Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi Gejzon!
SP-2-re való.Igaz csak az összekötő csőben különbözik.
A Micron összekötő csővel lejjebb volt a dob (egyik kép),gyári csőről levágattam azzal feljebb van (másik kép)
Hello sp2zsolt!

A Micron dobok összekötőcsővel sp1-re vagy 2-re vannak? Ha sp2-re tudnál képet küldeni?
üdv
gejzon
80- az összekötőcsövekkel.
Jaaj és még valami! sp1-esre lehet tenni nem sp1-es első felnit? Az a bajom, hogy nem találok rá vagy nagyon drága...
valaki?
Sp2zsotesz! Mennyi a két micron dob?
Beleszerkesztettem a feszhűtést. Igaz nem gépből, hanem máshonnan egy kisebb ventllátort sikerált rácsatolnom közvetlen a fesszabályzóra. Nem lehet forróbb, mint egy proci, az pedig nem olvasztaná meg ezt a ventit.
köszi a tippet megnézzük
Mérjetek kompressziót! Esetleg nyomásveszteséget! Abból sok minden kiderül!
Üdvözlet annak az SP1 tulajnak, aki tegnap a BUDATAVA pubnál megdícsérte a gépem hangját,és beszélgetés nélkül is közvetlen volt!
Jó érzés volt utánna hazamotorozni
elektronika még az lehet vagy az egyik szelep rossz
csak az elektronikához még nem találtam donort
onnan hogy egy másik vtr karbival is ki probáltuk
Egy ismerősnek volt hasonló gondja, igaz nem VTR-en. Neki is ilyesmit csinált, karburátorban volt problémája, tűszelep szarakodott, meg be kellett állítani a karburátort.
Fesszab hűtés fotót köszönöm! Szét kell kapnom egy régi gépet...
Elektronika?
Az hogy a karbi jó azt miből állapítottátok meg?
segítség
egy 97-es VTR1000F tulaja vagyok
a vasat idén vettem
és van egy kis gond vele
7000-es fordulatnál elkezd dadogni és nem megy
karbit megnéztük az jó
a gyertyákat kicseréltük
légszűrőt is kicseréltük
a vezérlés is jó
ha valakinek van ötlete vagy javaslata előre is köszönöm
Íme az enyém!
Megmérettem a töltést. Kapja, 13-14 voltot. Feltöltöttem az akkut, azóta menegettem párat vele, nem volt probléma vele eddig. Elmentünk ma kirándulni, vittem egy bikakábelt a biztonság kedvéért. Erre egy haver akksija teljesen megadta magát. Úgyhogy rólam bikáztuk.
Régebben írta valaki, hogy lehet processzor hűtőből hűtést készíteni fesszabályzóra. Utánakeresek.
vagy csak emlékből hogy iylen e?
sziasztok régi kollégák

meg tudná nekem valaki mondani hogy a VFR 800 as hűtője megegyezik e a VTR ével?

de az is bőven elég lenne ha valaki mutatna egy képet arról mit is rejteget a jobb oldali idom
megvolt az első hosszabb túra az SP-vel...cca 500 km bivaly tempóval (Donovaly-ig fel és onnan vissza), és azt kell mondanom hogy nem olyan nagyon kényelmetlen...ja és szerpentinen egyenesen király :-DDDD
Már van!
basi2, lessz valamikor hasidom?F-es vtrhez?
Tavaly vettem bele akksit.most mentem le és pöccre indult (2 hete nem volt beindítva).Ha rossz lenne az akksi szerintem nem indulna be.
Nem mértem még be a töltést. Reménykedem, hogy az akku adta meg magát, de leginkább abban, hogy csak simán lemerült, mert lemerült. Ha fesz szabályzó, az 40 ropi. Tavaly egy havernak tekercs baja volt, 130 ezer állította meg a dolgot.
Nekem akkor volt ilyen mikor haldoklott az akksim az sp-be.Én sem értettem miért van ez.Aztá megadta magát teljesen az akksi, és az újjal már nem csinálta ezt a napi számláló dolgot.
memória áramkör érinkezésében lehet esetleg hiba.haver vfr-jén volt ilyen