Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na hogyhogy?
3.nak akarod vagy megy valamelyik mostani?
megtekintettem az xr400ast
elég jó hangja van, nincs nagyon agyonverve, egy horpadás van a blokk alatti vázon
úgy vélem hamarosan honda tulaj leszek
megvan a dob, bár a gazdája már kezd megbékélni vele....
mit ajánlasz fel?
mert egy gyári jó állapotú dobért szerintem még mindig elcserélné
Szia, megvan még az az Arrow dobod? Képet tudsz róla feltenni?

Köszi!
az eleje az 1szerű csak a hátújára nehéz olyant találni ami jól néz ki és passzol is. XR4 sárvédőt azért nem akarok mert az lámpás meg olyan lekonyulós igazából az is jó lenne ha találnák gyári oldalidomot sérületlen állapotban és lehetőleg feketében vagy fehérben
akkor már csak a hátsót kéne megtákolni.
az rm rajtszámtábla az jó az elején, már csak valami másik sárvédő előre....valami fekete CRF vagy RMZ
A sszony azt mondja menjek na csá.
xr4-crf idomok esetleg?
Hobbi motorra azt amit nem sajnálsz.
nem és világítás sincs rajta
Rendszámos?
most még elég patkány nincs sok idöm vele foglalkozni. Valamint a gyujtás átalakitása több idömet elvesz mint gondoltam.
Honda supermotot elég a Drz meg Ktm-böl!
nekem is a váz lesz kész előbb
egyébként tudnátok tanácsot adni h milyen oldalidom és hátsó sárvédőt lehetne rárakni ami nem olyan undorító?
majd festés után.
Szia, adatlapodon olvasom,hogy épített dominátorod van,képet tudsz felrakni róla?
az a baj h ez a motor felújítás is már 100at karcolná...tehát lehet jobb lenne 1 másik komplett blokk. 100ezerért lehet venni komplett blokkot, bár azok má önindítósak nekem meg jó a berugós is hátha az valamivel olcsóbb
csak ha 1 másik blokk is ugyanígy beszopat...akkó oszt megb.ssza a k.rvaIsten télleg
Különben dominátorom van 102-es. emeltkompreszios WERTEX dugoval. Nyomatékbol nincs hiány.
Ebben az évben még nem pereceltem,csak egyszer kétszer leléptem róla amikor dőlt De olyankor is elég nehezen indult a szellőztetés ellenére. Ha ez megszűnik már elégedett vagyok
Ráadásul gunyi azt mondta neki egy lityivel kevesebbet fogyasztott a mikunival............legyen így
Nyomom itt az okosat pedig az enyém is logott mégis agyon tuningoltam . Azota fülelek ha valami gáz van akkor jöhet az erösitett főtengely csak kicsit zsebbenyulos történet lesz.
Akkor lesz ott fekvetölcs,szükség lesz az új karbira.
gunyi, neked is durrogott ha elvetted a gázt,és váltottál?
125-ről 130-ra cseréltem a főfúvókát,de még mindig durrog.
A gyári karbival csak motorféknél, rotyogott-durrogott egy picit.
Nagyon szívesen,örülök ,hogy segíthettem.

1,5bar-ról visszaeresztettem 1,2-re a nyomást,és így már kicsit jobb lett. Meg egy picit szerintem már bekopott
Ha ilyen gumid van,neked melyik oldalon van a piros csík?
Nézegettem motoros képeket,és másnak is így van felszerelve,úgy hogy szerintem jó.
Hihetetlen,hogy egy elfektetés után milyen jól indul. Hétvégén főpróba,akkor majd kiderül az igazság
Köszi!
Hívtam a srácot,készséges volt azt mondta utánanéz,megpróbál segíteni,de nem nagyon van remény.Azt mondta nem lehet helyettesíteni semmivel,és csak gyári van annak meg annyi az ára . Beszarás.
Én is ebből loptam a sok okosságot,köszönet érte mégegyszer Colt papa.
Innen néztem én is 0 bar nyomást.