Az enyém 100km megy el 1 tankal.
Most beszerzek egy olyan karbit amit ajánlanak mert ez így nem okés. Mondjuk a kipufogó is elég nyitott de az szerintem nem számít olyan sokat.
kíváncsi leszek számít-e valamit a fogyasztásban hogy gyári áttételőre visszaállítottam a láncot, meg beteszek egy csövet a kipuffba
azért csak el kellene mennie 200km 1 tankkal
Akkor estefele küldöm őket.Estleg van még xr 600, klx650, husaberg és husqwarna 600 összehasonlító tesztem is.
Gunyi kollégának kell megköszönni,mert én is tőle kaptam. Hala Gunyi
A 650R-en gyári karbi van,és azzal stabilan 7-7.5l -t eszik........gyári kipuval.Nyitott dobbal több volt,és nagyon durva hangja volt. Érdekes,hogy a gyári dobbal milyen gyönyörű a hangja,erőteljes,de nem hangos.
Az enyémen a 400R-en egy síktolattyús,gyorsítópumpás mikuni van.
A 650-re is van ilyen,sőt többféle is, 40, 42, és 45-ös torokátmérővel.
Itt keresd ki a típust: http://www.mikuni-topham.de/EN...
Köszi szépen,Bp-en jó lenne nekem is. Mikor jársz erre felé?
A 650R fékkel kapcsolatban nem azt mondom,hogy rossz,de szerintem egy ilyen teljesítményű motorhoz jobb fék dukálna.
A haver előtte KTM 640 LC4-et használt,és nagyon sokat ment az LC4 -el terepen(kb 30-40000km),és ő mondta,hogy sokkal jobb volt a futóműve és a fékje is a KTM-nek.
itt van a kezemben a karbinak a fúvókája. 1 db alapjárati, s 1 db főfúvóka.
Az alapjárati 32,5-ös, a főfúvóka pedig 135-ös.
Ha pesten meg tudjuk ejteni a boltot, az lenne a legjobb, oda is adom ezeket természetesen ingyen.
Más: hát a 650R fékjei nem rosszak? nekem a 600R-en minimum fele ilyen hatásúak voltak, 2 hete mentem egy 650R-el, ugyhogy még viszonylag friss az élmény.
Bár persze nem tudom mennyire fáradékonyak, de a 600asénál tutira sokkal többet bírnak,
Nagyon jóindulatú,és kezes a 650 es is,annak ellenére,hogy majdnem dupla annyi lóerő,és nyomaték van benne. A 400-as fordulékonyabb,és könnyebb,ezáltal technikás terepen jobb.Erdőben nem tudod kihasználni az erőfölényét. Ha húzni kell a nagy tesó gyorsabb. Szerintem ahhoz a motorhoz egy jobb futómű,és fék dukálna,akkor tökéletes lenne.
Ugyan azon a terepen legutoljára a 400-as 4,5l-t, a 650 -es 7l fogyasztott
Most beszerzek egy olyan karbit amit ajánlanak mert ez így nem okés. Mondjuk a kipufogó is elég nyitott de az szerintem nem számít olyan sokat.