Es szerinted ha 25fokban lenne beállítva? Nem lenne jobb?!
Mert 15ben nem tervezek vele kimenni még.
Gondolom hatékonyabb lenne ... Tudom nem egy 2ütemű... De 10-15fokot még Ő is megérez.
A fokozat kijelzőt is ti telepítettétek?
Mert az meg hol megy hol nem... De arrol mar sokat hallottam h ezeket be lehet "tanítani" mert fázis késés mindig van... El telik pár másodperc mire az aktuális fokozatot mutatja... Stb stb
Nem annyira értek 1et ezzel. Sokan nem nézik meg a bal oldalon az Y tengely osztását. Ha neked azzal van bajod, hogy egy V2-es motor 1-2Nm-t hullámzik, akkor csináltasd meg....
Amúgy ezt a motor mi csináltuk.
De ha neked jobba megfelel ez a görbe - ami ugyan az, csak más az Y tengely felbontása - akkor itt van.
Gondolom így jobban tetszik:
Nem tudom... Proptechék terméke... Lőjék csak be rendesen.
Egy fokozat kijelző nem a világ... Ügyes fickók meg birkóznak ezzel sztem.
Nem tudom ki állította be... De szerintem lehet még rajta javitani... Főként ha kicsit általánosabb hőmérsékleti körülmények közt lesz hangolva... Minden adott csak egy 25-30fok kell még... Amire meg ugye várni kell egy keveset sajnos ...
Kb 6-8 féle fokozatkijelzőnk van raktáron.
Az univerzálisok több mint a fele nem működik a motorok egy részén.
Volt, aki megvett máshol egy univerzálisat, aztán nem működött! Ugyan arra a bekötésre másik meg hibátlanul.
Mi azt a fokozatkijelzőt ajánljuk az ügyfélnek, amelyik a motorjában a legygorsabban és a legmegbízhatóbbam működik.
Funkcióját be kell töltenie ... Végülis nem egy koreai atomprogramot kell vezérelnie... Csak pár nyomorult számot a szemem elé tenni... Ezt az oroszok már 45ben meg tudták oldani
Tavasszal megyek úgyis beállításokra... Bele kell férnie.
(Valaki okos 15'C fokon és 27%-os páratartalomnál állította be a gépet... A nyomaték görbém is olyan mint a Himalája)
Az lehet - sőt biztos -, hogy ugyan úgy néz ki, mivel a HealTech csinálja oda is, viszont a kettő között van némi belső program különbség...
A HelaTech-es C16 vagy C18-as belső firmware-rel megy... mig a Prop-Tech-es szerintem régebbivel...
Ugyanez a proptech-es... (úgy mondom akkor ... nem árt szakavatott kezeknek beszerelni különben csak... van...lehet csak el van kötve vagy kábelszakadás...mindent el tudok manapság képzelni)
Tudtommal a komplett kit első tárcsa pár és a hátsó 750usd... Ebayen jobban jársz. Alig használtan hozzá lehet jutni 300euro környékén.(én ott vettem a németektől)
Dodo, az ABM-nél mennyibe adnak egy tárcsát? mert az árkatalógust csak a regisztrált felhasználók tudják megnézni. ( Ha te sem vagy regisztrálva akkor bocsi, regisztrálok és megnézem )
Eladò! Micron high mount-os kipufogò dobjaim. E jeles, összekötő cső, tartò konzol bilincsek csak felrakod és használod, iszonyatosan szépen néz ki és kegyetlen a hangja. Szerintem felmegy SP2-esre is de nekem SP1-esen van. Az ára 89eft.
Ugyanitt van egy igényes undertail idomom lámpával aksitartòval (nem kerek lámpás) 17ezer ft.
Közben utána olvastam egy spanyol oldalon...
a KR szériát kizárólag pályára tervezték... 2komponensű ami sokkal jobb élettartamot biztosít,széles spektrumban állítható guminyomás és jól alakítható karakterisztikája van a gumiknak.
kapaszkodjatok meg.. a gumipár ára 780EURO!
A GP 212 ezzel szemben közúton is jól alkalmazható,többek közt a Man szigeti TT-n tesztelték sikerrel!
Úgyhogy a felhasználási feltételeket ismerve maradj inkább GP-nél !
Es szerinted ha 25fokban lenne beállítva? Nem lenne jobb?!
Mert 15ben nem tervezek vele kimenni még.
Gondolom hatékonyabb lenne ... Tudom nem egy 2ütemű... De 10-15fokot még Ő is megérez.
A fokozat kijelzőt is ti telepítettétek?
Mert az meg hol megy hol nem... De arrol mar sokat hallottam h ezeket be lehet "tanítani" mert fázis késés mindig van... El telik pár másodperc mire az aktuális fokozatot mutatja... Stb stb
Nem linkelte be a PDF-et... most kapsz akkor képet:
Nem annyira értek 1et ezzel. Sokan nem nézik meg a bal oldalon az Y tengely osztását. Ha neked azzal van bajod, hogy egy V2-es motor 1-2Nm-t hullámzik, akkor csináltasd meg....
Amúgy ezt a motor mi csináltuk.
De ha neked jobba megfelel ez a görbe - ami ugyan az, csak más az Y tengely felbontása - akkor itt van.
Gondolom így jobban tetszik:
Egy fokozat kijelző nem a világ... Ügyes fickók meg birkóznak ezzel sztem.
Nem tudom ki állította be... De szerintem lehet még rajta javitani... Főként ha kicsit általánosabb hőmérsékleti körülmények közt lesz hangolva... Minden adott csak egy 25-30fok kell még... Amire meg ugye várni kell egy keveset sajnos ...
Meg ezt a nyomatékgörbét se...
Mi állítottuk be?
Kb 6-8 féle fokozatkijelzőnk van raktáron.
Az univerzálisok több mint a fele nem működik a motorok egy részén.
Volt, aki megvett máshol egy univerzálisat, aztán nem működött! Ugyan arra a bekötésre másik meg hibátlanul.
Mi azt a fokozatkijelzőt ajánljuk az ügyfélnek, amelyik a motorjában a legygorsabban és a legmegbízhatóbbam működik.
Tavasszal megyek úgyis beállításokra... Bele kell férnie.
(Valaki okos 15'C fokon és 27%-os páratartalomnál állította be a gépet... A nyomaték görbém is olyan mint a Himalája)
De fasza kijelző.... és de faxa kulcstartó...
Azt hiszem van belőle raktáron, így hétfőn fel tudjuk adni, amit kedden, munkaidőben a futár cég a megadott címre kiszállít utánvétellel!
Az lehet - sőt biztos -, hogy ugyan úgy néz ki, mivel a HealTech csinálja oda is, viszont a kettő között van némi belső program különbség...
A HelaTech-es C16 vagy C18-as belső firmware-rel megy... mig a Prop-Tech-es szerintem régebbivel...
165USD a Rear
Szóval szettben valamelyest olcsóbb...
http://www.spieglerusa.com/pea...
Rosszul vettem volna ki?
Mondjuk elég HORRORnak tűnik... ennyiért motort kapni nem jó esetben 2 pályanapot bíró gumiszettet...
viszont ez legalább működik és nincs vele gond:
http://www.agomotors.hu/websho...
Ugyanitt van egy igényes undertail idomom lámpával aksitartòval (nem kerek lámpás) 17ezer ft.
a KR szériát kizárólag pályára tervezték... 2komponensű ami sokkal jobb élettartamot biztosít,széles spektrumban állítható guminyomás és jól alakítható karakterisztikája van a gumiknak.
kapaszkodjatok meg.. a gumipár ára 780EURO!
A GP 212 ezzel szemben közúton is jól alkalmazható,többek közt a Man szigeti TT-n tesztelték sikerrel!
Úgyhogy a felhasználási feltételeket ismerve maradj inkább GP-nél !