Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közútra ha már mindenáron hypersport és Dunlop akkor GP212 2.0-2.2es nyomáson utcán is biztonságban érzed magad a motoron. Egy egy tisztább körforgalomban még a térdelést is megengedi. Ami valljuk be meglepő közúton.
Nekem sosem csúszott meg. Élettartama 1500-2000km max.
persze használtan vásárolva. Nem sokkal drágábban beszerezhető mint egy vágott slick.Asszem 25volt a pár. A szezon közepén még választék is akad belőle.
Állítólag semmiben nem különbözik a 211-től amiből aztán tényleg sok van a használt piacon. (arról nem tudok nyilatkozni nem használtam)
Az élettartamát sosem szoktam nézni egy guminak... a lényeg h tapadjon mint a matrica! Hiába bírja több ezer kilométeren keresztül a minta ha közben egy épkézláb kanyart se tud vele bevenni az ember! A vizes aszfalt természetesen felejtős!
Koszonom szepen! Te vagy az elso aki ertelmes valaszt ad! Azt mondtak 2 bar es nem fog csuszkalni! Kiderul majd mi lesz! Ezt hoztak.majd a kovetkezo mas lesz
Már csak az évjárata miatt is szétverném a fejükön!
Egy barátommal bepróbálkoztak a Kékholdnál ... 2éves gumit adtak neki.. mondtam h ez betárolt szar...vigye vissza... mivel nem volt nekik frissebb de a nyomás egyre csak nőtt balhé formájában ,kapott egy garnitúra vadi új M5-öst :D
Úgyhogy ne hagyd magad! pláne még a méretet is elqrták!
Fogyasztóvédelem a kulcsszó !
Nos amit én hallottam róla...
Csak nagyon szűk hőmérséklet tartományban adja le a "teljesítményét" ,gumimelegítő használata ajánlott!
Feltételezem nem hajon akarsz pördülni vele közúton ... így nagy bajod nem lehet vele... viszont komolyan melegítsd be,vagy inkább csak nagyon nyáron használd ha van rá lehetőséged... nekem lent van garázsban 15-20fokon .. olyan mint a bakelit. Viszont kint a pályán szabályosan masszírozni lehet az acélhuzalokat a rágógumin :) a Hungaron tartani tudtam a 85-90fokos hőmérsékletet... gyakorlatilag lehetetlen volt megcsúsztatni (az én tudásommal)bármit engedett,mindig íven volt! Közúton nem jósolok neki nagy élettartamot. Legközelebb keményebb keveréket kérj. Főleg mert ez a gumi az alacsony nyomást szereti... hátul 1.4 elöl 1.75-ön mentem vele... ami közúton eléggé kevésnek mondható. :P
Dodo nekem pont iet hoztak csak mintat vagtak bele! Ha utcan hasznaljak mien lehet?
Sziasztok!Van egy METZELER SPORTEC M3 180/55 R17-ES GUMIM 2009-ES évjáratú.150/60-ast kértem és ezt küldték visszavenni meg basztak.Képet tudok küldeni ár megegyezés szerint.
Braking tárcsát adnak a kínaiak... egy barátom azt használt SP-1en pályán... nem volt rá panasza... (majd kiderül nekem lesz e)
SP-2-n ABM van fent... amcsi cucc de a németek is előszeretettel használják,nekem ezzel kapcsolatosan van tapasztalatom... gyakorlatilag... TÖKÉLETES! :)
(nem utolsó sorban sztem qrva jól néz ki)
Esztergomban a PropTech gyárt hozzá( az enyémen is az van) de összehangolni nem árt... mert hol mutat hol nem... illetve enyhén szólva fáziskésésben van) !
Van itthon is Louis Bolt...

Szentendrei úton a Csillagvár (vagy mi a frász) bevásárlóközpont után rögtön ... egy kis házikó... a sarkon.

Ráadásul a kinti Louis shop árain dolgoznak! Ha valami nincs náluk ami katalógusban szerepel ,egy héten belül beszerzik és sms-t is küldenek annak érkezéséről!
Hungaroringre Első osztályú 25fok felett! :))))))

Gyakorlatilag tökéletes!

Bár közúton nem hiszem h ki lehet hozni belőle a lényeget! :P
kösznöm a segítséget mindenkinek :)
Nekem 6-8,5 liter között eszik. bár 8,5 hez nagyon kell hajtani. Az enyém 2005 évjáratú, a 2001előttiek ettek sokat, más volt a karburátor, meg a tank is kisebb.
www.aprod.hu/hirdetes/gsxr-600...
Most láttam. Hátha kell valakinek...
Hali srácok én fokozatkijelzőt szeretnék VTR sp1 re tud valaki segíteni használt is érdekel!
Nekem olyan 6-7 literrel eljár a VTR.
Sztem ez az érték függ a lészűrő, karburátorok és a gyertyák állapotától.
hali!
nekem is hasonló problémám van most, hogy puha a fékem, sőt mellé még állandóan be is fog, így melegszik a fék.
Meg 60000 van a motoromban és már csak 3.5mm a tárcsa, ezért most rendeltem óccsó tárcsát ebay-ről, majd meglátom milyen lesz és hogy teszi a dolgát. Annyit biztos h nem fog bírni, mint a gyári tárcsák.
Ezen kívül én még télen cserélem a porvédőt és a karmantyúkat is, hátha megjavul. Elég drága a 8db-os szett, de elvileg hidraulikai boltban ezeket is be tudják szerezni a gyárinál olcsóbban.
Helló M!

A VTR 1000 F 1997-es mi a fogyasztása?

Az enyém kegyetlen, eszik mint a barom.
Ez elött ZX9r volt 5,5 liter/100Km.

A VTR az 8-10 liter/ 100Km.

Mit lehet csinálni neki?
Eszik az 11-et is ha hajtod...
Viccet félretéve,itt majd jönnek hogy 3,8-al is elmegy stb.-persze ha tolod.
Mindegyik ezres eszik,ha húzod neki.A vtr-em kb. 0,5 literrel evett többet átlagban mint a 954-em vagy az RR.
Sziasztok,

Tervezném egy F-es VTR vételét, de kicsit elszontyolodtam mikor a benzinéhségéről olvastam a nép itéletekben...
Ki tudnátok segíteni a tényleges átlag és tempós fogyasztási adatokkal nagyságrendileg.
Az irományok szerint min. 6 plafon 9 körül fogyaszt...
Köszi a válaszotokat!
Na ez az sp linkje,ha nem megy a német.
http://www.louis.de/_106c002bb...
www.louis.de
Nézd meg,ismerősöm van aki olcsón meghozza ha találsz.
Bike Datenbank-ban kíválasztod az sp1-et és kidobja mi van hozzá.
Én kínai ebayes tárcsákat vettem a TLre és szuper teszi a dolgát...
azmiaz a louis? eddig nem találkoztam még vele semerre, pedig pár helyen megfordultam már... köszönöm a segíséget amúgy :)
Hali! Nekem 2 éve volt cserés a Firestormon, ütött a bal oldali. Motostylingról rendeltem 42ezerért db-ját. Ezek EBC tárcsák eddig meg vagyok vele elégedve, talán kicsit jobban is harapnak mint a gyáriak. SP-re ahogy nézem már drágább lenne: http://ebcbrakes.hu/motor-mode...
Vagy jó állapotú bontott gyári.Vagy rendelsz a Louis-ból sokkal olcsóbban.Van brembo,Lucas stb.