Szerencsére MÉG nem járok ilyen cipőben. De a havi törlesztőm kezd elég szépen felkúszni, mert sajnos részletre lett véve anno (ez is a magyar valóság része ). Amíg marad kenyérre, addig tuti megmarad, ha már megküzdöttem érte! De még sztem utána is megmarad, mert családtag ... max bejelentem hogy ellopták, és rendszám nélkül használom, vagy szerzek vhonnan egy halotti bizonyítványt saját névre, eltemettetem magam papíron, és akkor máris kifizeti a biztosító a banknak a motort, a hitelfedezeti biztosítás alapján!
igen azt írja a gépkönyv, hogy szűrőt csak 12000km-enként kell cserélni, de szerintem nem 1500Ft-on fog múlni az életünk... és ezt már le is írtam:). Lehet követni a gépkönyvet, én nem teszem, kétlem, hogy ez ártana...
Volt ősz végén egy full átnézés a motoron, nálam a szelepek rendben vannak, úgyhogy szerintem nem az.
Én is a vízpumpára tippelek (bár nem vagyok szakmabeli, csak ami rámragadt)... hőtágulás miatt nem lehet? ugye épp hogy mész a motorral, ha felmelegszik, ha kicsit hül, van hang-nincs hang... aztán lehet h ez sem... nem tudom... sajna nem vagyok top angolból, ha esetleg valamelyikőtök az, nagyon megköszönném, ha utána tudnátok olvasni, hátha a google kiköp valamit:).
A gyári gumi fékcsőben is benne van!
ÉvjáraT Cod vázszám motorszám
1997 V SC36E-2000001 Jh2SC36A-VM000001
1998 W SC36E-2100001 JH2SC36A-WM100001
1999 X SC36E-2200001 JH2SC36A-XM200001
2000 Y SC36E-2300001 JH2SC36A-YM300001
Ezek az EU-s modellek számai!
újra ittvagyok
egy kérdésem lenne... F es VTR eknél 2001 től van az újjabbfajta műszerfalos vagy 2002 től? illetve a régi műszerfalost meddig gyártották? előfordulhat hogy 2002 ben jött ki az utolsók egyike? meg mégegy : a felnibe van ugye egy ksi kör abban van évjárat emg még hol? én az enyémben csak ott láttam.. illetve csak arra emlékszek...
Grat az új vashoz. Pár nappal ezelőtt megérintett a nagy magyar valóság. Asszonnyal gondolkodunk házvásárláson, és annyira nem vagyok elengedve anyagilag hogy kp-s legyen. Önerő nem sok, és megfordult az agyamban hogy eladom. Ő azt mondta szó sem lehet róla, szerencsére nem hiteles, és majd ha nincs mit ennünk elpasszoljuk. Hát ez a valóság. Mire összehozom 8 év álmát, össze kell rongyolnom? Ti hogy vagytok ezzel, jár valaki hasonló színű cipőben?
Nekem is kerepel valami. Elvittem szerelőhöz, persze akkor nem csinálta...mint én a fogorvosnál. Ha ot vagyok, kitűnően érzem magam. Későbbiekben elkaptuk a szerelővel pillanatot, mondta hogy nem gáz, ha nincs teljesítményesés, leállás, makacs indulás, akkor ne berheljük szét. Azért kicsit nyugtalanít, de most nincs 50000 ft-om, hogy szétkapják, "megjavítsák" és utána megint csinálja. Ez van.
Saját vélemény: szelepre tippelek.
Szia! Örülök, hogy vtr-es lettél, jó motor:).
Na akkor most jöjjön a rossz hír, még mindig nem derült ki, hogy mi csinálja a kereplést. Ma is motoroztam, hol előjött, hol nem, ilyen hangulatfüggő nála. Voltam szerelőnél, amit az oldal dekli leszedésével meg tudott nézni, megnézett, beszélt vmi csapágyakról vagy nemtom miről, és megnyugtatott h nem lógnak, mert látott már olyan vtr-t (azzal zakóztak és fekve járt a motor), megnézte a láncot, feszítőket, rendben voltak. Ő a vízpumpára tippelt, még nem cseréltettem ki, mert azóta voltam ekte Honda szervízben, és ők nem hiszik, hogy az lenne a baj (aztán lehet h mégis). De a szervízes is azt mondta, amíg nem állandósul totál a hang addig ne foglalkozzak vele, mert azon szerencsétlen helyzetben vagyok, hogy a szerelők előtt persze h nem produkálja a hangot a motorom :D. Szóval így hajtom, tavaly fél idényt így mentem, remélem idén végre kiderül h mi ez. Semmiben sem befolyásol a hang, csak zavar, nem érzek teljesítmény csökkenést, semmit.
A motoromba hozzávaló NGK irridium gyertyákat vettem (50Ft-al volt drágább mint a sima NGK), érdekes de úgy vettem észre, hogy nehezebben köpi be egy balul sikerült szivatózásos hidegindítás esetén.
Olajnak Castrol R4est használok éppen, de a Castrol Actevo is jó bele, különbséget én nem éreztem a 2 között. 10W-40 vagy 10W-50 mindegy. Úgyis mindenki másra esküszik:). Olajszűrőből Championt:D, 6000km-enként cserélem az olajat szűrővel együtt, nem azon az 1500Ft-on múlik az ahavi kajám úgyhogy nem spórolok rajta, jobb új szűrő.
Légszűrőnek egyelőre gyári van benne (vagy lehet h Champion utángyártott), sokat járok a fővárosban, és a koszt azok szűrik a legjobban. De tervezem egy K&N sportlégszűrő beszerzését is, mert fékpadi mérés szerint középtartományban sok benzint kap a motorom, és egy sportlégszűrővel jobb lenne a hatásfok, mivel több levegőt enged be. Bár ezzel még találgatunk, mert egy jóbarátom aki konyít ehhez a szakmához valamit, úgy gondolja h a motorszerelők a karburátort csak alapjárathoz állítják a karburátorokat, és ő terhelésen is tudna rajta állítani... ez még a jövő zenéje.
Vettem a motoromra tavaly 1pár Leo Vince dobot, nagyon brutál hangja lett:).
Nem tudom, hogy milyen motorod volt ezelőtt, de ha jóval kisebb teljesítményű akkor nagyon figyelj oda az első időkben, mert alattomos egy motor, erős motorfék, durva teljesítmény, amit ráadásul úgy ad le, hogy folyamatosan érzed az erőt, de csak akkor tudatosulsz a valódi eredménnyel mikor lenézel az órára, na akkor jön a "hűbameg lassítani kéne" effektus xD.
Zabálja a gumit, a benzint, az agyat is:D.
Hozzáteszem, ez az én véleményem, lehet csak én élem meg így:), de imádom ezt a motort. Nem cserélném le erősebbre. Bár kiderült tavaly pont a fékpadozáskor, hogy valszeg egy Dyno Jet karburátor Kit van a vasban, és a sportkipuff is jótékony hatással lehetett rá, mert a keréken mért teljesítmény 105 ló lett, ami a főtengelyen (amit a gyárban megadnak) kb. 120 lónak felel meg, valami nagyon el lett találva, vagy nagyon mákom van:). Úgyhogy én már tényleg addig megtartom amíg csak megy, az tuti:).
Bocs a szófosásért, munka közben jól esik a lazítás:).
Ha bármiben tudok segíteni, írj nyugodtan!
Üdv.
Testament
Helló!Most vettem Én is 1 Vtr 1000 F-et.Tapasztaltam a "kerepelő" hangot, és féltem hogy vmi nagy gáz lehet vele.Egy kicsit megnyugodtam amikor olvastam,hogy más is tapasztalt ilyet.Azért még kíváncsi vagyok hogy mi okozhatja ezt a hangot,meg hogy nyugodtan merjek vele motorozni.?Azóta esetleg vmi tipp hogy mi lehet az?Érdekelne még,hogy milyen gyertyát,olajat,szűrőket használsz?Most papíroztatom,de már alig várom a jó időt,hogy veretni lehessen.Üdv!
Tavaly én is kérdéseimmel ostromoltam a fórumot, mert vétel előtt álltam, és mivel előtte csak egy 650-es csopim volt, nem volt igazán tapasztalatom (a csopi egyhengeres volt, V1-es ahogyan neveztem). Szóval egy éve nézegettem én is, volt suzuki sv 1000, aprilia rsv, meg a honda vtr amibe gondolkoztam. Egyben biztos voltam, vagy V2, vagy semmi. A hangjuk egy kis sportkipuffal nagyon állat. A motorozása nem egyenletes, de az a jó, hogy rángat kicsit, így érzed hogy te uralsz valamit. Fogyasztása 6-7 körül volt, de inkább hat, amiben gyors tempó 160 körül, kis város, meg hegymenet van. 5000-et mentem vele, de a gumi nem kopott, de nem is indulok tőgázzal, meg nem mexelem. Így aztán a lánc sem nyúlik mint a takony. Én 2-300 km-enként fújom, lehet hülyeség, de ezen nem spórolok. Ha alkatrész kell bele, a többi motorhoz is ugyanolyan drága mint ehhez, de ha nem nyírod, és odafigyelsz rá, akkor nem fog megállni alattad. A hondát választottam, mert a fórumokat olvasgatva csak itt volt, hogy semmiről nem beszéltek, csak a motorozásról, meg erről arról, hibák listájáról nem láttam bejegyzést. Megbízható. No meg a szerelők is ajánlották a hondát, csak dícsérték. Ami negaítv: nekem kicsit keskeny, kecses vonalú, ha mondjuk ránézek hátulról a vasra, mivel nincs széles bölcsője. De ezt leszarom. Más rosszat nem tudok egyelőre. Azenyém még karbis, azzal sem volt gond, szervíztapasztalatról nem tudok beszámolni, de gondolom nem vészes összeg egy karbi hangolás, erről akik régebb óta használják a vasat, többet tudnak mondani. Érdemes kivárni a megfelelőt, mert engem is akartak rábeszélni ütött kopott ismeretlen eredetű szarra, amit ki tudja hány ember hajtott már, és ki tudja honnan származik,melyik országból.
Szóval ennyi. Én a majd' egy év, és 5000 km alatt nem bántam meg. Bár ez a pár km nem nagy dolog, azért ad némi alapot.
Hello, hát a v2 kontra sor4 ez a tipikus izlések és pofonok. Én főleg v2esekkel szoktam menni, nekem ezek jönnek be. Volt nálam huzamosabb ideig egy k6-os gsxr600 de valahogy az nem fogott meg, azon az az érzésem volt h az mindent magától csinál. Bezzeg a v2 es meg olyan mint egy rossz kurva, meg kell vele küzdened h azt csinálja amit te akarsz, de kinek mi jön be.
Rossznak mondott tulajdonságok, hogy eszi a gumit meg a láncot, meg sokat fogyaszt.
Gumikopás: Pirelli Diablo kibírt nekem majdnem 10 000 kmet, most valami szar Metzeler van fent de ez nem is bír ki ennyit mert nem tapad megfelelően.
Lánckopás: ha nem arra mész rá h mindig kerekezz, akkor nem lesz veszélyes ha megveszed a normális láncot.
Fogyasztás: olyan 160 km/h túrázásnál be szokta érni 6 körül, de ha elmegyek úgy motorozni h egy Busával meg egy RSV Millével kell tartani a tempot úgy akár 9 is lehet, de abban sok a 200 feletti tempo.
Végkövetkeztetés: Nem bántam meg a vételét, és bármikor újra ez a motor mellet döntenék, vagy ha lenne lóvém akkor SP2
Sziasztok! Kinéztem magamnak egy 99-es évjáratú vtr 1000f-et, de egy kicsit félek a V2-től! Endúróztam sokáig így most térek át a műutak világába, de világ életben úgy képzeltem hogy nekem sor4-m lesz!Most 600.000 ft (+forg.hely) találtam egy vtr-t és vhogy megfogott!Sok jót olvastam róla és persze rosszakat is, ezért szeretném ha tanácsokkal ostromolnátok!Tudom hogy ez SP-s oldal, de a V2 szokásairól sokat tudhattok!Ezért fordultam hozzátok! Előre is köszönöm!
www.ebay.com
rákeresel RC51-ként, és ki fog adni egy fehér-ezüstöt a castrol-hoz, attól az eladótól kérdezd meg, mert úgy emlékszem, hogy régebben ő kínált fekete-pirosat.
Halihó!
Karcacgi vagyok, és itt vettem a Karcagi Honda szalonba. 30 Eft volt 2 éve, de szerintem most is annyi. www.bagster.com itt szét tudsz nézni, és pesten meg is tudod venni http://www.corsaro.hu/bagster.... itt lehet venni
üdv :)
Én is a vízpumpára tippelek (bár nem vagyok szakmabeli, csak ami rámragadt)... hőtágulás miatt nem lehet? ugye épp hogy mész a motorral, ha felmelegszik, ha kicsit hül, van hang-nincs hang... aztán lehet h ez sem... nem tudom... sajna nem vagyok top angolból, ha esetleg valamelyikőtök az, nagyon megköszönném, ha utána tudnátok olvasni, hátha a google kiköp valamit:).
ÉvjáraT Cod vázszám motorszám
1997 V SC36E-2000001 Jh2SC36A-VM000001
1998 W SC36E-2100001 JH2SC36A-WM100001
1999 X SC36E-2200001 JH2SC36A-XM200001
2000 Y SC36E-2300001 JH2SC36A-YM300001
Ezek az EU-s modellek számai!
újra ittvagyok
egy kérdésem lenne... F es VTR eknél 2001 től van az újjabbfajta műszerfalos vagy 2002 től? illetve a régi műszerfalost meddig gyártották? előfordulhat hogy 2002 ben jött ki az utolsók egyike? meg mégegy : a felnibe van ugye egy ksi kör abban van évjárat emg még hol? én az enyémben csak ott láttam.. illetve csak arra emlékszek...
Saját vélemény: szelepre tippelek.
Na akkor most jöjjön a rossz hír, még mindig nem derült ki, hogy mi csinálja a kereplést. Ma is motoroztam, hol előjött, hol nem, ilyen hangulatfüggő nála. Voltam szerelőnél, amit az oldal dekli leszedésével meg tudott nézni, megnézett, beszélt vmi csapágyakról vagy nemtom miről, és megnyugtatott h nem lógnak, mert látott már olyan vtr-t (azzal zakóztak és fekve járt a motor), megnézte a láncot, feszítőket, rendben voltak. Ő a vízpumpára tippelt, még nem cseréltettem ki, mert azóta voltam ekte Honda szervízben, és ők nem hiszik, hogy az lenne a baj (aztán lehet h mégis). De a szervízes is azt mondta, amíg nem állandósul totál a hang addig ne foglalkozzak vele, mert azon szerencsétlen helyzetben vagyok, hogy a szerelők előtt persze h nem produkálja a hangot a motorom :D. Szóval így hajtom, tavaly fél idényt így mentem, remélem idén végre kiderül h mi ez. Semmiben sem befolyásol a hang, csak zavar, nem érzek teljesítmény csökkenést, semmit.
A motoromba hozzávaló NGK irridium gyertyákat vettem (50Ft-al volt drágább mint a sima NGK), érdekes de úgy vettem észre, hogy nehezebben köpi be egy balul sikerült szivatózásos hidegindítás esetén.
Olajnak Castrol R4est használok éppen, de a Castrol Actevo is jó bele, különbséget én nem éreztem a 2 között. 10W-40 vagy 10W-50 mindegy. Úgyis mindenki másra esküszik:). Olajszűrőből Championt:D, 6000km-enként cserélem az olajat szűrővel együtt, nem azon az 1500Ft-on múlik az ahavi kajám úgyhogy nem spórolok rajta, jobb új szűrő.
Légszűrőnek egyelőre gyári van benne (vagy lehet h Champion utángyártott), sokat járok a fővárosban, és a koszt azok szűrik a legjobban. De tervezem egy K&N sportlégszűrő beszerzését is, mert fékpadi mérés szerint középtartományban sok benzint kap a motorom, és egy sportlégszűrővel jobb lenne a hatásfok, mivel több levegőt enged be. Bár ezzel még találgatunk, mert egy jóbarátom aki konyít ehhez a szakmához valamit, úgy gondolja h a motorszerelők a karburátort csak alapjárathoz állítják a karburátorokat, és ő terhelésen is tudna rajta állítani... ez még a jövő zenéje.
Vettem a motoromra tavaly 1pár Leo Vince dobot, nagyon brutál hangja lett:).
Nem tudom, hogy milyen motorod volt ezelőtt, de ha jóval kisebb teljesítményű akkor nagyon figyelj oda az első időkben, mert alattomos egy motor, erős motorfék, durva teljesítmény, amit ráadásul úgy ad le, hogy folyamatosan érzed az erőt, de csak akkor tudatosulsz a valódi eredménnyel mikor lenézel az órára, na akkor jön a "hűbameg lassítani kéne" effektus xD.
Zabálja a gumit, a benzint, az agyat is:D.
Hozzáteszem, ez az én véleményem, lehet csak én élem meg így:), de imádom ezt a motort. Nem cserélném le erősebbre. Bár kiderült tavaly pont a fékpadozáskor, hogy valszeg egy Dyno Jet karburátor Kit van a vasban, és a sportkipuff is jótékony hatással lehetett rá, mert a keréken mért teljesítmény 105 ló lett, ami a főtengelyen (amit a gyárban megadnak) kb. 120 lónak felel meg, valami nagyon el lett találva, vagy nagyon mákom van:). Úgyhogy én már tényleg addig megtartom amíg csak megy, az tuti:).
Bocs a szófosásért, munka közben jól esik a lazítás:).
Ha bármiben tudok segíteni, írj nyugodtan!
Üdv.
Testament
Van egy VTR 1000 F hátsó féknyereg tartó konzolom ha kell valakinek.
Szóval ennyi. Én a majd' egy év, és 5000 km alatt nem bántam meg. Bár ez a pár km nem nagy dolog, azért ad némi alapot.
Rossznak mondott tulajdonságok, hogy eszi a gumit meg a láncot, meg sokat fogyaszt.
Gumikopás: Pirelli Diablo kibírt nekem majdnem 10 000 kmet, most valami szar Metzeler van fent de ez nem is bír ki ennyit mert nem tapad megfelelően.
Lánckopás: ha nem arra mész rá h mindig kerekezz, akkor nem lesz veszélyes ha megveszed a normális láncot.
Fogyasztás: olyan 160 km/h túrázásnál be szokta érni 6 körül, de ha elmegyek úgy motorozni h egy Busával meg egy RSV Millével kell tartani a tempot úgy akár 9 is lehet, de abban sok a 200 feletti tempo.
Végkövetkeztetés: Nem bántam meg a vételét, és bármikor újra ez a motor mellet döntenék, vagy ha lenne lóvém akkor SP2
rákeresel RC51-ként, és ki fog adni egy fehér-ezüstöt a castrol-hoz, attól az eladótól kérdezd meg, mert úgy emlékszem, hogy régebben ő kínált fekete-pirosat.
Akkor körül is nézek itt......
üdv:Tamás
Karcacgi vagyok, és itt vettem a Karcagi Honda szalonba. 30 Eft volt 2 éve, de szerintem most is annyi.
www.bagster.com itt szét tudsz nézni, és pesten meg is tudod venni
http://www.corsaro.hu/bagster.... itt lehet venni
üdv :)