Engedd le a hajtokart az alsó holtpontra.Ne az oldallogást nézd, hanem a fűggölegest.KÉTKÉZZEL ERŐBŐL.Egy légynemiszervnyi kotyogásnál már nem éri meg furatni a hengert.Mivel a megnövekedett kompreszió hip-hop kinyirja a hajtokart.Sőtt ha nem veszed észre a főtengely csattogását menet közben {csak még hazáig bird ki} ugye ,akkor elöfordul ,hogy a hajtokar kikukucskál a blokkbol azt kuka.Motorosok rémálma.Kivéve ha van a polcon még vagy három.
Mitas C-18 al kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Van ezeknek forgásiránya?
Lecseréltem a hátsó gumit(Dunlop 752) egy Mitas C-18 ra,és rohadtul jár a motor hátulja minden terepen..........aszfalton is. Ha megfordítanám a gumit,nem ugyan azt a mintát kapnám........viszont ha nem muszáj nem fordítanám meg többször is úgy hogy aki tudja,légyszi segítsen.
köszi!
egyenlőre általános dolgok érdekelnek
pl olajcsere intervallum, milyen olaj, menyi, stb stb
aztán ha megvan jöhet a többi okosság, mondjuk remélhetőleg nem kell ízekre szedni pár évig
Szia!
Ez egy használati útmutató,amit az XR400R adtak annak idején,és én beszkenneltem. Általános,de hasznos dolgok vannak benne. Töltsd le,és használd egészséggel http://data.hu/get/2547248/XR_...
Az XR 400r könyve meg azt írja,hogy ne legyen benne,sőt időnként engedjük ki.Egyébként ezen nincs szelep amin feltölthető,csak kiengedni lehet,ami a szimeringeknél bemegy.
nekem azt írta az XR600R gyári kiskönyve hogy max 1 bar nyomás lehet az elő teleszkópokban, ugyhogy nyugodtan rakjatok bele levegőt! Én mindig 1 bar-ral jártam, a régi XT-mbe 1,5 bar-t raktam, úgy volt a jó
Bali, ezt sokan csinálják, s tartós megoldás is lehet - én már találkoztam uilyennel KLR600-nál, s utána még évekig tökéletesen működött a motor. Azért győződj meg róla hogy a hajtókar alsó szemnél minden OK.
rákérdeztem az eladótól a festésre azt állítja nem volt festve csak lejöttek a matricák....
hétvégén megnézem, mondjuk nem értek hozzá, de megnézni meg tudom
Köszönöm szépen,ma kitudtam próbálni mert kész lettek a hosszabb bowdenek. Az első tapasztalat,hogy a hidegindítója sokkal jobb,nem kell rajta tartanom a kezem a gázon,mert egyenletesen szépen pörög. Egyenlőre teljesítményben nem vettem észre nagy változást,de még nem tökéletes a fúvókázás,mert gázelvételre azonnal durrog. Kipróbáltam,hogy járó motornál elfektettem a mocit.......szépen járt tovább,leállítottam,és vártam amíg kifolyik a benzin a karbiból. Ezek után szellőztetés nélkül második rúgásra elindult.........na ilyet a gyári karbi nem tud! Úgy hogy jó lesz ez
Az első telóban nem szabad,hogy nyomás legyen. A tetején lévő csavarral(csavarhúzós)időnként ki kell engedni belőle. Levegő a szimeringeknél megy bele,ahogy a teló dolgozik.
Remélem tudtam segíteni.
Srácok vasárnap megyek a veszprémi extrémenduro versenyre,valaki nem jön közületek?