Azt fogják kérdezni, miért nem sp-t veszel, miért a "lassú" firestormot.
Én amit néztem vásárláskor: első nézelődéskor egy helyn mondta a tulaj, hogy az a baj, hogy csak öt sebességes, és az olajhűtő le volt rohadva róla félig. Ja, meg egy kis suhanc volt.
Második tulaj. Volvo s80-al jött ki elém. 40 éves villanyszerelő. négy évvel azelőtt vette a gépet, mire rájött hogy nem az ő világa. A garázsba belépve metlaki fogadott, összekötve a nagy lakással a garázs persze, ja, és télen néztem meg, melegebb volt a garázsban mint otthon. Padlófűtés minden. Ott pihent a jövendőbelim. A fickó lehiggadt, nyugodt habitus, mondta hogy ő nem egykerekezgetett, mert nem tud, meg se maxkör meg semmi fiatalos hülyeség.
Aki tőlem venné meg: 34 éves, lenyugodott, régóta nálam lévő firestorm, télen kivonatva, és a radiátor mellé bevíve a szobába. nyáron garázs. Se egykerék, se maxkörözés. Letisztult, nyugodt habitus azon a téren, ahol kárt tehetsz a motorban (arra gondolok, hogy nem papásan megyek vele). Ha baja van, elmegyek vele szerelőhöz, és a vevőmmel el is gurulnék oda.
Én szerintem ezekkel a dolgokkal kezdd. De a szakik majd megmondják a szakmai részét, én csak a szociális, antropológiai részét adtam meg.
Egyébként olyan nyugodt itt a fórum, mintha valami csopperes papper lenne mindenki.
Sziasztok, új hús vagyok motoros körökben, régi álmom volt egy Honda VTR 1000F. Most jött el az idő hogy sikerült rá összespórolni az összeget, a kérdés az lenne hogy vásárlásnál mi az amit nagyon meg kell nézni ezen a motoron,mielőtt megveszem, hogy elkerüljem a későbbi gondokat?
Köszönöm,akkor még van időm... nem tudtam hogy a firestormnál a vezér ilyen sokáig elmegy. Egyébként a mostani lábtartó gondot leszámítva semmi gond vele. Igaz nem is hajtom a srácot nagyon.
Sziasztok! Hál'isten ritkán van bajom a vassal(firestorm),de most nagy a problémám. Tavasszal toltam hátrafelé,erre a jobb lábtartó beleakadt az ajtóba, le is tört. Vittem szerelőhöz, az szopott vele mondta,mert a jobb oldalinal van a tartó tengely anyája,és le kellett húznia az egészet. Mindegy, nyolcezerert szetszedte es megheggesztette. Stabil vol,jo volt, birta, erre tolom most ki az ajtin, es bazdgmeg en fasz megint ott eltörtem. Nem teljesen tört le, de igy már nem biztonságos. Néztem ebayen (angol,német) de nem volt csak bal lábtartó aluminium. Járt már valaki így? Meghegesztessem megint,vagy valahonnan lehet venni, esetleg rajt alapján kimunkálni? Ja, meg mikor kell cserélni vezérműszíjat firestormnál? 35000 van benne,de eddig az nem volt cserélve csak gyertya. Helyesírásért bocs,csak telefonon pötyögök, a válaszért meg előre is köszi. Norbi, jászberény.
mennyit engedsz a feléből? na komolyra fordítva a szót hétvégén szét lesz szedve a motor és nagy a valószínűsége, hogy cserés lesz (ez is ) és tényleg szépek és ha tényleg gyáriak, akkor 14 ért elvinném a kettőt.
Szerinted a 954-es villája jó lenne? Mármint a vezethetőséget befolyásolná? Esetleg tudja valaki, hogy nagyjából mennyibe kerül egy első villa felújítás (Showa)? Legrosszabb esetben.
Köszönöm. Nagyjából sejthettem volna viszont a 2002-es RSV-ben is showa van csak annyi a különbség, hogy a felső befogatásnál az SP1-nek 3 mm-tel kisebb az átmérője. Mondjuk a belsejéről nem tudok mit mondani....
Én amit néztem vásárláskor: első nézelődéskor egy helyn mondta a tulaj, hogy az a baj, hogy csak öt sebességes, és az olajhűtő le volt rohadva róla félig. Ja, meg egy kis suhanc volt.
Második tulaj. Volvo s80-al jött ki elém. 40 éves villanyszerelő. négy évvel azelőtt vette a gépet, mire rájött hogy nem az ő világa. A garázsba belépve metlaki fogadott, összekötve a nagy lakással a garázs persze, ja, és télen néztem meg, melegebb volt a garázsban mint otthon. Padlófűtés minden. Ott pihent a jövendőbelim. A fickó lehiggadt, nyugodt habitus, mondta hogy ő nem egykerekezgetett, mert nem tud, meg se maxkör meg semmi fiatalos hülyeség.
Aki tőlem venné meg: 34 éves, lenyugodott, régóta nálam lévő firestorm, télen kivonatva, és a radiátor mellé bevíve a szobába. nyáron garázs. Se egykerék, se maxkörözés. Letisztult, nyugodt habitus azon a téren, ahol kárt tehetsz a motorban (arra gondolok, hogy nem papásan megyek vele). Ha baja van, elmegyek vele szerelőhöz, és a vevőmmel el is gurulnék oda.
Én szerintem ezekkel a dolgokkal kezdd. De a szakik majd megmondják a szakmai részét, én csak a szociális, antropológiai részét adtam meg.
Egyébként olyan nyugodt itt a fórum, mintha valami csopperes papper lenne mindenki.