Tudom,elég sok a meló mostanában,így kevés az időm motorozni is meg fórumozni is.Nyersanyagom az van most is,egy dominátoros sráccal túráztunk,majd abból lesz videó.Elvileg ma délután is megyünk,ha nem esik.Durva idő volt tegnap,szóval egy újabb dagonyázós videó lesz.
Azért egy kicsivel többen vagyunk.
Ini kapunk képet a gépről
Értem én az elméletet,meg az okokat ,de ha már felszereled,és még néha használod is,akkor már működjön rendesen. 5W-os izzóval nappal alig látható lesz. Két 5W os izzóval oldalanként 10W lesz a fogyasztás,két ledessel meg kb:2W,és még faszán látszik is.
Nem okoskodni akartam,csak már én is filóztam rajta,hogy rakok rá,és akkor nem kell hadonászni . De aztán letettem róla,mert terepen,csak útba lenne
nem igen akarnék én avval indexelni...... meg tennék bele 5w-os izzót
elsősorban olcsó legyen, meg bármikor pótolható, mert nem egy ilyen nyikhaj kacatot szórtam szét
volt hogy egy bénább felszálláskor rúgtam le
megyünk külföldre (is) aztán nem akarnék index nélkül közlekedni
a dt index az meg van csinálva ledesre, de a farokidomra felfogatva pont a kipuff vége előtt van előrébb meg túl kilógna...
ezt azért kellet kiötleni mert egy 125-ös papiros enduro vázba egy 660-as tuningolt dominátor blokk idomokkal eltakarva, és
fojtáskor nem vicc a hangja mint egy robogó, nem feltünö.
évek ota igy járok.
Bovden segitségével kalibrálom a kormányrol .avégdob belsejében 2 pillangi szelep ami tereli a gázokat a fojtó csöbe valamint a nyitott csöbe . a lég szürö és a kerbi a nyitott csöhöz van állitva mert többet használom igy. viszont néha ha olyan a kedvem lezárom mert idegesit ritkán .gondolom nektek is van olyan hangulatotok hogy jobb csöndben.
köszi a képeket, összeeszkábálok valami hasonlót
nem akarom én hogy elektromos bicikli hangja legyen(mondjuk erről gyorsan meg tudnám győzni magam) de ne ordítson már....
Sziasztok! A segítségeteket kérném. A motorom előző tulaja bukott vele, teljesen szétszedték és egy leszakadt alátét elég csúnya hangot kölcsönzött neki. Mielőtt megvettem, elég sokat állt a motor és nem indult. Kimostam a tankot, (csupa rozsda volt) a karbit stb. Szóval életre hívtam, de a benzincsap ON állásánál fulladozik, durrog és orrán szályán ömlik a füst, tartalékon pedig tökéletesen működik. Mi lehet a probléma? A segítséget előre is köszönöm!
érdekelne az a végében lévő cucc
mert 1-2 körre még elmegy ez a kipuff de egész nap nem birom hallgatnide neked is olyan hogy van a végdob, benne van a szikrafogó (valami hálós henger) aztán abban van a szűkítő?
mert nem találom sehol
találtam egy felesleges 3as dugót de hiába manőverezek vele nem világít az index
ledesben én is agyaltam, mondjuk az is olyan 5-6 ezer egy pár..... csak már utálok dolgokat rendelni mocsok posta mindig lehúzza az embert