Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

0620/ 9 888 575
Fájó szívvel, gondos igényes gazdától, garantáltan sérülés mentes a képeken látható állapotban eladó egy VTR 1000 SP-1 motorkerékpár. Extrák. Raptor végdobok (brutális mély hanggal)+ gyári. F. Fabri halványfüst plexi, egyszemélyesítő, mini indexek, új garanciális akkumulátor, jó állapotú gumik, egy szezont használt láncszett (kb. 1500km futott) 2015.05.-ig érvényes műszaki. VALÓS KM óra állással. Ez garantáltan nem volt tekerve mint sok másik kevés km-el hirdetett motor. Szervízintervallumokat betartva használt vas. MAKULÁTLAN ÁLLAPOTBAN! Kihasználatlanság, autó vásárlása miatt sürgősen eladó. AZ ÁR IRÁNYÁR. REÁLIS KERETEKEN BELÜL ALKUKÉPES.
Kakas!
Hétvége Tiszaföldvár? Én valószínű szombaton lenézek!
Hello! Nekem is fura hogy ha csak a fulet cincalom nem akar agaskodni csak ha odahuzom aztán vissza engedem es nyėl . Úgy feljön! Vagy 1-ben 4-5ezernèl kuplunggal! De az azert nem tetszik mert olyankor nagyon bologat, vagy hanyatt akar vagni vagy le esik . Dee olykor olykor jòl összejön! Nekem az sv ien téren egyszerűbbnek tunt! Mondjuk szerintem gumitol is fugg!
Sziasztok!1-2 napon belül felrakom valamelyik oldalra(hasznalt motor,sportmotor) szeretett, valóban megkímélt piros vtr sp1-emet! autót szeretnék vásárolni de ehhez meg kell válnom tőle:(
a hirdetésben le fogom írni az adatait és képeket is töltök fel! akit érdekel, nyugodtan keressen majd!
itt ne írjatok ezzel kapcsolatban mert nem szoktam feljönni erre az oldalra! szép napot mindenkinek!
Igen,de őszintén szólva én nem is foglalkoztam vele.
Anno mikor az Alfámat hirdettem hasonló próbálkozások voltak.
Neked is írt?
natasamarinic56@gmail.com
Nekem erről próbálkoznak a hirdetésemre.
De ez az!
csak nem erről a címről írt?:)
amandacarol335@yahoo.com
Megadod és utána jön az hogy egy kisebb összeget utalj át(biztosítás vagy más duma) és akkor utal ő is.A számlaszámod azért megadhatod,attól még semmi veszély nem fenyeget.De egyébként ez a nagybácsis téma is volt már....
Nem tudom eléggé gyanús de már 2 napja levelezgetünk vagyis haver fordít valami nagybátyának lenne ajándék nem tudom megadjam e a számlaszámom!
Ez már nagyon szakállas....
Srácok érdeklődnék hogy létezik e olyan hogy valaki Amerikából elküld egy szállítmányozó céget a VTR em ért és elutal nekem 3800EUR! Csak mert egy katona csajszi írt és eszt mondta hogy neki kéne a moci utalja a lóvét adjak neki számlaszámot meg címet és küldi lóvét kicsit számomra hihetetlen!
Hello! Neked az egy dobos verzió, változtatott a motor karakterén? Kevesebb nyomaték, vagy bármi? Csak a hanghatàs miatt alakítottad vissza 2 dobosra?
A VTR-ket nem 1 kerekezésre tervezték,ahogy más közúti motorokat sem!
Az elejét emeli,de hál Istennek a súlypont nagyon el van találva,tehát amíg valaki egykerekezik egy sor négyessel,addig én már 5 km-l előtte járok!
Másik!
Mivel nagy nyomaték van,ezért nem érdemes,mert a legerősebb láncot is megnyújtja,ami ugye 35-42 ezret kóstál a jófajtából!
Nem véletlen,hogy jó néhányan érdeklődtek már a gépem után.
Nem eladó,mert ez egy etalon!
Ez nem tömeg CBR,ZX-R,R-1,GSX-R!
Sokkal jobban szeretem,mint a sor négyet!
Volt már 2 évig!
Ezt a motort nagyon eltalálták,aminek az Aprília V-2-e sem ellenfele!
Nekem csak egyetlen bajom van az egykerekezéssel, én 1-be ha 4-5ezernél félelmet nem ismerve bátran megrántom a gázt és ügyesen adagolom akkor feljön kerékre és egy bizonyos távolságot meg is teszek ( 10-15 méter ), a bajom csak az hogy kurva gyorsan gyorsul, és mire lerakom mondjuk 8ezernél az orrát már megyek vagy 80-90-100al kb szerintem, pontosan nem tudom mert az órát nem szoktam nézni olyankor.... de 2-be meg nagyon magas fordulaton lehetne felrántani csak,ha fel lehet egyáltalán, amikor már alapból elég tempósan közlekedsz, gondolom az para
Jól beszéltél . Eddigi pályafutásom során amit elkövettem motorozás címszó alatt , ha 3 szép mono volt benne amit SP1-el követtem el akkor lehet sokat mondok . Nem tudom , hogy bennem van-e a hiba mondjuk nem is erőltettem a gyakorlását de nekem nem megy .
nem olyan egyszerű kerekezni vtr-el. Elég nehéz, a súlypont is elöl van, és a fordulatszám is kevés mert ugye 6000 alatt nem az igazi 10nél meg már vége. Kicsit olyan mint a 2t.

Erőből egy 600as gixxerrel is könnyebb, mert az szépen feljön 8-9 körül és leforog 15-16ig. Én is csak kis kuplungaláfestéssel tudtam,de jobb is a békesség, nem kell azt olyan gyorsan . 1ben megindul az ember, 30 környékén rádobod a kuplungot és ha feljött rögtön húzol egy kettest, hogy ne legyen annyira vad. De igazság szerint én mindig fostam a VTRel (meg úgy ált. utcaival) kerekezni. SM vagy krossz erre való, és azt ha eldobja az ember akkor max leporolod, nem kell százezrekért idomokat venni
Sziasztok! Volna egy viccesen buta kérdésem, mindenki áhítozik a V2-es emberfeletti nyomatékáról, meg hogy könnyű vele egykerekezni. Nyomatékkal erővel nekem sincs bajom, de az egykerekezős hajlam az nem nagyon van kuplung nélkül, csak ha nagyon ügyesen kérem meg rá. Tehát lehet hosszú lehet az áttételem? (Nem tudom megszámolni most, de 7ezer körül 200felett vagyok 6.-ban) vagy a 212kg meg a százharminc valamennyi ló ezt tudja. Mondjuk van egy fuel controllerem amitől szerintem relatíve keveset is eszik, lehet az kavarja meg a dolgokat. Vagy egyszerűen csak ki kell tapasztalni, hogy áll égnek a szúnyogfeje Amerika kapitányomnak. :)
Feszítő csere közben történt a baleset. Így akartam írni.....
Feszítő csere közbe a baleset. Valahogy pont szarul álltak meg a dugók és át tudott ugrani a vezérlés. Tanulság: Nem írja a könyv se, de jelre kell rakni a főtengelyt és akkor nem történhet ez meg...
(De körbe kérdezés alapján 100 esetből 99X nem rakják jelre és akkor se volt gond belőle sose.) Ilyen az én szerencsém.
Vez.lánc feszítő volt a ludas?
Nekem volt egy kis kényszer szüntet, de már újra szól a két lövetű.