az eleje az 1szerű csak a hátújára nehéz olyant találni ami jól néz ki és passzol is. XR4 sárvédőt azért nem akarok mert az lámpás meg olyan lekonyulós igazából az is jó lenne ha találnák gyári oldalidomot sérületlen állapotban és lehetőleg feketében vagy fehérben
akkor már csak a hátsót kéne megtákolni.
az rm rajtszámtábla az jó az elején, már csak valami másik sárvédő előre....valami fekete CRF vagy RMZ
az a baj h ez a motor felújítás is már 100at karcolná...tehát lehet jobb lenne 1 másik komplett blokk. 100ezerért lehet venni komplett blokkot, bár azok má önindítósak nekem meg jó a berugós is hátha az valamivel olcsóbb
csak ha 1 másik blokk is ugyanígy beszopat...akkó oszt megb.ssza a k.rvaIsten télleg
Ebben az évben még nem pereceltem,csak egyszer kétszer leléptem róla amikor dőlt De olyankor is elég nehezen indult a szellőztetés ellenére. Ha ez megszűnik már elégedett vagyok
Ráadásul gunyi azt mondta neki egy lityivel kevesebbet fogyasztott a mikunival............legyen így
Nyomom itt az okosat pedig az enyém is logott mégis agyon tuningoltam . Azota fülelek ha valami gáz van akkor jöhet az erösitett főtengely csak kicsit zsebbenyulos történet lesz.
gunyi, neked is durrogott ha elvetted a gázt,és váltottál?
125-ről 130-ra cseréltem a főfúvókát,de még mindig durrog.
A gyári karbival csak motorféknél, rotyogott-durrogott egy picit.
1,5bar-ról visszaeresztettem 1,2-re a nyomást,és így már kicsit jobb lett. Meg egy picit szerintem már bekopott
Ha ilyen gumid van,neked melyik oldalon van a piros csík?
Nézegettem motoros képeket,és másnak is így van felszerelve,úgy hogy szerintem jó.
Köszi!
Hívtam a srácot,készséges volt azt mondta utánanéz,megpróbál segíteni,de nem nagyon van remény.Azt mondta nem lehet helyettesíteni semmivel,és csak gyári van annak meg annyi az ára . Beszarás.
3.nak akarod vagy megy valamelyik mostani?