Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beszerzek egy plusz lámpát valamikor, és megcsinálom a prototípust
nyáklap, ledek, műgyanta, selyem stb stb
elég pepecs meló
pl dt gyári indexébe is ledeket tettem, majd megkeresem aztán lefotózom
kabát ujjából öntöttem ki a vizet.......
már ami nem folyt a gatyába
meg lehet b...ni a vízálló cuccot, olyan nincs hogy vízálló
Milyen a nem bolti? Ez engem is érdekel.
Nekem volt benne 21/5W -os ledes,de azt is hazavágta
Látszott a videó végén. Hát ez nem a kedvenc időm nekem se, motorozás közben inkább ne essen,utálok fázni......öregszek
cagivában is megfordul havonta másik hátsóégő......
meg kell csinálni ledesre, de ne a bolti ledes izzóban gondolkozz
Nekem is sokszor kiég, van hogy minden motorozás alkalmával cserélni kell. Az a helyzet,hogy olyan rezonancia van a hátsó sárvédő
hátuljánál,hogy szétrázza. Terepen ki szoktam kapcsolni.
sajna feladta a java része
olyan esőt kaptunk hogy a motorosgatyámba állt 5 centis víz
10-15 méterre láttunk itt-ott
már nem tudtam a gázt húzni úgy fáztam
Helló valaki +tudná mondani mért vágja ki a honda xr 400 am a hátsó lámpa égőt?
Ja,és sok szerencsét a 4 kilóshoz, remélem szerencséd lesz vele
Lehet hogy megfűzöm a haverokat is
Frankón lementetek Szegedig? Az nem kis táv!
ha gondolod lesz tavasszal ismét
bp-szeged mopedrally volt az eredeti, de volt sok érdeklődő nagyobb géppel is
mondjuk a legnagyobbak sokat szívtak pl simább gumis 990as ktm adventure sehol sem volt az én 28éves cagivánhoz azt a plusz 100 lovat itt nemigen tudta kihasználni
motorozz.hu-n lehet jelentkezni
nekem megvan a nyomvonal, de sajna már megszikkadt a terep, de ha gondolod verethetünk valamikor
hétfőn megyek az xr-ért
Ezek a motorok nem éppen ide valók,amúgy fasza kis videó.
Én is szívesen végigmennék ezen a nyomvonalon,ilyen körülmények között. Azért 1-2 idom egyengetés volt
Dugót passzolom. Vezérműkereket is csavarkötővel raktam rá. Fene megeszi már ezt :) A blokk jobb oldalán, sőt inkább a henger oldalából hallani a hangot. Ahol a vezlánc fut. Most akkor szedhetem szét megint ezt az egész *** :S Azért köszönöm :)
2-szer volt hasonlom.Egyszer meglazult a vezérműkerekem.
Máskor a dugó kopott ki.De ez melegen elhalkult.
ő mondhatjuk. Elszállt az olajszivattyú, komplett vezérlést cseréltem. Tengelyt, láncot, himbákat, hengerfejet, szelepdeknit, egyszóval szinte mindent. Aztán kb. 3-4 tankot ha kimotoroztam, nem szétszaggatva és most elkezdett csörögni.
szét volt szedve?
igen sőt melegen még talán jobban.. :S
melegen is?
Hali, szerintetek mi csöröghet még egy XL600-ba, hogy ha jó az olajzása, himbák jók, veztengely sincs még a króm sem megkopva és mégis csörög? Gondoltam vezláncra. Tud az olyan hangosan csörögni, mintha az összes himba sz*r lenne? Mert olyasmi hangja van, mint mikor nincs olaj és szépen lassan enné a himbát meg a tengelyt... de olaj van. Előre is köszönöm.
bár ha elég eltökélt az ember vadabb terepen is tud ám menni vele
ha ezt végignézed látsz transalpot meredekebb környezetben is jól teljesíteni
szomszédnak volt, de izzadt könnyű terepen is vele, pedig elég rutinos
simán lenyomtam a ténérével, gyerekkel a hátam mögött
ellenben aszfalton nekem szimpatikusabb volt eddig minden enduromnál
Sziasztok most készülök vásárolna 1 Honda Xl600V-t másnéven transalpot szerintetek ez a tipus mennyire alkalmas könnyedebb endúrózásra?
van valakinek service manualja PD03-as XL600R-hez?
lehetőleg magyar
akkor azt a 10 kilót átadhatod nekem , mert én meg úgy legizdultam, hogy lassan nem tudom megülni a tenerét... le se merem írni hogy mennyi kiló vagyok
3.nak..... már ezért a kettőért( meg persze még 2 segédmotorért) is le akarják venni a fejem
ez lesz most az egyedüli játszómotor, aztán miután megunom a gipszeket visszaváltok a ténérére és az aszfaltra
csak sajna egyéb áldozatot is kell hoznom, mert kicsit nehéz vagyok neki, még minimum egy tizest le kell tolnom a sörizomból