Nem cseréltem kart, csak a kuplungolajat, ami mondjuk nem most lehetett cserélve de az most új benne. beszéltem a motoroázissal, azt mondták hogy összeégett.. nem nagyon szoktak lekopni a lamellákról a ferodol, viszont össze tudnak égni amikor már bemelegszik a motor utána azért nem fog működni valószínűleg nálam is ez történhetett, bár nem tudom mitől nem gyilkolom a gépet nem szoktam feleslegesen csúsztatni a kuplungot csak elinduláshoz.... 17.500 Ft bele a lamellaszett a motoroázisban.
Egy kérdésem lenne! Nem cseréltél mostanában kuplungkart?
Egyébként ki kell venni az összes lamellát és át kell mérni! Az acél lamelláknak pedig a síklapúságát kell ellenőrizni. Illetve a terheletlen rugóhosszt!
Mi a vért lehet kezdeni a kuplunggal ha annyira nagyon durván csúszik hogy elindulni is alig szeretne a masina? Vagy ez egyáltalán mitől következik be? Kb 50-60 km alatt annyira durva helyzet állt elő hogy most meg sem akar mozdulni.. nem csörög semmi, nincs hangja, sebességbe könnyen be tudom tenni, egyszerűen csak utána hiába engedem ki a kart áll egyhelyben a motor. Van ennek valahol állítási lehetősége? Vagy új lamellákat vegyek? Mert most szétszedtem belenéztem de semmi rendetlenség amit szabadszemmel láthatnék... Mondjuk nem is tudom mit vártam, leszedem a deknit és kipotyog onnét valami? Na de most hirtelen lövésem sincs hogy mivel kezdjem. Ötlet valakinek hogy mi gyíkja lehet? Drága egy komplett lamellaszett? Vagy szedjem ki mindet, mérjem meg hogy melyik mennyire van elkopva és amennyi határértéken kívül esik akkor vegyek csak annyit? Lehet egyáltalán ezt egyenként kapni, vagy csak szettben árulják aranyáron?
Jáj nekem
Igen, valóban ezt mondják az NGK gyertyákról. Az alábbi képeken össze vannak foglalva az intő jelek. Ezt egyszer megcsináltam magyar verzióban is, ha valaki nem tud angolul és érdekli, majd megkeresem a régi gépemen.
Oké kösz a segítséget,még egy kérdés,mivel én még soha nem cseréltem gyertyát így nem tudom hogy kettő vagy négy kell bele,de ha jól tudom kettő.Mert pl haverom tounojába négy kellett.
Keresd a vaterán "rebelsiridium" nevű felhasználót, vagy megtalálod a fészbúkon is. Nagyjából féláron tudja szállítani a cuccot, a Galantomba 12k HUF körül volt a 4db gyertya. A VTR-F-be DPR9EVX-9 a gyári gyertya, ez platina elektródás, a DPR9EIX-9 pedig az iridium elektródás, ami egy fokkal jobb a platinánál.
Rendben fiúk, köszi a hozzászólásokat, megpróbálkozom akkor újra szétszedni és kideríteni hogy mi "folyik" a kis VTR lelkében... Tegnap megrendeltem az új feszítőket, úgyhogy jövő héten már indul is az akció. Majd értesítelek Titeket hogy hogyan alakulnak a dolgok. Addig is minden jót, szép hétvégét
Ezek az olaj adalékok nem valók motorkerékpár motorba, legalábbis amelyekben olajfürdős kuplung van. Már a sima molibdén-diszulfidos adalék is hazavágja a kuplungot, úgy fog csúszni tőle mint atom. Meg különben is, ha valami elszállt a blokkban, akkor az olajadalék nem fogja meggyógyítani. Szét kell atomjaira szedni az egészet, és végigmérni/megvizsgálni mindent.
Az adalékokkal nagyon óvatosan! Némelyik képes eltömíteni az olajjáratokat, oszt mehet a kukába az egész blokk. Igaz akkor már a zajokkal sem lesz gond .
A szerelőm szerint a hátsó henger hajtókarjából jön ez a zaj. Erről esetleg tudna valaki bővebb infóval szolgálni? Tapasztalat?
Már tényleg nem tudom mit tegyek. Ha kicserélem a feszítőket és nem lesz jó, akkor adtam a sz.rnak egy pofont... Ja még valami. Van egy "Ceramizer" nevezetű adalék, ami az ilyen furcsa surlódásos hangokat képes eltűntetni a blokkból... Na már most, a csodában én nem hiszek, de ha ez segít, még kipróbálnám azt is.
Rendben Basi, megpróbálom akkor a feszítő-cserét. Remélem hogy sikerrel járok. Az utóbbi napokban mindenhol nyomoztam ezzel kapcsolatban, de kristálytiszta képet és választ sehol sem kaptam. Néztem a youtube-on is videót vezérműlánchibás Hondákról, de azoknak folyamatosan kerepelő hangjuk volt, az én VTR-emnek pedig nem ilyen a hangja. Álló helyzetben ha gázt adok akkor lehet hallani a csörgést, meg persze menet közben, de ezt már említettem ezelőtt. Meglátjuk mi lesz. Azért köszönöm a segítséget. Üdv.
Szar a feszítőd! Vagy cseréld ki újra itthon kb 20000 Ft de itt David Silver Spares -ná csak 37Ł az új!
Jó a manuális feszítő is de az törődést igényel és hozzáértést a beállításhoz! Könnyen túl lehet feszíteni vele a láncot!
Sziasztok! VTR-F tulaj vagyok, és a ismét segítséget szeretnék kérni Tőletek. Pár hónapja írtam, hogy 3000-es fordulatszám alatt úgy csörög valami a hátsó henger közelében mint a szárazkuplungos csörgés, 3000 felett semmi, alapjáraton szintén semmi.
Elvittem a szerelőmhöz a gépet, úgy szétszedtük hogy azt hittem soha nem lesz belőle újra motor, átnéztük a vezérműláncot és a feszítőket, összehangoltuk őket újra, és utána működött is egy darabig, de a napokban újra előjött a probléma. Nem tudom mivel lehet a baj! Néztem külföldi oldalakat, és mindenki a feszítőt hozta ki hibásnak, de látszatra nálam mindkettő ugyanúgy működik. Az e-bayen van manuális feszítő, és a hozzászólások alapján jobb mint a normál változat. Várom válaszotokat akár itt, akár e-mailen. Teljesen tanácstalan vagyok....
Helo! Kis segítség kellene megint ... Tudna valaki sportdobot VTR F hez ? Valami költséghatékony megoldás érdekelne :) és még lenne olyan kérdésem, hogy csakis kifejezetten honda vtr1000f hez való dob jó, vagy ha én veszek két ovált, akkor azt valaki rátudja szerkeszteni ? Végülis az összekötő cső ami alakítani kellene, jól gondolom?
Segítségeteket előre is köszi!
Na ezen fagyálló se volt cserélve de most viszem szervízbe,és azt is lecseréltetem.Amugy hallottam olyat hogy motorokba hagyományos fagyálló nem jó.Igaz ez?
Pedig érdemes 3 évenként cserélni, mint ahogy a fékfolyadékot is, meg a fagyállót is. Nem egy nagy kiadás, és a gép meghálálja. Láttam már pár olyan gépet amik hidraulikus rendszerében olyan trágyalévé vált a fékfolyadék, hogy eszméletlen. A kiegyenlítő tartály falán vastagon állt ilyen sáros izé, na az biztos jót tesz a többi alkatrésznek is. Fagyálló dettó, egy idő után az is kifárad, és ilyen trutyi lesz belőle.
Egyébként ki kell venni az összes lamellát és át kell mérni! Az acél lamelláknak pedig a síklapúságát kell ellenőrizni. Illetve a terheletlen rugóhosszt!
Jáj nekem
pl itt.
itthon nem hiszem hogy megéri, mert vagy 4* ennyi...
Már tényleg nem tudom mit tegyek. Ha kicserélem a feszítőket és nem lesz jó, akkor adtam a sz.rnak egy pofont... Ja még valami. Van egy "Ceramizer" nevezetű adalék, ami az ilyen furcsa surlódásos hangokat képes eltűntetni a blokkból... Na már most, a csodában én nem hiszek, de ha ez segít, még kipróbálnám azt is.
David Silver Spares -ná csak 37Ł az új!
Jó a manuális feszítő is de az törődést igényel és hozzáértést a beállításhoz! Könnyen túl lehet feszíteni vele a láncot!
Elvittem a szerelőmhöz a gépet, úgy szétszedtük hogy azt hittem soha nem lesz belőle újra motor, átnéztük a vezérműláncot és a feszítőket, összehangoltuk őket újra, és utána működött is egy darabig, de a napokban újra előjött a probléma. Nem tudom mivel lehet a baj! Néztem külföldi oldalakat, és mindenki a feszítőt hozta ki hibásnak, de látszatra nálam mindkettő ugyanúgy működik. Az e-bayen van manuális feszítő, és a hozzászólások alapján jobb mint a normál változat. Várom válaszotokat akár itt, akár e-mailen. Teljesen tanácstalan vagyok....
Segítségeteket előre is köszi!