Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

colt!

ettől és egy nyitott dobtól majd előjön a virgonc kedve a motornak.

Egyébként mennyiért vetted, s honnan?
wiking, ha akarod nézek neked dugattyút. Olyan nincs hogy nincs.

Irj egy mail-t a ggunyics@gmail.comra hogy milyen átmérőjű kell.
az a pár ezer km az vicc, ilyeneket nem is nézek mert egyik sem helytálló
adnék érte egy rendszámos 95ös 350es cagivát, meg egy olasz papiros 88as xt600z +250kp
szóval a váz is festett.... a tank nem sokat érdekel azt én is 2 évente festetem
na további szép estét! megyek alukálni
hát vásárlás előtt mindenképpen ki szeretnék próbálni 1et
csak a környéken nincs 1 XR-se
Na még egyszer. Lehet hogy nagy méretű volt a kép
Új szerzeményem
Jobban megy mint gondolnád.
A haver most perecelt egy szépet az ő XR 400-val,és nem lett semmi baja.
A történet az,hogy kedves emberek az ember magasságú gazba(endúró nyomban) keresztbe raktak egy beton villanyoszlopot,amit a haver nem vett észre.
Ez a történet DRZ -vel valószínűleg tolással végződött volna,mert a hűtője tuti széttörik.
Ez volt az XR relám
Ettől függetlenül szerintem nagyon tartós jó kis motorok a suzukik.
Most már nem fényezem tovább,mert megköveznek
Látszik rajta,hogy festve lett a váz,a tank is tuti kapott új festést,akkor ebben biztos nem ennyi km van.

Először is ha ránk hallgatsz,azt csinálsz amit akarsz.
Most komolyan,én mentem mind1 géppel,ha drz akkor csakis az E verzió.Legtutibb akkor is az xr 440.

Én meg oda jutottam,hogy valószínűleg,kap egy rendszámot az xr,mert nem igen viszik el.
nekem viszont még nem volt alkalmam XR-el menni csak E-s DRZvel meg SM kerekes S el tetszett mindkettő de maradok a földutaknál...nem kell supermoto
kíváncsi lennék mit megy a 400as honda.
a DRZ tudom h súlyba kb annyi mint az XLem nyomatéka talán kicsit kevesebb de lóba meg több ...kéne
Számomra az,mert olvasom a DRZ fórumot is.
Én is nézegetem a 450-es gépeket,de számomra az nem elfogadható(anyagilag),hogy minden hatodik motorozás után dugót cseréljek.Mi egy motorozás alkalmával 8 órát megyünk,ami általában 150-200km.
Nekem volt vadi új DRZ -m,csak S-ses. Az XR 400 sokkal jobban tetszik terepen,föleg technikás terepen. Mellesleg kb 15kg-val könnyebb. Az E nem tudom milyen lehet,olyannal még nem mentem.
Egyébként én is a DRZ E,és az XR 400 között vaciláltam,végül XR lett. Ugyan annyiba került volna a Suzuki is 2004-es évjáratban.
Két dologban talán az E jobb: motorerő és önindító. Az önindító nagyon hiányzik nekem is.........nem azért mert nem tudom berúgni,hanem hulla fáradtan,sárban rohadt kényelmes
Mostanában minden eladó XR 400-ban 6-9000km van
Én egy évben többet megyek.
Meg szerintem amelyiknek ilyen színű a blokkja,azok gyárilag fehér tankosak,és fehér idomosak.Akkor ez miért piros?
Ha nincs igazam cáfoljatok meg
Az ülésen lévő felirat kopásából ítélve ebbe tuti nem 6000km van
Koszi a segítséget!
ennyire köztudott h azt akarok
am remélem jövőre összejön
de nézegettem az XR 400akat is mer bevallom megszerettem én ezt a XL-t aztán azokba is tulajdonképpen ez a fajta motor van...
na meg nézegettem én a 450es krosszokat abba is rmz-t de azt meg 1átalán nem tudnám fenttartani...
tehát vagy 1 XR 400 v 1 DRZ E kellene de inkább az utábbi
Igaz,meg kell nézni személyesen.
Szerintem tölts ki egy lottót,és még meglehet az áhított DRZ is
de am is várat ez még magára mert válság van
csak az a baj h 1 hete van így a gép és má tiszta hülye vagyok
ezt konkrétan még nem láttam de már nézelődtem...
de ilyen cuccokat csak személyesen szeretnék venni jobb azt látni mit vesz az ember
erről lenne szó
esetleg ismeri valaki?
Ezt láttad már? Hátha van itt valami neked való.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Szeretném megcsinálni mert rendszámos,és még nem olyan sz@r.
de indult de benéztünk 1 a kipuff szelephez és láttuk h valami mozog a szeleppel...a fészek
aztán bebolondultam és szétszedtem az egészet
majd holnap körbefényképezem a dolgokat durva tákolás is van benne
Sziasztok!
Segítsetek! Teljesen kétségbe vagyok esve,van egy honda xl 600r-em.Szétszedtem,egész jó mindene,a dugó viszont eléggé lóg.Gondoltam megfúratom kap egy új dugót,és király lesz mehetek vele világgá.A gondom az,hogy elküldtem vagy 20! motoralkatrésszel foglalkozó cégnek az árajánlatkérésemet,és egyszerűen nincs hozzá dugattyú .2 cég küldött árajánlatot,mindkettő csak gyárit tud szerezni az egyik 60.000,a másik 56.000ft .Ez létezik? Minden motortípushoz van prox,wössner,vertex stb...,csak ehhez nincs?Pedig szerintem nem olyan ritka típus.Vagy én vagyok hülye,ennek ennyi az ára és kész? Pfff. Esetleg nincs valakinek eladó jó állapotú használt dugó?Vagy egy olcsó donor,jó blokkal.Vagy csak blokk,vagy egy jó henger dugóval?
Hát Bali akkor lehet hogy jobban járnál egy másik blokkal,persze csak ha jó áron tudnál szerezni. Amit leírtál az egy kisebb vagyon. Esetleg még bontott cuccokkal olcsón megúszhatnád
Már nem indult,hogy így neki estél?
szevasztok!
szétszedtem a gépet aztán most a blokkját is.
eddig hengerfej csere meg dugó csere, vezérmű láncés fogaskerékcsere
a főtengelyt még nem tudtam rendesen megnézni
a kérdés h érdemese felújítani, esetleg másik blokk, v inkább áruljam ki amennyire tudom és nézzek 1 másik szekér után
jelenleg így is pénzhiány van
üresbe rakás a yamaháknak sem erősségük, volt néhány már de egyik sem akarta könnyen
úgy tűnik ezek menni szeretnek nem állni
erről a 400as xr-ről még nem olvastam rosszat, csak nem fürdök be vele
köszi az infót, jelentkezek még