Akkor nálam megvan a megoldás sztem, gyári cuccok vannak benne, de valami no name herélt dob. Lehet még találni gyári kiput Firestormhoz? Én néztem neten de nem találtam.
Nem vagyok motorszerelő, csak a saját tapasztalataimat tudom megosztani. Valószínűleg igen. De az is kell hozzá, hogy nyitott dob legyen, de gyári légszűrő.
A TPS beállításával annyi a tapasztalatom, hogy van amerikai, német, meg honda verzió. A gyári honda (nem Haynes), service manual, azt írja, hogy a középső és az alsó elektróda közt kell 500 Ohm-ot mérni. Ez nem sikerült, mert kb 5Kohm az ott mérhető.
A német Higgens azt írja, hogy az alsó és a középső közt, teljes gáznál(természetesen kikapcsolt gyújtásnál)kell 900 ohm-ot mérni.
Ha így állítom be, akkor kicsi lesz az előgyújtás, és nem harap úgy gép, de nem lövöldöz vissza(olyan gyakran).
Az amcsik, a felső és a középső közt állítják 500 Ohm-ra. Ilyenkor brutálisan harap a gép, visszalövöldöz, és 1-2-esben rángatja a láncot 3000 ford alatt. De azt is írják, hogy ez akkor jó beállítás, ha Dynojet, meg sportlégszűrő, és sportdob van a gépen. Ekkor megszűník a visszalövöldözés, és nem rángatja a láncot sem. Szerintük.
Nekem teljes gyári rendszer van fent, nincs megpiszkálva - (egy karbi szinkron ráférne) - nem csinál ilyet, hogy alapjáraton "visszalőne".
Amit a videón láttam nekem az teljesen új.
Ezzel kapcsolatban, rengeteg külföldi fórumot elolvastam. A sok zöldség közül nehéz kiszűrni. Nekem pl. a porlasztószinkronom tökéletes mégis csinálja, főleg hidegen, és akkor, ha 1200 körül van az alapjárat. Nekem két Finster van fenn, viszont nincs Dynojet és nincs sportlégszűrő. A TPS most 700 ohmon van így valamivel jobb. Ha lesz sportlégszűrő meg Dynojet, akkor átállítom 500 ohmra. Van esély, hogy elhagyja. Azt nem tudom, hogy vajon gyári rendszerrel csinálja e.
Sziasztok fényszóróról 1000F nél érdemes vmit kipróbálni? Nem rossz a világítás de ha van még tutibb izzó, vagy rendszer mint a gyári, akkor érdekelne, persze csak olyan ami nem károsít semmit a motorban.
Elérhetőség az adatlapomon.
Nekem vannak gyári dobjaim 1000 F-hez
A TPS beállításával annyi a tapasztalatom, hogy van amerikai, német, meg honda verzió. A gyári honda (nem Haynes), service manual, azt írja, hogy a középső és az alsó elektróda közt kell 500 Ohm-ot mérni. Ez nem sikerült, mert kb 5Kohm az ott mérhető.
A német Higgens azt írja, hogy az alsó és a középső közt, teljes gáznál(természetesen kikapcsolt gyújtásnál)kell 900 ohm-ot mérni.
Ha így állítom be, akkor kicsi lesz az előgyújtás, és nem harap úgy gép, de nem lövöldöz vissza(olyan gyakran).
Az amcsik, a felső és a középső közt állítják 500 Ohm-ra. Ilyenkor brutálisan harap a gép, visszalövöldöz, és 1-2-esben rángatja a láncot 3000 ford alatt. De azt is írják, hogy ez akkor jó beállítás, ha Dynojet, meg sportlégszűrő, és sportdob van a gépen. Ekkor megszűník a visszalövöldözés, és nem rángatja a láncot sem. Szerintük.
Amit a videón láttam nekem az teljesen új.
Lehet tudni mit tartalmaz a Dynojet kit? Pl, mekkora fúvókákat.
Kösz!
Nem ilyet produkál?:
https://www.youtube.com/watch?...
Nekem is csinálja visszalő a porlasztóba.
Az adatlapomon van elérhetőség, oda küld a címed neved tel. számod.