Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a levegő állító csavaron hajt kijjebb. Persze,ha a többi tényleg jól műkszik.Nekem is ezt csinálta az xr.

Xr-be mennyiért vesztek gyertyát
Mindenki azt kérdezi,hogy mekkora nyomásnak kell lennie az első teleszkópba,most lehet én tudom rosszul,de a xr könyve is azt írja,hogy 0 bar nyomásnak kell lennie

Megvettem a protektoringet majd nyomok fel képet róla,szerintem tuti.
Szia
Lehetetlen,hogy csak ennyiért van bele dugó.Én is így jártam xr4-el,mert nekem is csak 35 e fölött találtak bele dugót,de az egyik ismerősöm talált bele 26 e-ért.Elég sok alkatrész van nála jó áron,ha érdekel megadom a számát.
Colt nagyon állat a cucc,így majd jobban veszi a lapot. Váljon egészségedre
Sziasztok!Van egy xl600r-esem és motorváltás miatt megválnék tőle!A moci kibaszott erős,új külső belső gumikkal,gyújtás elektronikával,ujravezetékelve,új vezérműlánc,persely,gyűrű,és még kissebb dolgok!AMI KELL BELE:VEZÉRMŰT.,4 HIMBA ÉS 4 SZELEP+VAN MÉG KÜLÖN ELADÓ PROTEKTOROS INGEM(UFÓ)és egy TÉRDVÉDŐ AMI SZINTÉN UFÓ MÁRKÁJÚ!06705367760
Szelephézag jó?
Köszi,a segítséget.Még nem mértem meg milyen méretű kellene.Egyenlőre az áraknál leragadtam .Most jött mail pinkéktől 46.000-ért tudnak szerezni wiseco-t,az nem tudom milyen minőségű de eddig árban ez a legjobb.Megmérem milyen méretű kell és elküldöm.Hátha tudsz jobbat.
ja meg eltörte a felső gyűrűt, de valószínű azért mert a dugó ugye lóg és a hengernek van 1 minimális válla és abba beleverhette v nem?
légszűrő kipucolva?
egyébként nincs köze az aksinak hozzá. nekem sincs benne. hidegen szívató ráhúz és gyujtás nélkül megpumpálom a dekopresszor segítségével melegen meg annyi h holtponthoz állítom oszt rárugok 1ez max 2őt és ketyeg
nem tudom h megéri e belekezdeni sajnos
a vázat talán nem tartana sokból hejrerakni, azt talán megcinálom nyáron..de a blokk hát nemtudom.. talán kéne szerválni 1 váltóhibásat
de újat nem veszek semmiféleképp csak a bontók jöhetnek szóba
de ha meg jövőre összejön a másik motor akkor majdnem felesleges nekiállni tehát nemtom de ha nem jön össze akkor meg legaláb van 1 olyan motorom amit tudom h nem szar és én raktam össze.
Szép munka,és sok pénz lesz,ha megcsinálod.
4t-nél nincs tűgörgő,ezek ilyenek.
lötyög mint bíró seggibe a lófasz...de am nem volt rossz a kompresszió csak a végén...de teljesen mindegy mert lóg.
de azt nem értem h nincs felül semmilyen tűgörgő se csak a hajtókarba fut a csapszeg de szerintem a hajtókar van kikopva nem a csapszeg tehát ahhoz hajtókar csere is.. na meg ha má ezé szétkéne húzni a blokkot akkor váltó tengely csere mert az is úgy van felhegesztve
Hát igen,erre mondtam hogy gondos gazda.
Mi lesz a sorsa? Végül is ha az alja jó lenne,akkor kéne rá egy bontott hengerfej,azt hagy menjen. A dugó nagyon rossz?
de hogy lehet ilyen aberált állat h odahegeszti a kereket a tengelyhez
Gondos gazdái lehettek az előtted lévők Elég durván néz ki.
na a képek amiket igértem
gondolom a csapszeg a hajtókarban nem lóghat...
ja köszönöm a lehetőséget de igen messze vagy kicsit
nincs itt a fórumosok közt vki aki bácsmegyei?
Az én XR4-em kölcsön adom egy próbára. Bár most h nézem én is 150 km-re vok tőled...
600as xl ről van szó 82évjárat
hali.egy olyan kérdésem lenne,hogy miért csinálja azt,hogy hidegen szinte abszolúlt nem indul,csak nagy nehézségek arán,melegen meg 10ből 5x.a kabri át lett nézve,gyertya jó.kompresszió van...lehet közre játszik,hogy nincs aksi?
Köszi
nekem egy literrel kevesebbet evett mint a gyári karbival, pedig kapta az ívet bizony gyakran - de azért vettem.

140es főfúvókám volt benne, és 25-ös alapjárati (ami sokak szerint nagyon kicsi), és tökéletesen indult így is!
Helló!

Honda 89-es xr 600 hoz keresek levegő membránt (karburátorban található)

Ha esetleg lenne vkine szóljon


Köszönöm!
Köszi, egyenlőre még nem tudtam kipróbálni,mert hosszabb gázbowdeneket kellett gyártatni hozzá,ami elvileg ma kész lesz.
A főfúvókákat gondolom a nyitott dob miatt kellett cserélned.
Mennyivel kellet nagyobbat beletenni? Nekem gyárilag 125 -ös van benne, a gyári karbiban meg 165-ös volt.
Kíváncsi vagyok a gyorsítópumpa miatt mennyivel fog többet enni,ha egyáltalán többet eszik.
én is a Tophamtől vettem az enyémbe anno a fúvókákat.

Lehet hogy van még hozzá alapjárati és egy főfúvókám, ha érdekel elboltoljuk. De nem biztos, lehet odaadtam a tulajának.
Szia gunyhorgo!
A nyitott dob még várat magára,habár a gyáriból kivágtam a szikrafogót,úgy hogy ez is majdnem teljesen nyitott.
Németországból kellett rendelni a Topham GMBH-tól,mert itthon ilyet nem találtam.
Ahogy régebben te is írtad,sajnos csak aranyárban kaptam,344 euro volt postával együtt.
Adtak hozzá még 4db fűfúvókát,úgy hogy lehet kísérletezni.
wiking szerintem a vertexnél is van, de vigyázz mert ezek a dugok már emelt kopressziosak rövidebb szoknyával.Öregebb motornál több a hátránya Pl.a hajtokart hamar hazavágja.