Visszatérve az olaj témához, most mindkét gépben az utóbbi két pályanapon kipróbáltam az ELF Champione 10w-60-at,szerintem ez is egy nagyon jó opció.Végh Jana javasolta, full synt,csedes motor,könnyű váltó,nem is csipegette.Fékbetétben meg a DP szinter, akár vfr,vtr-f vagy vtr-r - ráadásul van belőle pályára R változat keményebb kezdeti harapással. Az ELF synt ára a Formula 3000-nél 1950/l.
Én Motul 5100-asat használok pár éve a motorokba, utcai körülmények mellett bőven túlteljesíti a gyári előírást. Erre az éghajlatra viszkozitás tekintetében normál utcai használat mellett 10W-40, de ha sokat használod városban és néhanapján kimész versenypályára vele, akkor inkább 10W-50-es viszkozitású olaj ajánlott. Az API teljesítményszint minimum SF vagy SG legyen. Én az autotéka2000-nél szoktam olajat venni, egész jó áron dolgoznak:
én nem próbáltam ezt a betétet
csak olvastam róla tesztmotoron
utcára nem ajálják mert hidegen nem fog igazán ezért én nem raknám be utcára, de ha neked megfelel akkor használd
Jajj, eddig ezt nem hallottam, hogy az EBC HH ennyire eszi a tárcsát!
Most ez van a Fireblade-emben. De ezeknek eleve szinteres a gyári betétje is (szerintem a sportmotoroknak egy ideje mind), és csak nem lenne normális, hogy a gyárilag előírtan szinteres betéttel 30e-t menjen a tárcsa.
Nekem most van 31e a gépben, és lekopogom, semmi baja.
Szia,
nem kell semmit átkötögetni, csak a vezetéket bedugni a megfelelő helyre, majd kimatekolod meiket hova. féklámpa működik róla első és hátsó fékről is.
Kösz a képeket.
Amúgy a te mocid nagyon hasonló enyémhez.Még kunmadarason láttam,külön a többi motortól,de akkor még a plexi meg a dobok meg a lámpa volt cserélve.
Amugy én is mostanában akarok ledes lámpát.Át kell rajta kötni valamit?
http://www.autoteka2000.hu/ind...
Amúgy fog mint állat az első métertől. ;)
csak olvastam róla tesztmotoron
utcára nem ajálják mert hidegen nem fog igazán ezért én nem raknám be utcára, de ha neked megfelel akkor használd
Most ez van a Fireblade-emben. De ezeknek eleve szinteres a gyári betétje is (szerintem a sportmotoroknak egy ideje mind), és csak nem lenne normális, hogy a gyárilag előírtan szinteres betéttel 30e-t menjen a tárcsa.
Nekem most van 31e a gépben, és lekopogom, semmi baja.
Matt fekete színkódra lenne szükségem! Vtr 1000 firestorm.Előre is köszi
nem kell semmit átkötögetni, csak a vezetéket bedugni a megfelelő helyre, majd kimatekolod meiket hova. féklámpa működik róla első és hátsó fékről is.
Amúgy a te mocid nagyon hasonló enyémhez.Még kunmadarason láttam,külön a többi motortól,de akkor még a plexi meg a dobok meg a lámpa volt cserélve.
Amugy én is mostanában akarok ledes lámpát.Át kell rajta kötni valamit?
Inkább cserélek 30k-ként tárcsát mint hogy kompromisszumot kössek!
utcára nem való a szinteres
Firestorm-ra lenne eladó gyári plexim és négy gyári indexbúrám.