Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

benzinszinted spílen?
Az lehet,de ez kormány,és kuplung/fékkar függő. Ahogy ini -nek,nekem is beleért a karokba. Felpróbáltam egy KTM LC4-re is,arra jó volt............ez van,én visszavittem,veszek másmilyent.Már ki is néztem egy Acerbist
nekem is ilyen van csak piros....gond nelkul felment
hat pl ha veletlen ledoglok vele neha csak tobb rugasra indul.....ez gondolom attol van hogy megszivja magat....meg mikor vettem a csavo is mondta hogy a benzint zarjam el mindig es ha bedoglesztem akkor is elotte zarjam el mer konnyen megszivja magat....hat nemtom hogy ez lehetseges e
tényleg....... feltettem egy nittelős did láncot
mekkora szopi, ezek a japók századra egyező csapot/lyukat tudnak csinálni, alig lehetett összeverni a szemet annyira passzentos volt
ilyen az enyém is csak piros
satuba befog és a kormányvég felét kiegyenesíteni, majd kicsit megnyomni ívesebbre a másik felénél, aztán jó is
egyedül az a műanyag nem feszül rá így, de majd megcsavarozom, meg úgy is letörik
Ja,és köszi az infót,megjegyzem.....egyszer még jól jöhet
Akkor jó,én technikás,mászókás terepre használom ezt az áttételt. Kettesbe bárhol felmegy,és ha jön egy pocsolya,vagy gödör,akkor gázadásra 3.-ban kiemeli az elejét,4.-ben meg ha picit rántok a kormányon.
Én is vettem kézvédőt(ufo),és ugyan úgy jártam mint te....nem férnek el a karok . Én nem szarakodtam vele,visszavittem a boltba,majd nézek másfajtát.
lesz aszfalt terep vegyesen
aszfalton több km, terepen meg az idő több
teljesen jó ez a 15:45 még 3, ban is kapar menet közben, ellenben nem kapkodja annyira fel az elejét, amit nem is bánok

az indexrelé helye a fejidom alatt egy lapos 3as dugeszka
fekete szál az állandó pozitív a másik kettő az első/hátsó égőkhöz vezető szál(kapcsolóhoz)
honda nem tudom miért kapcsolja külön szálakon az elejét hátulját..... yamaháknak egyben van
szereztem olyan elektronikus villogtatót aminek teljesen mindegy mit villogtat
3-24v 0-63w tesztelve.... már 1 ledet villogtat zsebelemmel
Esetleg próbáld ki még a 14-45 ös áttételt is. Én terepen azt használom,sokkal jobb mint a gyári áttétel. Viszont ha inkább aszfalton használod,akkor nem szóltam,a gyári a legjobb

Hol találtad meg az indexrelé csatlakozásokat?
érdekel valakit egy 46 fogas alumínium hátsó lánckerék?
szinte új, 500km alatt futott
visszatettem a gyári 15:45ös áttételt (14:46volt) aztán feleslegessé vált
esetleg elcserélném egy új jt 15 fogas elsőkerékre
hogy értve?
Úgy néz ki meg kell válnom a géptől!
Ha valakit érdekel egy 2003-as XR4 ne fogja vissza magát!
az mitol lehet hogy nagyon konnyen megszivja magat a gep?
Jó munkát,sok pénzt
ha kész a váz csinálom meg azt is
vagyis ahogy lesz pénzem hengerfejre meg stb-re
Nem lesz nagy színkavalkád
Blokkal mi lesz?
na mostmár fekete
márka?
ufo vagy polisport vagy a fene tudja már..... tegnap vettem aztán elfelejtettem azóta
matricát meg leszedtem róla mert nem tetszett

sikerült megtalálni az index helyeket 2x21w os égővel már vége is van az energiának
leet mégis ledes lesz, csak olyan gagyi kinézetőeket lehet kapni.....
Milyen márka került rá Kicsit ferde,de a miénk.
Sajna nem,még nem foglalkoztam vele.Viszont régebben láttam,hogy az ülés alatt is van valami üres kábelköteg,esetleg azt még nézd meg.
nagy kínnal felműtöttem egy alu betétest
kicsit görbítgetni kellett, kicsit ferdén áll, de rajta van

már csak valami indexet kell rá felküzdeni meg szerezni egy eredeti fejidomot és kész is az elvárt külalak
Ez a lepke kézvédő nem ér sokat.Most milyen van fent
van egy kép az adatlapon, de majd csinálok én is ha odajutok
eddig csak a kézvédő más....