inkább azt írd hogy mennyit mértél rajta mikor alapjáraton ketyeg mert az hogy mennyivel csökken az nekem nem mond semmit
index működik rendesen? nem vibrálnak a lámpák?
ha tudod akkor fogd meg a fesz.szabályzót és nézd meg hogy mennyire melegszik
Áttanulmányoztam a szervízkönyvet de ez az elektronika rész túl magas.Raktam bele egy másik akksit de azzal se jobb.Amikor elindítom a motort a feszültség alaphangon 0.1v-al csökken de ha jól olvastam a szervízkönyvben akkor 15.5v-al kellene töltenie.
Én ugyan azt kívánom neki meg azt is,hogy a rák vigye el kínszenvedés közepette.Ezért is kértem a segítségeteket mert a rend őreire csak büntetéskor lehet számítani ilyen esetben NEM.
Száradjon le tőből a keze az ilyen buziknak! Azt értem hogy egy pár éves motort ki tud árulni alkatrésznek: idomok, lámpa, első futómű, elektronika, jópár százezer Ft-ot ki tud árulni egy pár éves motorból. Váz, blokk, az szinte eladhatatlan, a hátsó futómű sem egy kelendő cucc általában. De egy ilyen régi gépezettel mi az anyját kezd? Sok hasznot nem tud belőle kihozni. Rohadjon meg az ilyen, aki más cuccát ellopja!
Úgy tűnik hogy aksi kell a motoromba.Jobb esetben.Ma voltam motorozni és már elindítani is csak ugy tudtam hogy előtte fél óráig fent volt töltőn.Aztán elindult,mentem vele kb 30km-ert és megálltam tankolni de már akkor se indult be egy kutas segített betolni.Aztán mentem vele még vagy 100km-t ugy hogy nem álltam meg majd mikor hazaértem akkor probáltam beindítani de nem indult be.Amikor felraktam megint töltőre kicsit és beindítottam akkor rámértem de alig töltötte az akkut a motor,kb 0,1-0.2v-al.De mikor nem járt a motor akkor se nagyon ment feljebb.Pedig múltkor még felment 15v-ig a töltőn.Az akku 4 éves yuasa.
Nagyon remélem hogy nem töltés baja van hanem akkut kell cserélni.Vélemény?
Sziasztok.Nekem CBR 1000F-em volt hétfőig.Sajnos egy szemét láda ellopta Budapest XX kerületből.A segítségeteket szeretném kérni ha látnátok valahol vagy hallanátok ilyen motor bontásáról és értesítenétek roppant hálás lennék.A Rendszám:UIU-734,Alvázszám:2496,Motorszám:2890.Éjjel-nappal elérhető vagyok telefonon.06-70-77-57-894
Sok mindent meg lehet odahaza is csinálni, csak szerszám, némi hozzáértés és elszántság kérdése az egész. Egy szelephézag ellenőrzéssel elboldogulok idehaza, de vannak amikhez már fing szakértelmem és szerszámom sincsen, ez esetben inkább neki sem állok gányolni, hanem elviszem oda ahol ezeket NORMÁLISAN meg tudják csinálni.
Ja hát igen ez így van.Én például a kis cbr-em amivel dolgozni járok,azt is márkaszervízbe vittem meg most a vtr-t is oda viszem.Egyszerűbb dolgokat szoktam csak megcsinálni a motorokon,de szerintem ezzel sokan így vannak.Amugy a service manual megvan kb 4 éve csak nem volt kedvem keresgélni inkább kérdezek.
Nem erre gondoltam... Egyszerűen csak a körülmények olyanok hogy az már hihetetlen kategória. Sem hozzáértés, sem megfelelő szerszámok, így nem lehet motort javítani. Ez a motor nem kispolszki vagy egyéb KGST fospumpa, amit megszögelek a fóliasátor alatt egy pokrócon, egy rozsdás zártszelvényből összetaknyolt állványon egy szappantartónyi villáskulccsal. Persze lehet így is csinálni, de akkor ne csodálkozzunk hogy nem működik a szerkezet.
Ennek a kuplungcsúszásnak rengeteg baja lehet. Elvetemedett lamellák, gyenge rugók, eltömődött hidraulikarendszer, leragadt kuplung munkahenger dugattyú, stb. Azzal hogy leveszem a kuplungfedelet és szemrevételezéssel megállapítom hogy nem tűnik rossznak, ez kb lófasz. Amúgy abból a kibaszott szervízkönyvből rengeteg mindent meg lehet tanulni, de hiába pofázok.
Csizi szerintem arra gondol hogy nem tudhatod hogy az előző tulaj hogy használta a gépet és lehet hogy azt is tudta hogy a kuplungnak mennyi ideje van.Nem biztos de szerintem...
Kettő kell bele, ez nem Tuono vagy RSV, vagy egyéb olasz tésztaszűrő. De miért nem töltöd le azta kurva szervízkönyvet végre, hogy legalább az alapvető műszaki paraméterekkel tisztában legyél?
Egyébként ha megég a lamella akkor az acél lamella is elszineződik és az már azt jelenti hogy nagy hőt kapott. Igy tányérosra vetemedik! Ilyenkor az is csere!
A kuplung fő munkahengert kitisztítottad mikor olajat cseréltél?. Bocs fékfolyadékot. Mert lehet hogy a kis furaton keresztül nemjön vissza a folyadék és mindíg csak pumpálod bele a rendszerbe de nincs visszaáramlás így már folyamatosan kiemel! Nézd meg hogyha lelazítod a kuplung csövet akkor nyomással jön e az olaj!
index működik rendesen? nem vibrálnak a lámpák?
ha tudod akkor fogd meg a fesz.szabályzót és nézd meg hogy mennyire melegszik