Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Krausz Balázs,őt keresd a dugó miatt.Tel: 70/4554333
Remélem tudtam segíteni.

Srácok vasárnap megyek a veszprémi extrémenduro versenyre,valaki nem jön közületek?

Nekem is ilyen gumma van fent azt hiszem,és az ényémnek is jár mindenhol a segge.
Egy ilyen az én hasamnak is jól esne,nem hogy az xr-nek. Érdekes,hogy nekem is ezt produkálja a karbi,csak ha eldőlök vele,akkor van baj.
hát ez 1 hangyafasznyit lóg
Engedd le a hajtokart az alsó holtpontra.Ne az oldallogást nézd, hanem a fűggölegest.KÉTKÉZZEL ERŐBŐL.Egy légynemiszervnyi kotyogásnál már nem éri meg furatni a hengert.Mivel a megnövekedett kompreszió hip-hop kinyirja a hajtokart.Sőtt ha nem veszed észre a főtengely csattogását menet közben {csak még hazáig bird ki} ugye ,akkor elöfordul ,hogy a hajtokar kikukucskál a blokkbol azt kuka.Motorosok rémálma.Kivéve ha van a polcon még vagy három.
Szívesen!
Mitas C-18 al kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Van ezeknek forgásiránya?
Lecseréltem a hátsó gumit(Dunlop 752) egy Mitas C-18 ra,és rohadtul jár a motor hátulja minden terepen..........aszfalton is. Ha megfordítanám a gumit,nem ugyan azt a mintát kapnám........viszont ha nem muszáj nem fordítanám meg többször is úgy hogy aki tudja,légyszi segítsen.
köszi!
egyenlőre általános dolgok érdekelnek
pl olajcsere intervallum, milyen olaj, menyi, stb stb
aztán ha megvan jöhet a többi okosság, mondjuk remélhetőleg nem kell ízekre szedni pár évig
köszöntem
jöhet még pár jó tanács
Szia!
Ez egy használati útmutató,amit az XR400R adtak annak idején,és én beszkenneltem. Általános,de hasznos dolgok vannak benne. Töltsd le,és használd egészséggel
http://data.hu/get/2547248/XR_...
ez a szerelési útmutató honnan tölthető le?
mondjuk még nincs meg a gép de nagyon be vagyok indulva rá
a főtengely lógását az alsó holtponton nézd ne a fölsön.
ja bocs, 400ast nem tom, én a 600ra gondoltam
Az XR 400r könyve meg azt írja,hogy ne legyen benne,sőt időnként engedjük ki.Egyébként ezen nincs szelep amin feltölthető,csak kiengedni lehet,ami a szimeringeknél bemegy.
nekem azt írta az XR600R gyári kiskönyve hogy max 1 bar nyomás lehet az elő teleszkópokban, ugyhogy nyugodtan rakjatok bele levegőt! Én mindig 1 bar-ral jártam, a régi XT-mbe 1,5 bar-t raktam, úgy volt a jó
próbálok NEM tákolni!
köszönöm a választ! akkor megnézzük az alját és ha az ok akkor nyilván ez lesz a megoldás
Júúúúj......a végén te is hegeszteni foksz?
Bali, ezt sokan csinálják, s tartós megoldás is lehet - én már találkoztam uilyennel KLR600-nál, s utána még évekig tökéletesen működött a motor. Azért győződj meg róla hogy a hajtókar alsó szemnél minden OK.
rákérdeztem az eladótól a festésre azt állítja nem volt festve csak lejöttek a matricák....
hétvégén megnézem, mondjuk nem értek hozzá, de megnézni meg tudom
Köszönöm szépen,ma kitudtam próbálni mert kész lettek a hosszabb bowdenek. Az első tapasztalat,hogy a hidegindítója sokkal jobb,nem kell rajta tartanom a kezem a gázon,mert egyenletesen szépen pörög. Egyenlőre teljesítményben nem vettem észre nagy változást,de még nem tökéletes a fúvókázás,mert gázelvételre azonnal durrog. Kipróbáltam,hogy járó motornál elfektettem a mocit.......szépen járt tovább,leállítottam,és vártam amíg kifolyik a benzin a karbiból. Ezek után szellőztetés nélkül második rúgásra elindult.........na ilyet a gyári karbi nem tud! Úgy hogy jó lesz ez

Az első telóban nem szabad,hogy nyomás legyen. A tetején lévő csavarral(csavarhúzós)időnként ki kell engedni belőle. Levegő a szimeringeknél megy bele,ahogy a teló dolgozik.
köszi!
Köszi a tippet!
ez most lehet h tákolásnak fog hangzani... de nem lehetne megoldani a hajtókaromat úgy h kimarni kicsit nagyobbra és 1 perselyt rakni bele?
Szia!

Nagyon megköszönném ,minden szalmaszálba kapaszkodom,mert ez elég horror ár így.