nem olyan könnyű feltenni ezt a kézvédőt.......
hajtogatni kellett mert nem fért el a fékkar, levágni meg nem akartam belőle
ráadásul 28as kormányra való volt csak aztán ott is kellett trükközni
1 délután feltettem a fék oldalit, holnap meg a másikat, az már gyorsabb lesz mert megvan a technológia
Végülis igazatok van,ha elakarják lopni akkor úgyi sellopják,csak azér mégis van valami /nem nagy/ védelem ha mondjk csak egy hülyegyerek bizrj a az nem fogja utána már basztatni mer hülye hozzá.
Lényeg a lényeg,köszi a segítséget,igazábol még azt sem tudtam hogy az xr400-ason is van kormányzár...
na mindegy,mégyegyszer köszönöm!
Nagyon gyenge,a kormánnyal simán el lehet törni.Nekem ezt mondták,én még nem próbáltam.Az én XR 400-mal is ez a helyzet sajnos.Úgy hogy nem merem ott hagyni sehol,még tárcsafékzárral is csak félve.
colt72 miért nem ér semmit a kormányzár ami azokon a mocikon van?
Azért érdeklődöm egyébként mert nagyon töröm a fejem egy ilyen masinán és én többet használnám városban mit terepen és panelpatkány révén nincsen tul sok helyem eldugni a lopdosós köcsögög elöl....és azért szeretném kicsit biztonságban tudni ha magára hagyom...
a válaszodat előre is köszi
sajnos egyelore nem kerestem, mert nem voltam otthon a hétvégén, talán 1 órát sem. Péntek este azonban rámegyek a keresésére, már be is írtam emlékeztetőbe!
valakinek nincs fölös kormánykapcsolója?
beokádott a fényváltó kapcsolóm, valahogy eltört a belső része és így nincs világításom
akár csak a fényváltó kapcsoló is érdekel
nekem 36mm a kipuff vége
ez a kivehető szikrafogónak a belső átmérője
ez a kis "pöcs" meg 12mm.....
tuti csendes lesz tőle mint egy 125ös robogó, de nem megy
nélküle meg ordííííííííít a gép
esetleg egy szerelési könyvet nem tudsz?
nem ezt a felhasználóit, hanem amiben benne van minden kacat, robbantott ábrák stb stb, gondolom ilyenben magyar nincs, de műszakilag elvagyok az angollal is
akkor nem lenne ennyi kérdés.......
Nem tudom,hogy gyári méret volt-e benne,de nekem 165-ös volt a gyári karbiban. Most a mikunival 132,5 ös van benne,de ez még szerintem változni fog.
Tökéletesen ment a gyárival is,harapott rendesen.
szerintem ahogy kinyitották a kipuffot úgy másik fúvóka lett benne vagy megfúrták stb
mekkora a gyári méretek? mert akkor kipróbálom avval
a kipuff füst szaga sem olyan mint a cagivának volt
neked rendesen tép avval a mini lyukkal a kipufogón? az 12es lyuk asszony 50es robogóján is akkora a nyílás.....
Nem lapkás,úgy hogy simán te is be tudod állítani. Kell hozzá egy 10-es csillagkulcs,és egy csavarhúzó,meg persze hézagmérő.
Szívó: 0.10, kipu: 0.12.
A tankot le kell venni,és akkor kényelmesen hozzáférsz a szelepfedélen lévő 4db kupakhoz,ami ha jól emlékszek 24-es.
Valamennyi kis hangja van akkor is ha be van jól állítva,de nem számottevő. Egy megnézést megér
A kipufogóval én is úgy járok,hogy benne van a hangtompító,és így is nagyon jól megy,az ETZ 125-nek köze nincs az XR-hez
Ha dadog,torpan,akkor ott valami nem jó. Át kéne nézni a karbit,és a gyújtást. Be kéne határolni,melyik okozza a hibát.
Ha piciket rángat,kihagy,akkor valószínű gyújtás, ha meg torpan fullad,akkor meg karbi.
Sok türelmet,jó lesz az
hajtogatni kellett mert nem fért el a fékkar, levágni meg nem akartam belőle
ráadásul 28as kormányra való volt csak aztán ott is kellett trükközni
1 délután feltettem a fék oldalit, holnap meg a másikat, az már gyorsabb lesz mert megvan a technológia