Azt szeretném kérdezni, hogy xl600RMG -hez(PD04-es blokk), hol lehet venni tömítéskészletet, meg szelepszárszimeringet?
A helyi boltba nem igen tudnak beszerezni, mivel ehhez nincs utángyártott. Akinek ilyen blokkja volt, és javította már, hol vette?
Előre is köszi a segítséget.
A jobb első henger lefogató csavar van meglazulva, és ott nyomja az olajat. Nem lehet hozzáférni csak ha leveszem a hengerfejet.
Meg a hengertalp tömítést is kinyomta.
Szóval összes tömítés csere.
Meg akkor már becsiszolom a szelepeket, és szelepszár szimeringet is cserélek. Más egyebet nem kell cserélni? Ha 2 hét után is 1 rúgásra indul, és jól megy, melegen nem füstöl, nem csörög, kalapál, stb. Hidegen van kis kék füstje csak.
vez lánc se csörög.
Köszi a segítséget.
Nem tudom a Keihin FCR milyen,olyanom nem volt. A Mikuni nekem bevált,jól működik,és idáig 1-1.5 literrel kevesebbet fogyasztott 100km-re vetítve,mint a gyári karbival.
Itt a fórumon gunyinak is volt a motorján,és ő is azt mondta,hogy az XR 600-a 1l -el kevesebbet fogyasztott a Mikunival.
A nyitott cső szerintem 0,5-1l plusz a fogyasztásban,legalább is a haver XR 650R -én ennyi volt.
úgy vélem a bandában csak nekem lesz rendszámom...
szóval én arra gondolok nem sok aszfalt lesz
no de majd kikérdezzük a szervezőt, tuti van neki terve
nekem úgy is legalább 1x kell valahol tankolni, remélem gondol erre is, már nincs 23 literes tankom...
Szerintem az XT lesz a kiválasztott. Egésznaposra jobban szeretem mert kényelmesebb. Na meg nem kell rugdosni sem.
Hova megyünk egyébként. Honnan indulunk? A Bakonyba kéne menni az nagyon frankó lehet motorral. Csak nem tudom, hány km onnan ahonnan indulunk.
http://www.biker-world.hu/kate...