Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém 100km megy el 1 tankal.
Most beszerzek egy olyan karbit amit ajánlanak mert ez így nem okés. Mondjuk a kipufogó is elég nyitott de az szerintem nem számít olyan sokat.
kíváncsi leszek számít-e valamit a fogyasztásban hogy gyári áttételőre visszaállítottam a láncot, meg beteszek egy csövet a kipuffba
azért csak el kellene mennie 200km 1 tankkal
Akkor estefele küldöm őket.Estleg van még xr 600, klx650, husaberg és husqwarna 600 összehasonlító tesztem is.
Gunyi kollégának kell megköszönni,mert én is tőle kaptam. Hala Gunyi
Most akkor melyik a jó a MIKUNIvagy a KEIHIN ?
Felhívtam de már eladta azt mondja a srác. Nem gond mert van egy ismerősöm és azt mondja, hogy 100-200 euróért szerez nekem ha leadom a másikat.
Megkeresem a hirdetéstés és beszélek vele. Köszi
Köszönöm az infót.
correnti,

KEIHIN FCR41 most is van eladó a kepesmotor.hu-n.
60e Ft, ami soknak tűnik, de az új ára 140e körül van, ehhez képest már nem olyan vészes.

Állítólag le van tesztelve hogy +5LE a teljesítménynövekedés.
A másik amit szoktak rá ajánlani az a TM40 Mikuni (ami coltnak is van).
Chywa,
nem sikerül elküldeni azt a tesztet
Ha akkora méretű amilyet írtál, akkor JPG formátumban ide az oldalra is fel tudod rakni.
A 650R-en gyári karbi van,és azzal stabilan 7-7.5l -t eszik........gyári kipuval.Nyitott dobbal több volt,és nagyon durva hangja volt. Érdekes,hogy a gyári dobbal milyen gyönyörű a hangja,erőteljes,de nem hangos.
Az enyémen a 400R-en egy síktolattyús,gyorsítópumpás mikuni van.
A 650-re is van ilyen,sőt többféle is, 40, 42, és 45-ös torokátmérővel.
Itt keresd ki a típust: http://www.mikuni-topham.de/EN...
Nekem is az volt előtte és én is ahoz viszonyítva mondom, hogy nem jó. Sokkal jobb a KTM futóműve ugyanabban az évjáratban.
A 650-es is úgy van valahogy szerintem max 140 kg.
Nálam 10l eszik 100 km-en. Cseréltetek rajta karbit ha jól értem, Milyent érdemes rátenni?
Szia gunyi!

Köszi szépen,Bp-en jó lenne nekem is. Mikor jársz erre felé?

A 650R fékkel kapcsolatban nem azt mondom,hogy rossz,de szerintem egy ilyen teljesítményű motorhoz jobb fék dukálna.
A haver előtte KTM 640 LC4-et használt,és nagyon sokat ment az LC4 -el terepen(kb 30-40000km),és ő mondta,hogy sokkal jobb volt a futóműve és a fékje is a KTM-nek.
colt,

itt van a kezemben a karbinak a fúvókája. 1 db alapjárati, s 1 db főfúvóka.

Az alapjárati 32,5-ös, a főfúvóka pedig 135-ös.

Ha pesten meg tudjuk ejteni a boltot, az lenne a legjobb, oda is adom ezeket természetesen ingyen.

Más: hát a 650R fékjei nem rosszak? nekem a 600R-en minimum fele ilyen hatásúak voltak, 2 hete mentem egy 650R-el, ugyhogy még viszonylag friss az élmény.

Bár persze nem tudom mennyire fáradékonyak, de a 600asénál tutira sokkal többet bírnak,
Teletankolva kb.130kg.
Persze hogy 100km-en,és sárban terepen..........nem tudtuk tépni neki nagyon.A gyári karbival viszont 5-6l.
Köszi!Hány kilós a kicsi?
Azt én is észrevettem, hogy a 650-es futóműve és a féke sem a legjobb. A 4,5 liter az 100km-en volt?
Nagyon jóindulatú,és kezes a 650 es is,annak ellenére,hogy majdnem dupla annyi lóerő,és nyomaték van benne. A 400-as fordulékonyabb,és könnyebb,ezáltal technikás terepen jobb.Erdőben nem tudod kihasználni az erőfölényét. Ha húzni kell a nagy tesó gyorsabb. Szerintem ahhoz a motorhoz egy jobb futómű,és fék dukálna,akkor tökéletes lenne.
Ugyan azon a terepen legutoljára a 400-as 4,5l-t, a 650 -es 7l fogyasztott
A két motor között nagy különbség van motorozhatóságra? Fogyasztásban mekkora a különbség?
Hát akkor ez e-mailben el kéne hogy jöjjön,5Mb ig tuti átjönne.
Kép formátum,és 684 és 671kb.
Milyen típusú fájl,és mekkora?
Mit értesz kaméleon külső alatt
Már próbáltam,de túl nagy.Hova tudnám feltenni
csak nem kaptam sárvédőre táskát.... pedig egyik boltban net szerint volt, de csak a net szerint
@ kivan evvel a vidékkel

beszereztem matricát a tankomra sikerült is jól nem egyformán feltenni

ez olyan vastag valami, védő izé mint a tankpad, betakarja a tank oldalának jelentős részét
sógor hazahozza a fotomasinám aztán kattogtatok
Xr 4 nálam kapott kaméleon külsőt!Sajna a tank miatt nem sokáig!