Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
Gyakran vagyok msn-en és az E-maileket is gyakorta nézem!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Nem vagyok szakember, a leírás nem lesz hivatalos, de eredményes
A motor baloldalán van két kerek fedél, közepébe imbuszkulcs való. Az egyik kisebb, a másik nagyobb, a számukat nem tudom. Megnézed, leméred, ha van hozzá akkor ok, ha nincs irány a bolt. Ha leveszed a tankot, jobban hozzáférsz, én már nem szoktam. A motor tetején van négy nagy kerek fedél, 24-es kulcs kell hozzá, ezeket le kell venni, alatta van a beállító rész. Szóval levetted mind a 6 fedelet, akkor az alsóban tudod forgatni egy csőkulccsal vagy krovával a főtengelyt, míg a felette lévőben forog egy tárcsa különböző jelekkel a szélén. Kiveheted a gyertyát is, úgy könnyebb forgatni. Addig forgatod, míg egy T jel megjelenik, és a nyílás tetején lévő rovátkával egybe nem esik. Nem a T betű, hanem mellette egy vonal! Megfogod a szelepek beállítóját, ami egy anyával lekontrázott menetes szár / de ott mást úgysem tudsz megfogni/ és megpróbálod föl-le mozgatni. Ha egyik sem mozog semmit, akkor a főtengelyt 360 fokot körbe kell forgatni a T jelig. Akkor mozogniuk kell. Előveszed a hézagmérőt, és a mozgó beállító rész alsó résébe / a menetes szár alá/ dugod a megfelelő vastagságút, amit ír a gépkönyv. /vagy visszaolvasol, vagy majd a 600-ok megmondják/. Állítani úgy tudod, hogy kilazítod az anyát és ki-be tekered a menetes szárat egy csavarhúzóval. Az elülsők a kipufogó, a hátulsók a szívó szelepek. Ha kész, összerakod és örülsz, ha beindul
Azért ha van gépnél szerelő, írja le szakkifejezésekkel, mert ez nagyon amatőr előadás volt...
Motoros tesók lenne 1 kérdésem, Honda xl 600, ddig épp hogy csak 1 minimális füstölgetés volt ha vissza engedteem a gázt, meg elhanyagolható olaj fogyás, főleg hogy 1 helyen kicsit ereszti is a gép, most meg 1 ik napról a másikra, mocskosul elkezdet füstölni, és zabálja az olajat, ha húzom neki akkor is füsttől jól de ha motorfékkel gurulok akkor még a Kamazt is lehagyná füstbe,meg kb max re álíttotam a nivót, 50 km alat lement vagy 1.5-2 cm olaj róla esetleg picit több is, szerintetek mi lehet a baja, tavaly vettem akkor azt mondták meg gyűrűzték, esetleg szelepszár szimering?
hello 2 liter olaj kell az xr 600-ba!
Segítség mi van ha hidegen 10 rugásra indul a gép szivató nélkül szivatóval pedig benzínszag van és nem indul!
Ja és még azt produkálja hogy melegen magass az alapjárat sztem!
És meleg motornál ha ráhuzom a szivatót úgy hogy jár nem csinál semmit! Ilyenkor mi van ?
Ja xr 600 1992-es évjáratú
Elöre is !4
Tele tankot forevör!
Szia!
Hát a legelsö teendö ilyenkor hogy ki kell venni a tankból a csapot,
mert a tartalék állásban nincs semmilyen csonk sem, az on álláskor egy 8-10 centiméter magas csonkon folyik a benzin a karbiba,amelyet ráadásul egy szürönek kellene körbevenni, ha ez nincs akkor folyik ki minden csepp on állásban,ez a csonk le is tud törni és ki is tud csuszni a helyéröl,ha ezeket végig nézted utána simán ha tettél benzint a tankba engedd tele a karbit és már indulnia is kell,
Sok Sikert
Árulás van!
kitankoltam a gépet! pedig bátran mentem mert még nem tettem tartalékra. majd ha át kell tenni akkor megyek tankolok gondoltam ere megállt alattam a technika. hiába állítottam át egyszer még beindult aztán leállt és annyi.
nem szedtem szét a csapot de szer vmi nem stim vele ha sima ON-on kiengedi az összes naftát.
Ilyenkor ugyanúgy kell újraindítani mint máskor? vagy van valami trükk?
Ne aggódj! legfeljebb majd az új tulajok mennek!
Amúgy még korán sem biztos pl nekem mert még messze az ősz nem is biztos hogy összejön a munka nem is biztos hogy el tudom adni a gépet!
szóval ezen még kár agyalni!
az üzlet hál istennek jónak ígérkezik, mot is van 15 db motor kb ami szervizre vár, meg 2-3 db kerékpár. Bringából is eladtunk a héten 2-t, meg megvettek 2 motort is a boltból - az egyik az enyém volt (nem is netről adtam el, ezt nem is gondoltam volna), a másik meg a húgom robogója (Honda Bali)
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
Gyakran vagyok msn-en és az E-maileket is gyakorta nézem!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Keresek megvételre jobb oldali vízhűtőt egy XR 650R-re.
Aki tud,légyszi jelezze itt a fórumon,vagy írjon a colt72@freemail.hu -ra.
Nem vagyok szakember, a leírás nem lesz hivatalos, de eredményes
A motor baloldalán van két kerek fedél, közepébe imbuszkulcs való. Az egyik kisebb, a másik nagyobb, a számukat nem tudom. Megnézed, leméred, ha van hozzá akkor ok, ha nincs irány a bolt. Ha leveszed a tankot, jobban hozzáférsz, én már nem szoktam. A motor tetején van négy nagy kerek fedél, 24-es kulcs kell hozzá, ezeket le kell venni, alatta van a beállító rész. Szóval levetted mind a 6 fedelet, akkor az alsóban tudod forgatni egy csőkulccsal vagy krovával a főtengelyt, míg a felette lévőben forog egy tárcsa különböző jelekkel a szélén. Kiveheted a gyertyát is, úgy könnyebb forgatni. Addig forgatod, míg egy T jel megjelenik, és a nyílás tetején lévő rovátkával egybe nem esik. Nem a T betű, hanem mellette egy vonal! Megfogod a szelepek beállítóját, ami egy anyával lekontrázott menetes szár / de ott mást úgysem tudsz megfogni/ és megpróbálod föl-le mozgatni. Ha egyik sem mozog semmit, akkor a főtengelyt 360 fokot körbe kell forgatni a T jelig. Akkor mozogniuk kell. Előveszed a hézagmérőt, és a mozgó beállító rész alsó résébe / a menetes szár alá/ dugod a megfelelő vastagságút, amit ír a gépkönyv. /vagy visszaolvasol, vagy majd a 600-ok megmondják/. Állítani úgy tudod, hogy kilazítod az anyát és ki-be tekered a menetes szárat egy csavarhúzóval. Az elülsők a kipufogó, a hátulsók a szívó szelepek. Ha kész, összerakod és örülsz, ha beindul
Azért ha van gépnél szerelő, írja le szakkifejezésekkel, mert ez nagyon amatőr előadás volt...
akkor örülök neki,hogy beindult az üzlet,csak így tovább.
Vasárnap reggel indulunk meghódítani a kereki erdőt.
1700 volt literje
a szelepszárszimeringed mindenképp gatya, a motorfékes gurulós leírásod alapján.
Ha meggyűrűzték, azt is sokféle mindőségben lehet csinálni. Szvsz gyűrűtörésed van, eddig bírták az utángyártottak.
Segítség mi van ha hidegen 10 rugásra indul a gép szivató nélkül szivatóval pedig benzínszag van és nem indul!
Ja és még azt produkálja hogy melegen magass az alapjárat sztem!
És meleg motornál ha ráhuzom a szivatót úgy hogy jár nem csinál semmit! Ilyenkor mi van ?
Ja xr 600 1992-es évjáratú
Elöre is !4
Tele tankot forevör!
Hát a legelsö teendö ilyenkor hogy ki kell venni a tankból a csapot,
mert a tartalék állásban nincs semmilyen csonk sem, az on álláskor egy 8-10 centiméter magas csonkon folyik a benzin a karbiba,amelyet ráadásul egy szürönek kellene körbevenni, ha ez nincs akkor folyik ki minden csepp on állásban,ez a csonk le is tud törni és ki is tud csuszni a helyéröl,ha ezeket végig nézted utána simán ha tettél benzint a tankba engedd tele a karbit és már indulnia is kell,
Sok Sikert
kitankoltam a gépet! pedig bátran mentem mert még nem tettem tartalékra. majd ha át kell tenni akkor megyek tankolok gondoltam ere megállt alattam a technika. hiába állítottam át egyszer még beindult aztán leállt és annyi.
nem szedtem szét a csapot de szer vmi nem stim vele ha sima ON-on kiengedi az összes naftát.
Ilyenkor ugyanúgy kell újraindítani mint máskor? vagy van valami trükk?
Amúgy még korán sem biztos pl nekem mert még messze az ősz nem is biztos hogy összejön a munka nem is biztos hogy el tudom adni a gépet!
szóval ezen még kár agyalni!
megtudná valaki mondani gyorsba h hány liter olaj kell XL 600R be?
épp olajcsere előtt állok csak nem emlékszem pontosan. Köszöntem előre is!
az üzlet hál istennek jónak ígérkezik, mot is van 15 db motor kb ami szervizre vár, meg 2-3 db kerékpár. Bringából is eladtunk a héten 2-t, meg megvettek 2 motort is a boltból - az egyik az enyém volt (nem is netről adtam el, ezt nem is gondoltam volna), a másik meg a húgom robogója (Honda Bali)
Ha valakit valami érdekel, egyezkedjünk.
meszi, a szeptemberi talákozó állja, továbbra is várok mindenkit szeretettel!
Valoszinu DRZ-vel leszek.
mtx/mbx gyujtás alaplap a 2 tekercsel + vezetékekkel eladó-4000 ft
palacsinta@citromail.hu