Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! A CBR-ről én is tudok mondani néhány dolgot, az F2-ben még az F1 blokkja van, csak más a hengerfeje, a vezérlése már más egy picit(85-91 lóerő között valahol,származás, és alvázszámfüggő), de még mindig középen van rajta a vezérműlánc. havernek 88-as F1-e volt 5 éven keresztül, egyetlen gyengéje a vezérműláncfeszítő, ami a Hornetetmen is kattog picit hidegen, meg hidegen a régi CBR-eknek általában van egy kis szelephangjuk, de ezen kívül csak olyat szabad venni, ami hidegen is pöccre indul(másik hiba: ki lehet már kopva picit a karbija, ezért sokat kaphat, így hidegen könnyen megszívhatja magát, és olyankor be kell tolni,ez is tapasztalat), egy csepp füstöt sem szabad a kipufogóból látni, ezeknél a motoroknál nem a kilómétert kell nézni,mert ha vigyáztak rá, 100.000-ret el kell menniük gond nélkül . A teljesítményéről csak annyit, hogy akkoriban verte a 750-es gixxereket, kezelhetőségre meg szinte az akkori összes motort. 220 kg a szárazsúlya, ami menet közben nem érződik, városban is jó vele közlekedni, elöl-hátul 17-es felni van rajta,160-as hátsógumival, ami elég rá bőven. Emelni nem nagyon emeli az elejét, inkább a gumit forgatja meg a vázgeometria és a nagy súly miatt (teletankolva 240-250kg), az F3-mas (1998-tól) már jóval virgoncabb, sportosabb, blokkja még kifinomultabb(Hornetbe, F-4-de ugyan ez a blokk apróbb módosításokkal), az F2-es sport-túra gép, nem egy fightergép, haver öccsének is F2-je van, idomok nélkül, HRC tuningos blokkal(vezérműtengely, szelepek, karbi, elektronika, így a gyári 12.000 helyett 14.000-et pörög, (kb 120-130lóerő),100-ig veri a Hornet(sportcső, K&N légszűrő, fuvóka, áttétel), de 200 fölött azért elmegy az F2 Idomokkal a 88-as F1 250-et ment óra szerint(kb 220-230 valójában, de az R6 se megy 240 fölé), idomok nélkül olyan 230 körül megy a HRC tuningos. fentartani igen olcsó, mivel 130 Ft/kw kategóriába esik, olajcsere,(ásványi olaj való bele, ez sűrűbb, és nem eszi, a szintetikust viszont befalná )gyertyacsere, szelephézagállítás, karbiszinkron, ezen kívül ha nincs megölve 25-30.000 km-en keresztül másra nemigen van szükség. A fesszabályzó elromolhat, az is Honda betegség, nincs elég hűtése. A CBR-ek a 90-es években a világ legjobb motorjai voltak, és nem véletlen, hogy még ma sincs semmi bajuk, ha vigyáztak rá. Ellenben, ha elkezdesz vele fájterkedni, meg leszabályzásig használni, előbb-utóbb széthullik, hiába Honda. Ez a motor komoly embereknek való, akik tisztelik-szeretik, meg lehet hajtani, aY amaha R6 kiadásáig nem készült a CBR-nél jobb 600-as motor, hidd el! Na, ha ezt elolvassa valaki, biztos lelő, amilyen hosszú
Szeva Pityusz

Láttam a képeid között h volt neked F2-es CBR-ed!
Tudnál valamit írni róla?
Nekem ez lenne az első motosom ,de csak télen fogom megvenni. Infó gyűjtésbe kezdtem ! :)MIlyen a váza? Blokja? Mennyit eszik? Lehet vele egykerekezni ,emeli az elejét? stb

Előre is köszi ! :)

Hali
Az Ebay-en már nézegettem, de nekem nincs hozzá bankkártyám se regisztrációm, úgyhogy onnan nem tudok rendelni!
Valakinek esetleg van bejáraott megbízható forrása?
Kellene pár cumó: farokidom,fejtartó(tükörtartó)fém konzol,bal oldalidom,ülés első-hátsó,műszerfal,kormánykapcsoló bal,fékkar, kuplungkar, kormányvég
kb. ennyi pár dolgot már sikerűlt szereznem hozzá!
Üdv: Ákos
Sajnos itthon szinte reménytelen....
Ebay.de
Ezt javaslom...
Mik kellenek hozzá?
Szevasztok!
Kis segítség kellene! Kb. egy éve sikeresen eldobtam VTR sp1-emet, most próbálom helyrepofozni, de nem igazán találok hozzá alkatrészt,
Ha valaki megdobna egy két infóval, honnan tudnék alkatrészhez jutni nagyon megköszönném.
Ha valaki tud hozzá eladó cuccost írjon.
Üdvözlet minden V2 huszárnak!
Ákos
Eladó a Motorom, ha vkit érdekel az adataimnál megnézheti!
Üdv.!

Dobj egy mailt ide! sbkfankukacfreemailponthu.
Hali!
Biztos én vagyok béna,de nem találok sp infókat,csak az "f" kivitelről találtam!
Szia 50ccm!

Én is szhelyi vok igen.
Múlt hétfőn sikerült összetörnöm köszönhetően egy "kedves" cseh állampolgárnak.
A kisköcsög el sem akarja ismerni,pedig 2 tanúm is van szerencsére.
Már nekiálltam a vasnak,jövő héten megjönnek a cuccok,leviszem fényeztetni az idomokat és már kész is.

Hali
Szia Harpi!

Adok egy címet itt megtaláltok mindent ami kell a vashoz.

www.ronniesmailorder.com
Jé te is szombathelyi vagy? Nem is szoktam ltni errefele vtr-eket! Már régen összetörted a gépet?
Sziasztok!
Valaki nem tudna kisegíteni egy service manual-lal !Egy haveromnak kellene 2000-es gyártású sp1 -hez kellene!
Hali!
Nem tudom sikerült-e már vásárolnod mocit,de nekem van egy 2002-es fehér-fekete-piros SP2-em
Az igaz hogy sérült,de nem nagy a kár.
Főelem semmi nem sérült rajta.(váz,blokk,hátsó futó,kerekek)
Az eleje kapot egy kicsit,meg a jobb oldala.Lehet hogy összerakom én,de így is eladom ha érdekel vkit.
Ha esetleg felkeltettem érdeklődésedet,tudok küldeni róla fotót hogy milyen állapotban van.
E-mail: Perobesz@freemail.hu
Tel.: 30-428-49-45

Üdv: Róbert

Ui.: itt is van róla fent kép a nevem alatt(igaz még egyben)
Már megint pang van...
hasznaltauto.hu -t akartam írni...

Ha van közötte amelyik esélyes akkor linkeld ide be,majd jól lefikázzuk...
A haszbaltauto.hu -n van egy pár...
sziasztok. nem tud valamelyik őtök eladó sp1 vagy sp2 es hondát mert vesni szeretnék 1 et.
ha bárki tud valamit irja meg nekem a (csaba1118@freemail.hu)ra.
előri is nagyon köszönöm mindenkinek.
csaba
Szia!

Örülök hogy végre már tudsz motorozni...
A gumival (sajnos) sztem ne legyenek illúzióid...
Valószínű majd "hibátlan" lesz és szerelési hibára vagy vmi másra fognak hivatkozni...
Szevasztok!
Összeraktam a gépet nagyjából,idomok nélkül fighterkedem vele.
Előre most Dunlop d208f került.
Szitálásnak még csak nyoma sincs,de még enyhe sem.(ebből nekem már az jön le hogy szinte 100%-ban a Continentál gumi volt a hunyó.
Visszavittem a gumi, most kint van Grazban bevizsgáláson.Kiváncsi leszek mit mondanak majd.

Jó gurulást mindenkinek!
Az airbox beömlön ami van vákumszelep(asszem) ami fordulaton nyitja-zárja a levegő útját.Szerencsére nem volt komoly baja.Nem jövök rá mi a baja viszont a világításnak.Addig nem nyugszom még meg nem lelem a hibát
Mi volt?
Hello!
Köszi srácok az injektor gondom megoldodott.Most a világítással szopok kicsit,de az is jó lesz......valamikor
Lehet én írtam rosszul.Az a lényeg ha rajta ülsz akkor a jobb oldalára esett.
Vazze!

Nekem a fék van a jobb kezemnél ha rajta ülök...