Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zotya gyönyörű szép a géped! Nagyon egyben van!
Igazából az a baj, hogy nekem nem igazán jön be ez az amerikai-zászló design (tudom, hogy Edwards-nak ez volt a Laguna Seca design), de nem igazán tudnám hosszú távon értékelni...
Szia,
Köszönöm a részletes leírást! Először is, nagyon szép a géped!
Ezért baj, hogy föltesznek a tesztmotorra egy ennyire egyoldalú cikket, ami simán lelombozza az embert, pedig, ahogy írjátok nincs extrém szerviz igénye az SP-nek...
Addig-addig nézegettem az ominózus SP2-es képeit, amíg ki nem szúrtam, hogy nem eredeti a fényezése, szóval most várok egy másikra.
Enyém eladó!

www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-1-7762612
Hali!
Eszi a kuplungot?
Nekem nem!
A gumit eszi?
134 Le-s,akkor a 200 lovas Kawasaki,Ducati zabálja?
A gumikopás,és a többi kopó alkatrészek a használattól függ!
Nekem a jövő héten teszik fel az RK Racing láncot,és CHT lánckerekeket.
A D.I.D. 25 ezret tudott!
Igaz hobbi célra,és kuriózumként használom,és szeretem!
Röviden ennyi.
Köszönöm a válaszaitokat! Az az igazság, hogy nagyon "belezúgtam" az SP-kbe. Nem tudom megindokolni, hogy mi az ami ennyire megfogott benne, de kell egy! Azonban mindig előkerül a racionális énem és próbálom összeszedni az infokat, és ez a cikk nagyon meglepett! Sanszos, hogy nagyon beleválasztott a tulaj, mert tényleg nem reális, amiket leír!
Biztos, hogy évi 2-3 alkalommal levinném én is pályázni, ahogy az SV-t is levittem, de ezen felül inkább túrázni használnám! Azt viszont tudni kell, hogy pl. az SV-be 2 év alatt 23 Ezret raktam bele, ezért is fontos nekem, hogy "mennyire bírja a kiképzést".
én 45ezer km után cseréltem ki a gyárit. Akkor jött ki a baja.
Olvasd el a hozzászólásokat. Kizártnak tartom, hogy normális kuplungkezeléssel és nem szétbarmolt motorral szezononként kelljen kuplungot cserélni. Ha állandóan gyorsulsz meg pályázol az persze más. Van haverom aki évente 3-4X cserél kuplungot. (Nem SP-vel).
Egyébként a kuplung egy elég tág fogalom mert ember nincs aki komplett kuplungszerkezetet cserélne évente 400 000-ért. A lamella meg kopóalkatrész.
Köszi a kedves hozzászólást! Egyébként itt olvastam: http://www.tesztmotor.hu/tesztek/olvasoi_tesztecske:_honda_vtr1000_sp2

Most tessék megkomolyodni és érdemben segíteni nekem!
A seggfej vagy az első indulás után cserélheted a kuplungot.
Sziasztok,
Tudnátok abban segíteni, hogy SP2 vásárlásnál mire kell különösen figyelni (típushibák, stb.)?
Próbáltam minél több infot összeszedni a gépről, de sajnos nincs túl sok (ahogy ilyen gép sem)... Valahol azt írták, hogy 10 ezrenként kuplung csere. Ez azért erősnek tűnt! Ugye ez nem reális! Az ok, hogy a gumit eszi, mivel V2.
szaisztok, nincs valakinek elfekvőben egy SP1 index relé?
Sziasztok Honda vtr 1000f keresek hátsó sárvédőt ha valaki tudna előre is köszönöm ! 70 324 2251
És az a Nissan szűrő 1500 ft.
Tisztának tűnik, de az a baj, hogy a finom por szemcséket nem látjuk, és azok már igencsak a papír rostjaiba vannak...20-nál már illik cserélni, csak elég borsos az ára.
Valaki már csinált olyat, hogy egy asszem Nissan Micra szűrőjét applikálta bele.Az hasonló méretű mint a gyárin maga a papír szűrő.
Kivágta a műanyagból és két alu lemez közé fogatta a Nissanét.

Ha esetleg látja itt a képeit, elnézést kérek, hogy közzé tettem, de nem tudom ki csinálta, így nem tudom az engedélyét kérni.
Értem, hát nekem ebben 20ezer km van, annyira nem tűnik cserésnek. De ha 18at írnak gyárilag akkor ezen nem spórolok.
Az F-en 18 ezrenként kell. Gondolom, attól is függ milyen a környezet...
Üdv.! Légszürőt hány km-enként illik cserélni?
Szétszedtem a szivattyút és a jeladò tartója eltört.
Lehet kapni külön csak azt a házat?
Vagy csak egybe az egészet?
Hello!
Segitséget szeretnék kérni!
Sp-2 van és nem jelez az üzemanyag lámpa!
Ha a jelzönek a csatijat szét huzom es összd zárom akkor világit.
A tankban feltud akadni vmi vagy az cserès?
Vagy szedjem szét a tankot.?
Köszönöm türelmetek.
Ennyi volt
Sziasztok
Előre is bocsánatot kérek. Nem kívánok zavarni többet, csak barátomnak rakok fel pár képet és akkor itt meg tudja nézni.
Köszönöm a türelmet.
Üdv mindenki.
Tesztelgettük az öcsém 99-es ZX6-osát és az én F-emet.
Röviden azt lehet mondani, hogy az övé gyorsabb, rugalmasabb minden helyzetben.

Néztük 60-ról 4-ben, 80-ról 4-ben és 6-ban.
80-ról fej-fej mellett mentünk, de lassan elhúzott, bár lehet, kicsit hamarabb kezdte húzni neki.
60-ról 4-ben eleinte én jobb voltam, de aztán megelőzött.

0-ról indultunk egy adott szakaszon, én 210-re gyorsultam, ő 240-re

Nekem itt az volt a gondom, (meg az összes többi tesztnél) hogy 7000-7500-tól elkezd hullámzani a teljesítményleadása. Mintha pillanatra el-elvenném a gázt. 1-2-3-ban kiforog szépen, de 4-től fölfelé nem tudom kihúzatni 8 fölé. Illetve kimegy, csak visszaesik a gyorsulás. Ezért is tudtam csak 210-et elérni..

Valakinek tapasztalat ilyennel, vagy tipp? Lesz egy kis időm viszem szinkronozni, aztán ránézetek erre a problémára is..
Ne méregesd,csak hajtsad!Ezek ilyenek,még hüvős is van és nem is kihegyezett gépek.Inkább örülj neki,én az F után 954-et vettem-na az nyáron a városban már a 2. lámpánál kezdett forrni.
De béna vagyok,,hogyan kell képet csatolni? Kiválasztom a fájlt, de nem rakja ki.

Szóval a termosztát nyitása 73-77 foknál történik, teljes nyitás 90 foknál.