Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lenne 2 kérdésem:
1:
szelephézagot hogy kell állítani? simán rés van vagy lapkás vagy hogy?
mekkorák az értékek?
2:
kipufogóval mit lehetne csinálni? ha nincs a végében az a kis hangfogó pöcs elég ordítós, ha meg beteszem akkor úgy megy mint egy etz125....
már ha megy mert hebeg-habog torpan stb

ma toltam egy 50est terepen úgy vélem jó gép lesz ez, végre lehet a hátsókerékkel is kormányozni
ami zavar hogy kicsit szelephangja lett, vételkor nem volt most kicsit megkergettem és van, olaj van benne majdnem a felső szintig
Köszi!
Hálám üldözni fog....:):):)
helló!
nem is olyan régen rakta fel colt, de újra belinkelem:
xr400
OK! Ha meg van,és tudod a méretét írj.
colt, szerintem megmaradt, megnézem a hétvégén!
Majd jelentkezem!
Helló!

Valaki tudna feltenni egy xr 400r (2004) használati utasítást magyarul?
Előre is köszönöm a segítséget!
Halihó.
Köszönöm szépen a tanácsokat.Egyenlőre állítok a kuplungon,aztán ha tovább durvul a helyzet akkor megkukkantom.

Készül az újabb vidi...
nekem akkor ment nehezen uresbe mikor elkopott a kuplungom es mar csuszott.....igaz nekem 600-as xl-em van
Arra figyelj ha a kuplungod nem nyit rendesen ki akkor nagyon nehéz üresbe rakni.A sűrűbb olaj is befojásolhatja.
ENDURO nekem az aszfalt és a crosspája közötti életérzés.
Köszi az infót! Ezt a leírást már láttam én is,csak azt nem értem,hogy mi az ló..szért 15 alapjárati fúvókát raknak bele,ha 25-öst ajánlanak. Amit ők optimálisnak írnak,azokkal a méretekkel van szerelve a karbi.
Az általuk a csomagban küldött legnagyobb 132,5-ös főfúvókát raktam most bele,de a teljesítményben így sincs számottevő különbség. Lehet,hogy én is dörzsárt ragadok mint te Szerintem a durrogásért a kis alapjárati fúvóka lesz a felelős + azért is,hogy kis fordulaton néha beböffen.
Nem maradt meg esetleg az az alapjárati fúvókád,amit régebben említettél?
colt,

a www.mikuni-topham.de oldal a következőt írja optimális karbibeállításnak XR400hoz:

Főfúvóka
125
Alapjárati fúvóka
15

Schuber-tű
9DZH5-50-3

gyorsító pumpa fúvóka átmérő
0,3
Alapjárati keverékcsavar:
1,0 fordulat kifelé

Szeleptű(ezt nem biztos hogy jól fordítottam)
P-6

XR600hoz is 125-ös főfúvókát ajánlanak, de a tiedbe is nyugodtan rakj nagyobbat! - alapjárati fúvókát 25-öst ajánlanak(XR600hoz ugyanigy), én ezt vettem bele, s ezzel jó lett.
Én úgy szoktam üresbe rakni, hogy megállás elött, szinte már álló helyzetben, 2ből visszaváltáskor szépen bemegy kis pöccintéssel. Ez DL650-nél és XR400R-nél is működik. Álló helyzetben pedig colt72 metódusa jó.
Kösz szépen az útbaigazítást, teljesen zöldfülű vagyok még a témában! Olvasgatok egy kicsit, hátha okosodom!
Üdv, szétborítottam a csörgőkígyót (XL600RMG). Dugó 5 századot volt megkopva, henger még értéken van, gyűrűk sem voltak vészesek mégis úgy füstölt mint egy gőzmozdony. Valaki valami ötlet? Csörgés meg valszeg az volt hogy kiakadt a feszítő rugója :) nevetsééges.
ui.: Lesz valami baja attól, hogy az egyik kipuf szelep minimálisan átereszt? Előre is köszi!
Köszi szépen kipróbálom,de remélem nincs komoly baja.
Az lemaradt,hogy úgy tudod könnyebben üresbe rakni,ha álló helyzetben húzod a féket,közben picit ráengeded a kuplungot.Ezek után amikor már picit megmozdult a motor,könnyen üresbe tudod rakni. Próbáld meg,hátha neked is bejön
Remélem érthető,amit mondani szeretnék
Vannak megszokott útjaink,azokat járjuk,és amellett keresünk újakat.
Többnyire enduro nyomokon szoktunk menni,ahol versenyeztek is
régebben. Csak ösvényeken,nyomokon szoktunk menni,nem ba...uk szét az erdőt!

A váltó működése egyrészt olajfüggő,másrészt viszont az ürest nehezen tudod akkor is kapcsolni,ha be van verődve a kuplungkosarad.
Ezen a videón megnézheted mire gondolok. A Suzukinál mutatja Kovi:
Hali.
mitől van az ,hogy iszonyú nehéz üresbe rakni az xr-t.Értem én,hogy üzem melegen nehéz,de ez már túlzás.

Ma mentünk egy karikát,nagyon jó terepet találtunk az erdőben,de ez az eső jól megszívatott minket,5 perc alatt szar.. áztunk.

Mondtad,hogy sokat mentek egy motorozás alkalmával,ilyenkor van egy fix hely ahova mentek,vagy csak az erdőben állatkodtok?
Többiektől is várom választ kinek mit jelent az ENDURO?
erre az xr-re hogy lehetne feltenni egy mini csomagtartót? meg valami indexeket is fel kellene applikálni valahogy
Ráteszed a vez.kerékre,és a tetején megtudod nézni alogását
1-2mm. még elmegy mert a kopott keréken az új lánc is lóg agy kicsit.Különben a nagyon kopott láncot már nem tudod jelre állitani.DID 15e. körül.
hello. beteszed a hejére spanolo nélkűl azt ugyis látod majd a főtengejen .a fogaskeréken nagyon log ha viszafele forgatod a főtengejt és átugrik a fogakon má ne ragd vissza
Sziasztok!
Hogy kell megnézni a vezérműlánc állapotát? Szétborítottam a blokkot,már majdnem minden megvan az összerakáshoz,de a vezérműláncot nem tudom milyen lehet.Hogyan kell azt ellenőrizni?Nem olyan olcsó,hogy csak úgy dobálózzak vele.
Köszi,akkor még próbálgatom.
colt,

nekem nem produkált semmiféle ilyen jelenséget. De én dörzsáraztam a fúvókát 140esre.
Max próbálj ki egy nagyobb fúvókát is.
Tipp: ha jól emlékszem akkor a Pinkmotorsnál lehet venni Mikuni karbikhoz fúvókákat!
hat az semmi tavolsag...minden indulas elott nezd meg az olajszintet