Zotya gyönyörű szép a géped! Nagyon egyben van!
Igazából az a baj, hogy nekem nem igazán jön be ez az amerikai-zászló design (tudom, hogy Edwards-nak ez volt a Laguna Seca design), de nem igazán tudnám hosszú távon értékelni...
Szia,
Köszönöm a részletes leírást! Először is, nagyon szép a géped!
Ezért baj, hogy föltesznek a tesztmotorra egy ennyire egyoldalú cikket, ami simán lelombozza az embert, pedig, ahogy írjátok nincs extrém szerviz igénye az SP-nek...
Addig-addig nézegettem az ominózus SP2-es képeit, amíg ki nem szúrtam, hogy nem eredeti a fényezése, szóval most várok egy másikra.
Hali!
Eszi a kuplungot?
Nekem nem!
A gumit eszi?
134 Le-s,akkor a 200 lovas Kawasaki,Ducati zabálja?
A gumikopás,és a többi kopó alkatrészek a használattól függ!
Nekem a jövő héten teszik fel az RK Racing láncot,és CHT lánckerekeket.
A D.I.D. 25 ezret tudott!
Igaz hobbi célra,és kuriózumként használom,és szeretem!
Röviden ennyi.
Köszönöm a válaszaitokat! Az az igazság, hogy nagyon "belezúgtam" az SP-kbe. Nem tudom megindokolni, hogy mi az ami ennyire megfogott benne, de kell egy! Azonban mindig előkerül a racionális énem és próbálom összeszedni az infokat, és ez a cikk nagyon meglepett! Sanszos, hogy nagyon beleválasztott a tulaj, mert tényleg nem reális, amiket leír!
Biztos, hogy évi 2-3 alkalommal levinném én is pályázni, ahogy az SV-t is levittem, de ezen felül inkább túrázni használnám! Azt viszont tudni kell, hogy pl. az SV-be 2 év alatt 23 Ezret raktam bele, ezért is fontos nekem, hogy "mennyire bírja a kiképzést".
Olvasd el a hozzászólásokat. Kizártnak tartom, hogy normális kuplungkezeléssel és nem szétbarmolt motorral szezononként kelljen kuplungot cserélni. Ha állandóan gyorsulsz meg pályázol az persze más. Van haverom aki évente 3-4X cserél kuplungot. (Nem SP-vel).
Egyébként a kuplung egy elég tág fogalom mert ember nincs aki komplett kuplungszerkezetet cserélne évente 400 000-ért. A lamella meg kopóalkatrész.
Sziasztok,
Tudnátok abban segíteni, hogy SP2 vásárlásnál mire kell különösen figyelni (típushibák, stb.)?
Próbáltam minél több infot összeszedni a gépről, de sajnos nincs túl sok (ahogy ilyen gép sem)... Valahol azt írták, hogy 10 ezrenként kuplung csere. Ez azért erősnek tűnt! Ugye ez nem reális! Az ok, hogy a gumit eszi, mivel V2.
Tisztának tűnik, de az a baj, hogy a finom por szemcséket nem látjuk, és azok már igencsak a papír rostjaiba vannak...20-nál már illik cserélni, csak elég borsos az ára.
Valaki már csinált olyat, hogy egy asszem Nissan Micra szűrőjét applikálta bele.Az hasonló méretű mint a gyárin maga a papír szűrő.
Kivágta a műanyagból és két alu lemez közé fogatta a Nissanét.
Ha esetleg látja itt a képeit, elnézést kérek, hogy közzé tettem, de nem tudom ki csinálta, így nem tudom az engedélyét kérni.
Hello!
Segitséget szeretnék kérni!
Sp-2 van és nem jelez az üzemanyag lámpa!
Ha a jelzönek a csatijat szét huzom es összd zárom akkor világit.
A tankban feltud akadni vmi vagy az cserès?
Vagy szedjem szét a tankot.?
Sziasztok
Előre is bocsánatot kérek. Nem kívánok zavarni többet, csak barátomnak rakok fel pár képet és akkor itt meg tudja nézni.
Köszönöm a türelmet.
Üdv mindenki.
Tesztelgettük az öcsém 99-es ZX6-osát és az én F-emet.
Röviden azt lehet mondani, hogy az övé gyorsabb, rugalmasabb minden helyzetben.
Néztük 60-ról 4-ben, 80-ról 4-ben és 6-ban.
80-ról fej-fej mellett mentünk, de lassan elhúzott, bár lehet, kicsit hamarabb kezdte húzni neki.
60-ról 4-ben eleinte én jobb voltam, de aztán megelőzött.
0-ról indultunk egy adott szakaszon, én 210-re gyorsultam, ő 240-re
Nekem itt az volt a gondom, (meg az összes többi tesztnél) hogy 7000-7500-tól elkezd hullámzani a teljesítményleadása. Mintha pillanatra el-elvenném a gázt. 1-2-3-ban kiforog szépen, de 4-től fölfelé nem tudom kihúzatni 8 fölé. Illetve kimegy, csak visszaesik a gyorsulás. Ezért is tudtam csak 210-et elérni..
Valakinek tapasztalat ilyennel, vagy tipp? Lesz egy kis időm viszem szinkronozni, aztán ránézetek erre a problémára is..
Ne méregesd,csak hajtsad!Ezek ilyenek,még hüvős is van és nem is kihegyezett gépek.Inkább örülj neki,én az F után 954-et vettem-na az nyáron a városban már a 2. lámpánál kezdett forrni.
Igazából az a baj, hogy nekem nem igazán jön be ez az amerikai-zászló design (tudom, hogy Edwards-nak ez volt a Laguna Seca design), de nem igazán tudnám hosszú távon értékelni...