Féktárcsát szeretnék venni és gondba vagyok. Nem tudom mitől, játszik a fékkar a kezembe ( mármint pumpál fékezéskor )... a fékkar új mert tavaly karácsonykor vettem rá, a fékbetéteket meg tavasszal cseréltem ki, fékolajjal együtt... így marad a tárcsa. a Honda Karasna 136.000 magyar pénzért hozza darabját Japánból, 85.000-ért a Brembo-tol, persze szintén darabját, a Gold Fren nevezetű állítólag jó minőségű cseh gyártmányú féktárcsa darabja 41.000, a Lucas által gyártott féktárcsa darabja 61.000 és ha felmegyek az ebay-re ott made in chine hongkong peking sanghai és társai pedig 50.000-ért küldenek egy párral... Na most melyiket vegyem? Valakinek tapasztalat? Nyilván kettőt kell vegyek mert nem fogok csak egy darabot kicserélni... és csakis újat.. de ezek közül... a gyárit drágának találom, a brembo-t is még kicsit.. a Lucas-al eddig még sosem volt bajom, bár inkább fékbetétek útján találkoztam vele, a csehről még nem is hallottam... az ebay-től meg félek hogy nagyon made in china és nem megbízható... nem örülnék neki ha egyszercsak 200nál mondaná be az unalmast egy erőteljes fékezésnél... ötletek?tapasztalatok?
Az elmúlt két szezonban ezzel mentem. Az ég világon semmilyen hátrányát nem éreztem. Nekem bejött, ára töredéke egy hasonló tapadást biztosító szupersport guminak.
Valahogy igy fest... 50kakas körül ér ide... Olaszoktól .
(Az enyémet egyelőre nem találom... De mivel frissül a géppark .. Kelletni fog még pár Carbon cucc)
köszönöm a tippeket. veszek spéci csavart, s le is hegesztetem a kipufogót. amúgy Pesten volt a VIII. ker-ben, a garázsban kamera nincs, csak az utca két végében, de ilyen "kis értékű" ügyekben ilyesmivel nem foglalkoznak a rendőrök. rendelésre lophatták el, mert a fémgyűjtőknek nem hiszem, hogy nagyon kellett volna a visszapillantó tükör.
Szomoru. Lehet millio fele csavart kapni amikhez scpecialis kulcs kell. Es ha meg menetrogzitot is hasznalsz akkor mar megnehezitetted a fuckface tolvaj dolgat. Neked meg lesz ugyis szerszamod hozza. Csavarboltban erdeklodj es ha eppen nem is tartanak raktaron katalogusbol biztos van. Ja es persze rozsdamentest keress.
Ezeket en is megcsinalom az en motoromon. Egy jo dob szett jo draga plane ha ketto van.
Köszi. Ami nincs bebetonozva, azt elviszik. Zárt teremgarázsban volt a motor, rajta féktárcsazár és két vastag lánc. Mellette parkolt egy Firestorm, ahhoz szerencsére nem nyúltak. Most mindkét motort elköltöztettük, s a kipufogót valószínűleg ráhegesztjük, hogy többet ne tudják lecsavarozni. Legszívesebben a motoron lévő összes csavarból kiköszörülném a fejet, de akkor én se férnék hozzá többet. Nem tudom mi lenne a jó megoldás.
Ellopták az SP2-mről a Yoshiumura (USA) szettet és a visszapillantó tükröket. Benne van a hangtompító, illetve a lábtartóról leszedett csavarok is. Ha valaki esetleg találkozna vele, kérem jelezze. Megszakad a szívem :(
Segitseget szeretnek kerni egy utegyeletlenseg kicsit meg dobott es lealt a mocim.azota besem indul! Mikor ra adom a gyujtast a punpanak sincxs hangja! Merre kezdjem keresni a hibat? Csatlakozo lehet?
Féktárcsát szeretnék venni és gondba vagyok. Nem tudom mitől, játszik a fékkar a kezembe ( mármint pumpál fékezéskor )... a fékkar új mert tavaly karácsonykor vettem rá, a fékbetéteket meg tavasszal cseréltem ki, fékolajjal együtt... így marad a tárcsa. a Honda Karasna 136.000 magyar pénzért hozza darabját Japánból, 85.000-ért a Brembo-tol, persze szintén darabját, a Gold Fren nevezetű állítólag jó minőségű cseh gyártmányú féktárcsa darabja 41.000, a Lucas által gyártott féktárcsa darabja 61.000 és ha felmegyek az ebay-re ott made in chine hongkong peking sanghai és társai pedig 50.000-ért küldenek egy párral... Na most melyiket vegyem? Valakinek tapasztalat? Nyilván kettőt kell vegyek mert nem fogok csak egy darabot kicserélni... és csakis újat.. de ezek közül... a gyárit drágának találom, a brembo-t is még kicsit.. a Lucas-al eddig még sosem volt bajom, bár inkább fékbetétek útján találkoztam vele, a csehről még nem is hallottam... az ebay-től meg félek hogy nagyon made in china és nem megbízható... nem örülnék neki ha egyszercsak 200nál mondaná be az unalmast egy erőteljes fékezésnél... ötletek?tapasztalatok?