam. Köszi
Tessék
Amire leírtam az előző hsz. -t,már itt is volt. Köszi
Engem érdekelnek ezek a dolgok,jöhetnének,de még nem jött semmi
Merre mentek?
Nem tudom a Keihin FCR milyen,olyanom nem volt. A Mikuni nekem bevált,jól működik,és idáig 1-1.5 literrel kevesebbet fogyasztott 100km-re vetítve,mint a gyári karbival.
Itt a fórumon gunyinak is volt a motorján,és ő is azt mondta,hogy az XR 600-a 1l -el kevesebbet fogyasztott a Mikunival.
A nyitott cső szerintem 0,5-1l plusz a fogyasztásban,legalább is a haver XR 650R -én ennyi volt.
úgy vélem a bandában csak nekem lesz rendszámom...
szóval én arra gondolok nem sok aszfalt lesz
no de majd kikérdezzük a szervezőt, tuti van neki terve
nekem úgy is legalább 1x kell valahol tankolni, remélem gondol erre is, már nincs 23 literes tankom...
Rendben.A motorokkal földesen megyünk inkább vagy közúton is?
majd 3x annyi mint földvár...
ahogy nézegettem földvár felé neked olyan 20km plusz, aztán valamelyik benzinkútnál felugratok a műszerrel
Neked nem közelebb a Szekszárd?
stephan intézi az itinert, abán lakik(vagy valahol a környékén) gondolom onnan indulunk
azt mondta elég dimbes-dombos lesz a terep
Szerintem az XT lesz a kiválasztott. Egésznaposra jobban szeretem mert kényelmesebb. Na meg nem kell rugdosni sem.
Hova megyünk egyébként. Honnan indulunk? A Bakonyba kéne menni az nagyon frankó lehet motorral. Csak nem tudom, hány km onnan ahonnan indulunk.
addig azért még van majd 10 nap
arra gondoltam hogy eltépek dunaföldvárra aztán beállok ott, így nem lesz nagy kerülő utad
xr-elt hozod majd?
Elfelejtettem lemérni Csak betudunk tenni 2 motort az autóba, Legfeljebb nem scukjuk be a hátsó ajtót.
20.án mit csinálunk? befér a 2 gép? kíméljük már a seggünket az aszfalton