Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kepet rakj mãr rolla! Amugy bonyolult felrakni? Ugy ertem s gyari helyere felmegy?
A képen látható az undertail idom. 15ezres lámpástól. Matt fekete, de egy festést elbírna, ha precíz akarsz lenni.
Külon nem adod el az undert-t?
Köszi az ajánlatot, de gyári színűre szeretném visszaállítani.
üdv.
Colin Edwards Laguna Seca SP2-es idomjaimat én eladnám 100e-ért, de plexitet meg első làmpát nem adom, de adok egy undertail-t ajándékba amin van hátsólàmpa. Sajnos bal oldala volt már földön, de nem para. Adom a tankot is, cserébe a feketèért.
Igen!Ha valakinek van alkatrésze jelezze.
Üdv.
Megvetted a 2007-est?
Sziasztok!
Ha valakinek van SP2-höz eladó alkatrésze, első futómű, idomok, lámpa, műszerfal. ram-air , tükrök stb. kérem jelezze 20-596-8172.
Üdv.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy valakinek van-e tapasztalata arról, hogy az SP2-ben mi tudja tönkretenni a gyújtás vezézrlő elektronikát már a 3. darab van benne 35000 km alatt és teljesen váratlanul bármikor megáll. Ha valakinek van infója róla kérem jelezze.Töltése, feszültségszabályozója jól működik. Üdv.
Ja aztan leesett hogy europa es usa kicsit kulombozo.
Gondolom, a VTR 1000F SuperHawk vs. RC51-re érted, hogy teljesen különböző, ami igaz is... Én csak az RC51-re írtam, hogy mindegy, hogy VTR (SP1/SP2) vagy RVT 1000R, mert a blokk, váz, futómű stb. ugyanaz...
A VTR es az RVT itt teljesen kulombozo. Minden porcikajuk.
Kicsit nézelődtem, és bikepics képek alapján a 2004-es SP2 RC51-ek voltak csak nem fekete vázasak... Egyébként meg tényleg mindegy, hogy VTR vagy RVT, mert műszakilag ugyanaz a konstrukció, és csak a nevükben különböznek...
Amit belinkeltél az SP2-es nézd meg a lengővilláját, arról lehet felismerni az 1-es és 2-es SP-t elsőnek. Az amerikai SP2-es RVT nem csak fekete vázzal jött ki. Úgy érzem ezek tudatában teljesen jogosan tettem fel a kérdést, az említett szürke RC51-esről, ezt most támasztottad alá. De teljesen mindegy is nekem, szép és jó VTR vagy RVT, ez a lényeg! Akkor maradnak a meglévő opciók a motoromra :)
Ahogy én tudom, az amerikai RC51-eknél tényleg mind feketére festett volt a váz és a hátsó villa, kivéve valami speckó kiadást. Tehát ami fekete vázas, az szerintem biztos, hogy amerikai, ami meg festetlen, az inkább európai, de előfordulhat, hogy amerikai (talán 2003/2004-ben volt ilyen)... "Sajnos" az Erion-ok nekem is tetszenek, így nem igazán válnék meg tőlük...
Az SP-ből mi van a 950 SM-be?
Az világos. De az USA vtr1000 mint a tiéd is fékete vázas, és Rvt. Nem kukacoskodni akartam csak informálódni, hogy ez amerikai vtr ami rvt eredendően. Lehet keszekusza a mondandóm... Tőled azt szerettem volna kérdezni az ErionRacingeket nem szeretnéd lecserélni? Nekem nagyon kellene. Van 2 remus ovál grandprixem alu amit ha beszámolnál, vagy tudja fene...
Minden VTR SP1/SP2-t RC51-nek (RVT 1000R)-nek hívtak az USA-ban.
Nagyon nem szaroztam . Hétfőn eladtam a VTR-t , vasárnap pedig az XT 660 x-t . Azután kb másfél hétre pedig vettem egy KTM 950 SM-t . Lényegében az előző kettő motort összegyúrtam egybe .
És mi lesz a következő?
Jelenleg én is motor nélkül vagyok,már lassan 1 éve...
Tavasszal úgy volt hogy veszek,meg is néztem jópárat de elég ütöttek voltak,így nem vettem,most meg hamarosan külföldre megyek,majd ott veszek valamit mert ez így szar.
Az egyébként foglalkoztatott régebben is, hogy ez milyen kiadású RC51-es volt? Nem csak rvt volt anno fekete vázzal, piros fekete ezüst festéssel? Gyártottak VTR-t is RC51-es névvel USA-nak?
Én árultam 1.3 milláért is de látod annyiért nem vitték el . Sajnos az ára meg kellett az új gép megvételéhez .
Hi,
Láttam a (volt)motorodat Kunmadarason. Lefeküdtem az árán, h mennyiért váltál meg tőle. Szép gép nagyon.
Kösz szépen!