2 okból is!
1. Úgy néz ki ki tudok pattanni külföldre. akkor meg minek álljon szegény itthon.
2. Ha nem megyek akkor meg kell a lóvé mert az ex kipakolta a lakást és be kellene rendezni!
nyitott véggel csinálja a cirkuszt....
húzom a gázt egy darabig vakarózik, utána meg elkezd disznó módon húzni
ezen nem igen tudok állni 190 magas vagyok és úgy meg kell hajolnom mint a rőzseszedő nénikének, pedig van egy magasító betéve de az a 3cm nem sok
töbet meg nem tudok betenni mert így is határon vannak a bowdenek
másik fura dolog hogy hidegen zajtalan, melegen meg zörögnek a szelepek, ahogy fülelem a kipufogószelepek
A jellemzés alapján amit leírtál azt hihetnénk,hogy kétüteműről beszélsz. Az XR -nek az egyik legnagyobb erénye pont az,hogy nagyon egyenletes a teljesítményleadása,és már alapról nagyon erőteljesen húz......az enyém is ilyen,egy millimétert mozdítok a gázkaron,és egyenletesen szépen reagál rá. Nem csak a szűkítővel produkálja ezt?
A riszálás természetes de azért gumifüggő is. Mi simán szoktunk 100-al,és a fölött is menni homokba,a lényeg hogy folyamatosan húzni kell neki,hogy az elejét kiemelje a homokból,és ki kell állni a lábtartóra.........a motor meg szépen kimozogja az úthibákat.
Nekem a gyári karbival ha kergetve volt 5,8-6l evett, mostanában a mikunival4,5-5l eszik.
ma rendesebben használatba vettem a gépet
szűk 100km terepen abból kb 30km egy cross/quad/terepjáró pályán
végén olyan fáradt voltam hogy mellényúltam a kormánynak felszálláskor és megfejeltem a kormánymerevítőt...... szerencsére bukóban
tapasztalatok:
90km/h felett a gép kegyetlen, a kormány ide-oda mozog szinte kitépi magát a kezemből, aszfalt, homok mindegy, mindenhol ilyen
70ig még jól viselkedik, mondjuk nagyobb homokban már ott is riszál
egy vadállat ez a gép, lassan menni nem tud, mindig tépni kell neki, ilyen hogy kis gáz ismeretlen fogalom, vagy nem megy vagy nagyon megy.....
egyedül a seggem nem mosolyog, amúgy nagyon állat volt, egy xl600assal téptünk, az azért a pályát nem szerette, ellenben földúton mindig várt rám
130km nél kellett tartalékra tenni, ez szinte mind földút, elenyésző aszfalttal
szerintem nagyon sokat eszik, nektek kb mennyit kajál?
holnap körbenézek pár boltot kecskeméten csak lesz valami, abban elférnek majd a szerszámok
kormányra meg feltettem egy nagyobb övtáskát abba elfér 2 fél literes flakon meg egy csomó kaja
már csak a 2 pótbelsőnek meg a láncspraynek kell keresni helyet, láncsprayt láttam már első sárvédőre kötözve majd körbenézem mik a lehetőségek
15 ker nem mellettünk van csepelen melózom...
gondolom azért máshol is van
milyen az alsó része? valami keményebb anyag? láttam már ilyent más gépeken is de még nem volt szerencsém üzletben látni
ilyen ugratókkal óvatosan
vagy 3 hónapja ugrattam egy egészségeset a cagivával (elöl-hátul koppant) bevertem úgy a seggem hogy még most is fáj bizonyos helyzetekben, tuti összekócolta a farokcsontokat, mert az aktus után kellett 20 perc mire kiszáradt a könny a szemeimből
a sárvédőn az a kistáska hol kapható? elég tetszetős, aztán nem kellene övtáskába cipelni a szerviz pakkot
A védőmatricát az Universalmotornál vettem,és ha jól emlékszek olyan 2500 pénz volt. Azt nem tudom mennyire lesz tartós,mert a mai motorozás után még le kéne mosni a mocit,tiszta sár. Amikor megálltunk nézegettem,és szerintem olvadozik a ragasztó a matrica alatt,úgy hogy lehet,hogy nem lesz örök életű
A mai motorozásnál két kidőlt fa átugratását kipipálhatom,viszont a második után kipipálhatok egy kormánycserét is ,úgy megdobta a hátulját,hogy repültem mint a győzelmi zászló
Sár volt dögivel,jó volt
nem kínlódom az indexekkel megvettem a legolcsóbbat ami helyileg kapható(és pótolható) volt
aztán felfúrom a rendszámtáblatartó vasára, úgy nézem akkor talán fent marad extrémebb körülmények között is mert elég kicsike
elejét meg simán felfúrom a fejidomra, annak már úgy is mindegy
aztán ha sokat fogyasztana akkor beépítek egy csokor ledet az izzó helyére
Sziasztok.
Colt jól mondja 96-tól 2004-ig gyártották,de 2005-től már csak supermotokat gyártanak.2000-től lettek pirosak az xr-k.
Okoskodtam egy kicsit megint.
xr400 sm:
Colt engem érdekelne az a matrica,mert a festésem elég szépen kopik.Amúgy nagyon jól néz ki.Én házilag akartam csinálni tapétából,de meggondoltam magamat.Viszont az ülés és a tank alatt a vázat teleragasztottam,hogy ne szedje föl a festést.
összeszedegettem:
első teló:
olajszint- normál: 116mm ajánlott: 87-129mm (az előző hsz képén van hogy kell mérni)
kirugózási csillapítás(felső csavar 16 fokozat) alap: teljesen betekertről 3 katt kifelé
teljesen bent legkeményebb teljesen kint legpuhább
berugózási csillapítás(alsó csavar 14fokozat) alap: teljesen bentről 8 katt vissza
teljesen bent legkeményebb teljesen kint legpuhább
hátsó teló:
alap rugóhossz: 212,3mm ajánlott 205,3-216,3mm
kirugózási csillapítás (alsó csavar 16fokozat) alap: teljesen bentről 10katt kifelé
teljesen bent legkeményebb teljesen kint legpuhább
berugózási csillapítás (felső csavar 14fokozat) teljesen kitekerttől 12katt befelé
teljesen kint legkeményebb teljesen bent legpuhább (ez fordítva van mint a többinél)
beállítod alapra aztán teszteled,állítgatod 1-2 tank benzin és meglesz az igazi
Colt és Ini hova küldjem a tesztet
http://sportmotor.hu/motoros_k...
xr4-em régen:)
1. Úgy néz ki ki tudok pattanni külföldre. akkor meg minek álljon szegény itthon.
2. Ha nem megyek akkor meg kell a lóvé mert az ex kipakolta a lakást és be kellene rendezni!
haver ígért egy szatyor csődarabot
szelephang azért fura mert eddigi gépeim hidegen zörögtek egy minimálisat,kézmeleg felett elhalkultak
Nem tudom akkor mi a megoldás,de állni kéne......úgy egyszerűbb.
Melegen nekem is van egy pici hangja,pedig be van állítva........léghűtéses masina,szerintem ez ilyen.
húzom a gázt egy darabig vakarózik, utána meg elkezd disznó módon húzni
ezen nem igen tudok állni 190 magas vagyok és úgy meg kell hajolnom mint a rőzseszedő nénikének, pedig van egy magasító betéve de az a 3cm nem sok
töbet meg nem tudok betenni mert így is határon vannak a bowdenek
másik fura dolog hogy hidegen zajtalan, melegen meg zörögnek a szelepek, ahogy fülelem a kipufogószelepek
A jellemzés alapján amit leírtál azt hihetnénk,hogy kétüteműről beszélsz. Az XR -nek az egyik legnagyobb erénye pont az,hogy nagyon egyenletes a teljesítményleadása,és már alapról nagyon erőteljesen húz......az enyém is ilyen,egy millimétert mozdítok a gázkaron,és egyenletesen szépen reagál rá. Nem csak a szűkítővel produkálja ezt?
A riszálás természetes de azért gumifüggő is. Mi simán szoktunk 100-al,és a fölött is menni homokba,a lényeg hogy folyamatosan húzni kell neki,hogy az elejét kiemelje a homokból,és ki kell állni a lábtartóra.........a motor meg szépen kimozogja az úthibákat.
Nekem a gyári karbival ha kergetve volt 5,8-6l evett, mostanában a mikunival4,5-5l eszik.
szűk 100km terepen abból kb 30km egy cross/quad/terepjáró pályán
végén olyan fáradt voltam hogy mellényúltam a kormánynak felszálláskor és megfejeltem a kormánymerevítőt...... szerencsére bukóban
tapasztalatok:
90km/h felett a gép kegyetlen, a kormány ide-oda mozog szinte kitépi magát a kezemből, aszfalt, homok mindegy, mindenhol ilyen
70ig még jól viselkedik, mondjuk nagyobb homokban már ott is riszál
egy vadállat ez a gép, lassan menni nem tud, mindig tépni kell neki, ilyen hogy kis gáz ismeretlen fogalom, vagy nem megy vagy nagyon megy.....
egyedül a seggem nem mosolyog, amúgy nagyon állat volt, egy xl600assal téptünk, az azért a pályát nem szerette, ellenben földúton mindig várt rám
130km nél kellett tartalékra tenni, ez szinte mind földút, elenyésző aszfalttal
szerintem nagyon sokat eszik, nektek kb mennyit kajál?
kormányra meg feltettem egy nagyobb övtáskát abba elfér 2 fél literes flakon meg egy csomó kaja
már csak a 2 pótbelsőnek meg a láncspraynek kell keresni helyet, láncsprayt láttam már első sárvédőre kötözve majd körbenézem mik a lehetőségek
gondolom azért máshol is van
milyen az alsó része? valami keményebb anyag? láttam már ilyent más gépeken is de még nem volt szerencsém üzletben látni
http://www.blackmotors.hu/insi...
Mondjuk neked az sincs közel,de Győrben is van egy Auner.
http://www.aunergyor.hu/
vagy 3 hónapja ugrattam egy egészségeset a cagivával (elöl-hátul koppant) bevertem úgy a seggem hogy még most is fáj bizonyos helyzetekben, tuti összekócolta a farokcsontokat, mert az aktus után kellett 20 perc mire kiszáradt a könny a szemeimből
a sárvédőn az a kistáska hol kapható? elég tetszetős, aztán nem kellene övtáskába cipelni a szerviz pakkot
A védőmatricát az Universalmotornál vettem,és ha jól emlékszek olyan 2500 pénz volt. Azt nem tudom mennyire lesz tartós,mert a mai motorozás után még le kéne mosni a mocit,tiszta sár. Amikor megálltunk nézegettem,és szerintem olvadozik a ragasztó a matrica alatt,úgy hogy lehet,hogy nem lesz örök életű
A mai motorozásnál két kidőlt fa átugratását kipipálhatom,viszont a második után kipipálhatok egy kormánycserét is ,úgy megdobta a hátulját,hogy repültem mint a győzelmi zászló
Sár volt dögivel,jó volt
én szívesen elolvasok mindent a típusról
nem kínlódom az indexekkel megvettem a legolcsóbbat ami helyileg kapható(és pótolható) volt
aztán felfúrom a rendszámtáblatartó vasára, úgy nézem akkor talán fent marad extrémebb körülmények között is mert elég kicsike
elejét meg simán felfúrom a fejidomra, annak már úgy is mindegy
aztán ha sokat fogyasztana akkor beépítek egy csokor ledet az izzó helyére
Ja igen, ha valakit érdekel,akkor van xr 400 tesztem még a legelső kiadásról.
Colt jól mondja 96-tól 2004-ig gyártották,de 2005-től már csak supermotokat gyártanak.2000-től lettek pirosak az xr-k.
Okoskodtam egy kicsit megint.
xr400 sm:
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Colt engem érdekelne az a matrica,mert a festésem elég szépen kopik.Amúgy nagyon jól néz ki.Én házilag akartam csinálni tapétából,de meggondoltam magamat.Viszont az ülés és a tank alatt a vázat teleragasztottam,hogy ne szedje föl a festést.
első teló:
olajszint- normál: 116mm ajánlott: 87-129mm (az előző hsz képén van hogy kell mérni)
kirugózási csillapítás(felső csavar 16 fokozat) alap: teljesen betekertről 3 katt kifelé
teljesen bent legkeményebb teljesen kint legpuhább
berugózási csillapítás(alsó csavar 14fokozat) alap: teljesen bentről 8 katt vissza
teljesen bent legkeményebb teljesen kint legpuhább
hátsó teló:
alap rugóhossz: 212,3mm ajánlott 205,3-216,3mm
kirugózási csillapítás (alsó csavar 16fokozat) alap: teljesen bentről 10katt kifelé
teljesen bent legkeményebb teljesen kint legpuhább
berugózási csillapítás (felső csavar 14fokozat) teljesen kitekerttől 12katt befelé
teljesen kint legkeményebb teljesen bent legpuhább (ez fordítva van mint a többinél)
beállítod alapra aztán teszteled,állítgatod 1-2 tank benzin és meglesz az igazi
Ezen a képen az első teló olajról van szó,dátumokkal