a fejidom megrepedt egy 5 centin. Nagyon nem vészes, csak bosszantó. Még jó hogy rajta van a gomba, így legalább a hűtő meg az oldalidom nem kapott.
Ez a legundorítóbb dolog ami történhet...(talán még ha rajta ülsz és felborulsz álló helyben a roszabb). Na mindegy, ettől még lehet motorozni.
Nem véletlen hogy vissza raktam a gyárit!
Ugyanis ami ott volt az a szarnak a vérontása!
Csak annyit hogy valami műa. reklám táblából vágtak egy darabot,majd tettek rá 2 fos lámpát! (már rég kib@sztam a kukába)
Ja csodálkozott a csákó hogy sűrűn kellett neki biztosítékokat cserélni... Megjegyzem miután vissza raktam a "buszlámpákat" és a biztosíték táblát rendbe raktam azóta nem volt bizti csere...
tegnap gumikat cseréltem a gép alatt, és láttam, hogy a hátsó sárvédő már egyszer le volt szedve és vissza lett rakva popszegeccsel. Gondolom másnak sem tetszett feltétlenül az a buszlámpa, és lecserélte valami karcsúbbra + undertail-re
Halihó! Srácok, tud valaki sp1-es első felnit eladót? Mennyi péz lehet egy olyan?
Másik: Power commander. Mit csinál a mocival, hol és mennyiért?
Egyéb tuning?
Én nemrég vettem a vaterán 2db iridium elektródás gyertyát, darabja 2500 HUF volt. Sajna a boltokban eléggé túlárazzák, vám, áfa, meg ezer más költség miatt. Amúgy pl a németeknél is fele annyiért lehet kapni mint itthon (legalábbis amikor 250 HUF volt ez euro), az USA-ban meg szinte bagóért árulják. Nézz körül ott Te is, van 1-2 figura aki gyújtógyertyákkal foglalkozik.
No akkor: a biker wolrd-ön DPR9EIX-9-et írnak, ami a motorban van, DPR9EVX, amit ajánlanak a Hondához DPR8EVX. Egysrác tud Denso gyertyát is szerezni, ix27b. Na most akkor melyik legyen? Nem ismerem a densót.
Megvan! Mire nem jó az internet, meg az unalom. Igaz ezeket illet volna már tudnom, de most jött el az ideje.
Szóval szeretnék kérni egy 12 mm-es, túlnyúló középelektródás zavarszűrő ellenállásal rendelkező magas hőértékű 19 mm menetes részű magas minőségű platinabevonatú elektródás gyertyát (vagy iridiumosat).
Tegnap megnéztem a gyertyákat. DPR9EVX van benne, pedig mást írnak hozzá, DPR9EIX-et. Nem tudom mik ezek a számok, érdekelnek, most utána is nézek (nyugis a melóhelyem).
Nos nem tudtam megítélni, milyen állapotban van a gyertya, szép barna volt, semmi olaj rajta.
Én miután kicseréltem a gyertyákat és a légszűrőt, nem éreztem semmit a motoron:(
Az olajcsere után szokott kicsit halkabb lenni a motor, vagy a váltó.
Kormánycsapágyat milyen sűrűn cseréltek?
6000 km van benne kb, a gyertyáról viszont fingom nincs, minden papírját eltettem valahova a gépnek. Szerintem pár km és cserélem. Én 5000-et mentem vele, azóta ugyanaz a gyertya.
Mindenesetre, ha már sok km van a légszűrőben, akkor cseréld ki.Ezen nem lehet spórolni sajnos.A gyertya is elég fontos, mert ha nagyon leég, és megnő a hézag, akkor kinyírja az elektronikát.
Esetleg fújj be valami anyagot a gyertyapipára, és ahogy végigfolyik rajta, talán elengedi:)
Nem találkoztam eddig online motyoros bótokban moshatóval. Esetleg nem az a K&N harmincvalahányért, ami a bikerworldnél van. Arra azt írták, nem kell belőni hozzá semmit, csak beteszed, jobbágy, oszt húzod a kövéret.
Amúgy igazad van, tényleg jó, hogy nem kell érte kicsapni csak egyszer a pénztet.
Ja, b.nőm már belemegy, hogy benn aludjon télen az egyik üres szobában. Mondtam neki, hogy ott lesz és kész, én sem szólok a sok buzi virágja miatt!
Mindent kicseréltünk ami folyik...
Jól emlékszem hogy gyertyát Ti cseréltetek?
Ez a legundorítóbb dolog ami történhet...(talán még ha rajta ülsz és felborulsz álló helyben a roszabb). Na mindegy, ettől még lehet motorozni.
XX megvan még?
Mi baja lett?
reméltem valami korrekt megoldás volt, de akkor még jó hogy nem láttam
majd valahonnan szerzek akkor normális undertailt...
A hét végén meg lemostam a gépet és álló helyben felborult, nem voltam nagyon ideges, áááááá
Nem véletlen hogy vissza raktam a gyárit!
Ugyanis ami ott volt az a szarnak a vérontása!
Csak annyit hogy valami műa. reklám táblából vágtak egy darabot,majd tettek rá 2 fos lámpát! (már rég kib@sztam a kukába)
Ja csodálkozott a csákó hogy sűrűn kellett neki biztosítékokat cserélni... Megjegyzem miután vissza raktam a "buszlámpákat" és a biztosíték táblát rendbe raktam azóta nem volt bizti csere...
tegnap gumikat cseréltem a gép alatt, és láttam, hogy a hátsó sárvédő már egyszer le volt szedve és vissza lett rakva popszegeccsel. Gondolom másnak sem tetszett feltétlenül az a buszlámpa, és lecserélte valami karcsúbbra + undertail-re
Neked nincs meg ez a cucc valahol?
Másik: Power commander. Mit csinál a mocival, hol és mennyiért?
Egyéb tuning?
Szóval szeretnék kérni egy 12 mm-es, túlnyúló középelektródás zavarszűrő ellenállásal rendelkező magas hőértékű 19 mm menetes részű magas minőségű platinabevonatú elektródás gyertyát (vagy iridiumosat).
Nos nem tudtam megítélni, milyen állapotban van a gyertya, szép barna volt, semmi olaj rajta.
Az olajcsere után szokott kicsit halkabb lenni a motor, vagy a váltó.
Kormánycsapágyat milyen sűrűn cseréltek?
A múltkor is valakinek intézett buzukihoz szűrőt jó áron!
25db lepedő! Csak 1db van 43-as, ami 280mm belső talphosszat jelent!
Dobozával matrica szettel!
Esetleg fújj be valami anyagot a gyertyapipára, és ahogy végigfolyik rajta, talán elengedi:)
Amúgy igazad van, tényleg jó, hogy nem kell érte kicsapni csak egyszer a pénztet.
Ja, b.nőm már belemegy, hogy benn aludjon télen az egyik üres szobában. Mondtam neki, hogy ott lesz és kész, én sem szólok a sok buzi virágja miatt!
2-3 év alatt megtérül...