A moci indul és hibátlanul jár.Amugy a jobb oldalára esett(kuplung felől).
A másik para ami nem volt előtte:
A bal első tompítottam világít a jobb nem,na de ha refire kapcsolom akkor a bal marad tompított és a jobb refi működik.
Már átnéztem mindent,kiméregettem de nem találok semmit.
Nem tuti de ilyenkor érdemes megnézni a csatikat kábeleket,mert lehet hogy ott van vmi ami elmozdult vagy sérült és azért jelez hibát.
Már csak azért is,mert a csúszásod előtt hibátlan volt,nem hinném hogy a spricc mechanikusan sérülne...
Sziasztok!
Lenne egy problémám lehet hogy valaki találkozott már ilyennel.
Csusztam a vassal egyet és elkezdett villogni az injektor visszajelző lámpám.
Valaki esetleg hozzá tud szólni mi lehet a baj?
Szerintem a gumi lehet a hibás! A kormánycsapkodásról csak annyit, mivel orrnehéz a motor nem igazán hajlamos rá! Nagyon rossz minőségü uton erös kigyorsitásnál jóindulatú kormány mozgást már észleltem ami finom gázelvétellel megszünik! 30000km alatt még egyszer sem hiányoltam a kormánytelót még pályán sem! Ha laza a kormány csapágy az esetleg okozhat problémát!
Tudok valakit.
06705850436 Ricsinek hívják, Pesten Üllői úton van a bontója. Szerintem olyan cucc is van nála, ami nem is létezik. Fordulj hozzá bizalommal, nagyon rendes tag!
Nem hétvégi egyenes motoros vagyok.Szoktam tépni a bajszát rendesen.Nem szeretek lassan menni.Előtte mondom egyetlen egyszer sem fordult elő ilyen.Pedig felénk Vas megye nem az utjairól híres.Holnap viszem be a gumit bevizsgáltatni,aztán majd meglátjuk mi lesz.
Honnét tudok használt Sp2-es cuccokat szerezni?
Ami kellene: Fejidom,légbeömlő,jobb oldalsó idom,kuplung dekni,jobb oldali fékkar fékpedál,jobb tükör.jobb indexek,farok idom.
Nem szeretnék okoskodni, de egy barátom erre, azt mondaná, hogy "húzd a gázt vazze!". Nincs olyan sportmotor, amelyiknél nem fordul elő kormánycsapkodás, max. te úgy használod, hogy nincsen a gátlóra szükséged. A P.ringen egy srácnak -pont egy SP2-n- a tavalyi évben kiesett a kormánytelóból az egyik csavar és majdnem perec lett a vége, mert számított rá, hogy ott van. Ez 3 éven keresztül -a gátló felszereléséig- bizonyos útszakaszokon állandó problémát jelentett. Ja és közben elkoptattam vele 8 garnitúra gumit is, ami között volt utcai és slick is és mindegyikkel csapkodott.
Eddig nekem se volt soha kormány csapkodásom.Úgy néz ki a gumival volt valami.Szombaton vettem zsír ujjan Continental Conti sport Attackot, mivel hogy sokan dícsérték.Hát ráb...tam kőkeményen vele!
Most kezdődik a harc a kereskedővel és a gumi forgalmazo céggel.Valaki fizetni fog.
Igaz nekem SP1-van,de szerintem használható kormányteló nélkül is,illetve megjegyezném hogy nem tapasztaltam kormánycsapkodást se kigyorsításkor se semmikor...
Én is sajnálom ami történt. Ugyanígy jártam én is 2003-ban az SP2-vel. Az igazság az, hogy kormányteló nélkül nem kellett volna ilyen teljesítményű gépeket az utcára engedni, nézzed meg az új ezresek tesztjét! Mindegyiken van már kivétel nélkül, nem is akármilyenek. Gondolom a fejidom repedt el a tartó melletti keskenyebb részen. Az simán javítható, a biztosítót meg felejtsd el! Gyógyulást!
Köszi az együttérzést!
Honda márkaszervízben cseréltettem a gumit,ki is centírozták szépen mert ott voltam.
A tárcsákat nem vették le az igaz.Nem hiszem hogy ütne a tárcsa,mert azt éreznéd lassu haladásnál is,fékezésnél viszont rázná a kormányt mint állat.Nekem csak intenzív gyorsításnál kezdte el rázni,de a régi gumival ilyent egyszer sem tapasztaltam.Valami az első futómünél nem gömbölyű.Sajnos nem volt senki aki miatt estem volna.Azért most ha összerakom nagyon átnézem az elejét.Remélem a villaszár nem görbült meg.
Köszi a jótanácsokat.
Szia!
Előszöris sajnálom ami történt. Ilyenek sajn előfordulnak az ember életében.
Gumicsere után kicentíroztattad az első kereket? Levették a féktárcsákat gumicsere előtt? Ugyanis ha nem veszik le, szinte 100% hogy elgörbítik őket (mint az enyémeket is kb 1 hónapja). Nem is magát az acélt, hanem a tárcsa agyát görbítik el, az puha fos alumínium. Ez simán okozhatta a dolgot. 1-2 milliméter görbület a tárcsában, lehet észre se veszed, vissza is bírod rakni a felnit, de menet közben üt mint a barom... Az enyémben másfél centi görbület volt, nehéz lett volna nem észrevenni.
Biztosító. Nos, szerintem ha nem vagy teljesen vétlen a dologban, azaz nincs egy második személy, egy károkozó - aki teszemazt kikanyarodott eléd, miközben te szabályosan közlekedtél -, akkor felejtsd el a biztosítást. Ha van (...) akkor más a helyzet...
Segítség kellene Nekem!
Ma délután elmentem egy rövid körre a géppel.Tegnap rakattam rá uj gumit előre.Egy előzésnél sima egyenes uton (60-70km/h-val mehettem) beszitált az eleje és bumm már repültem is.De már elötte gyanús volt az eleje,mert gyorsításnál csoválta amit gumicsere elött nem csinált. Ezért is mentem finoman vele.
Sajnos a gép jobb oldala és a fejidom faszán sérült,meg egy két dolog.
Cascom sajna nincs.
Vkinek vmi ötlet hogyan tudnám biztosítóval rendezni a dolgokat?Vagy legalább is minimálisra csökkenteni a önköltségemet.
Ha másként nem megy honnét tudom hozzá megszerezni a cuccokat ócson.
Nekem az a menetirányszerinti bal oldal...
Rákérdezek,később írok...
A moci indul és hibátlanul jár.Amugy a jobb oldalára esett(kuplung felől).
A másik para ami nem volt előtte:
A bal első tompítottam világít a jobb nem,na de ha refire kapcsolom akkor a bal marad tompított és a jobb refi működik.
Már átnéztem mindent,kiméregettem de nem találok semmit.
Az a kérdés hogy jobbra dőltél-e meg hogy indul-e a paripa?
Már csak azért is,mert a csúszásod előtt hibátlan volt,nem hinném hogy a spricc mechanikusan sérülne...
Lenne egy problémám lehet hogy valaki találkozott már ilyennel.
Csusztam a vassal egyet és elkezdett villogni az injektor visszajelző lámpám.
Valaki esetleg hozzá tud szólni mi lehet a baj?
Köszi
06705850436 Ricsinek hívják, Pesten Üllői úton van a bontója. Szerintem olyan cucc is van nála, ami nem is létezik. Fordulj hozzá bizalommal, nagyon rendes tag!
Honnét tudok használt Sp2-es cuccokat szerezni?
Ami kellene: Fejidom,légbeömlő,jobb oldalsó idom,kuplung dekni,jobb oldali fékkar fékpedál,jobb tükör.jobb indexek,farok idom.
Ha vki tud vmi okosat azt megköszöném.
Most kezdődik a harc a kereskedővel és a gumi forgalmazo céggel.Valaki fizetni fog.
Honda márkaszervízben cseréltettem a gumit,ki is centírozták szépen mert ott voltam.
A tárcsákat nem vették le az igaz.Nem hiszem hogy ütne a tárcsa,mert azt éreznéd lassu haladásnál is,fékezésnél viszont rázná a kormányt mint állat.Nekem csak intenzív gyorsításnál kezdte el rázni,de a régi gumival ilyent egyszer sem tapasztaltam.Valami az első futómünél nem gömbölyű.Sajnos nem volt senki aki miatt estem volna.Azért most ha összerakom nagyon átnézem az elejét.Remélem a villaszár nem görbült meg.
Köszi a jótanácsokat.
Üdv
Előszöris sajnálom ami történt. Ilyenek sajn előfordulnak az ember életében.
Gumicsere után kicentíroztattad az első kereket? Levették a féktárcsákat gumicsere előtt? Ugyanis ha nem veszik le, szinte 100% hogy elgörbítik őket (mint az enyémeket is kb 1 hónapja). Nem is magát az acélt, hanem a tárcsa agyát görbítik el, az puha fos alumínium. Ez simán okozhatta a dolgot. 1-2 milliméter görbület a tárcsában, lehet észre se veszed, vissza is bírod rakni a felnit, de menet közben üt mint a barom... Az enyémben másfél centi görbület volt, nehéz lett volna nem észrevenni.
Biztosító. Nos, szerintem ha nem vagy teljesen vétlen a dologban, azaz nincs egy második személy, egy károkozó - aki teszemazt kikanyarodott eléd, miközben te szabályosan közlekedtél -, akkor felejtsd el a biztosítást. Ha van (...) akkor más a helyzet...
Segítség kellene Nekem!
Ma délután elmentem egy rövid körre a géppel.Tegnap rakattam rá uj gumit előre.Egy előzésnél sima egyenes uton (60-70km/h-val mehettem) beszitált az eleje és bumm már repültem is.De már elötte gyanús volt az eleje,mert gyorsításnál csoválta amit gumicsere elött nem csinált. Ezért is mentem finoman vele.
Sajnos a gép jobb oldala és a fejidom faszán sérült,meg egy két dolog.
Cascom sajna nincs.
Vkinek vmi ötlet hogyan tudnám biztosítóval rendezni a dolgokat?Vagy legalább is minimálisra csökkenteni a önköltségemet.
Ha másként nem megy honnét tudom hozzá megszerezni a cuccokat ócson.
Előre is kösz!
Bocs, nem a témához tartozik, de gyönyörű a géped! Grat hozzá!
Van egy teljesen új, 0 km-es K&N sport légszűrőm VTR 1000 F-hez. Új ára kb 30 rugó, 18ezerért odaadnám, dobozában, leírással.
12 fokozatban állítható Toby kormánygátló, kimondottan SP2-re! Ár: 99.000,-Ft.
Tel.: 06-30/411-55-33
Érdeklődnék milyen kormánytelod van SP2-re és hogy miben fájna?
Esetleg ha tudnál róla fényképet is küldeni meg köszönném!
Üdv.: Róbert