F -es VTR-en milyennek érzitek a féket? Nekem 50 km kemény alpoki szerpentinezés után meg kellett álnom várni h hüljön a fékem, mert szó szerint füstölt. Hasonló fordult már elő másnál is?
Én csak annyit írtam amennyit tapasztalok...A Ducato-ban az 55w nappali fényt csinál,a 35-el lényegesen jobban látni mint egy szokásos izzóval,de közel nem úgy mint az 55-el!
A rally-sok regélték ennek lényegességét...
De ha valaki mond 1 eladó szép SP-2 őt ígérem saját költségen letesztelem...
http://www.motostyling.hu/t101... én innen vettem az enyémet. Az a helyzet hogy a watt a xenon esetében a terhelést jelenti, vannak olyan autók amik jelzik hogy kiégett az izzó ha nincsen 55wattos terhelés, és ezért csináltak 55wattos xenont szettet is. Fényerőre alig nagyobb mint a 35wattos szett csak többet vesz fel, szóval az aksit a generátort kevésbé terheli ezáltal.
A másodikat akartam ha már 55W-ban gondolkodsz.
Illetve érdemes elolvasni az info-kat is amit írnak!
Pl.:nem feltétlen a Watt szám számít hanem a Lumen!
SP-1 el PC+Akra mértünk 155lovat...Elvile ha sok mindent herélsz még rajta(vezérműteng.stb)akár a 180at is kihozhatod belőle...de ez sok-sok ezer dollár...
Az F be H4 kell.
A színhőmérséklet szinte mind1,szerintem a 8-10.000Kelvines a legszebb a fényerőt úgyis a Watt szám adja,lehetőleg 55W-ost vegyél,azzal mindent látni fogsz akárhány kelvines is....A 35ös sem rossz,de ha választani kell...
Csak nekem szerezzen valaki egy nem péppé tört SP-2-őt mert már nem bírom ezt a rajzást ami van!Abba úgyis H1 kell.... :)
Szerintem nem sokat kb 5-10 (vagy annyit se),viszont egyenletesebben adja le a teljesítményt és még üzemanyag fogy. csökkenést is okozhat! Szerintem ha vki rak a motorjába PC-t az nem a lovak számának fokozása miatt teszi,hanem azért hogy használhatóbb legyen a ménes...
Oldku mennyiért csinálsz tank bőrt?