Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egész jó áron adják! Fater RR-jébe is kell cserélni olajat, így akkor 8 liter kell, 15e Ft felett ingyen házhoz hozzák a cuccot.
Visszatérve az olaj témához, most mindkét gépben az utóbbi két pályanapon kipróbáltam az ELF Champione 10w-60-at,szerintem ez is egy nagyon jó opció.Végh Jana javasolta, full synt,csedes motor,könnyű váltó,nem is csipegette.Fékbetétben meg a DP szinter, akár vfr,vtr-f vagy vtr-r - ráadásul van belőle pályára R változat keményebb kezdeti harapással. Az ELF synt ára a Formula 3000-nél 1950/l.
Természetesen meg lehet oldani, sok ilyen dupla fényszórós motoron be szokták kötni a jobb oldali fényszórót is.
Szia, postaköltséggel együtt 10 000 ft
Fasza gépet vettél gratulálok! Az enyém volt! Nagyon megbízható gép!
Ja szintén én érdeklődnék hogy az első lámpát át lehet e alakítani hogy mind a kettő világítson tompítotton is meg fényszórón is?
Ez butaság,ahogy a kollega is írta utcai szinter.Már az első méteren is úgy fog,ahogy a gyári soha!
Én Motul 5100-asat használok pár éve a motorokba, utcai körülmények mellett bőven túlteljesíti a gyári előírást. Erre az éghajlatra viszkozitás tekintetében normál utcai használat mellett 10W-40, de ha sokat használod városban és néhanapján kimész versenypályára vele, akkor inkább 10W-50-es viszkozitású olaj ajánlott. Az API teljesítményszint minimum SF vagy SG legyen. Én az autotéka2000-nél szoktam olajat venni, egész jó áron dolgoznak:

http://www.autoteka2000.hu/ind...
Srácok én érdeklődnék vettem egy vtr 1000 sp1 et mien olajat szoktatok használni bele meg menyibe kerül?
Ez az ún. "utcai szinter" szint. Mellesleg a motor gyárija is ilyen, csak nem EBC, hanem Tokico.
Amúgy fog mint állat az első métertől. ;)
én nem próbáltam ezt a betétet
csak olvastam róla tesztmotoron
utcára nem ajálják mert hidegen nem fog igazán ezért én nem raknám be utcára, de ha neked megfelel akkor használd
Jajj, eddig ezt nem hallottam, hogy az EBC HH ennyire eszi a tárcsát!
Most ez van a Fireblade-emben. De ezeknek eleve szinteres a gyári betétje is (szerintem a sportmotoroknak egy ideje mind), és csak nem lenne normális, hogy a gyárilag előírtan szinteres betéttel 30e-t menjen a tárcsa.
Nekem most van 31e a gépben, és lekopogom, semmi baja.
szia menyi penz a plexi?koszi
Sziasztok!
Matt fekete színkódra lenne szükségem! Vtr 1000 firestorm.Előre is köszi
Valaki tudna nekem ajánlani ülésszivacsozással foglalkozó szakembert?
Szia,
nem kell semmit átkötögetni, csak a vezetéket bedugni a megfelelő helyre, majd kimatekolod meiket hova. féklámpa működik róla első és hátsó fékről is.
Kösz a képeket.
Amúgy a te mocid nagyon hasonló enyémhez.Még kunmadarason láttam,külön a többi motortól,de akkor még a plexi meg a dobok meg a lámpa volt cserélve.
Amugy én is mostanában akarok ledes lámpát.Át kell rajta kötni valamit?
Az tény,de fog is mint állat!
Inkább cserélek 30k-ként tárcsát mint hogy kompromisszumot kössek!
Tegnap 12:10 körül valaki csúnyán huligánkodott egy SP-vel az Üllői út elején. Esetleg innen valaki volt? Én sajnos autóban ültem...
azért azt nem említetted meg hogy ez pálya betét, még jó hogy megeszi a tárcsát mivel szinteres
utcára nem való a szinteres
tovább fejlesztve (hasidom, bukógomba, fék-kuplung kar, hátsó lábtartó)
egy kis segítség (nem arany, inkább bronz)
Sziasztok!
Firestorm-ra lenne eladó gyári plexim és négy gyári indexbúrám.
Egy filctoll kell meg egy kalapács! Már nem egyet gyógyítottam meg!
Fékbetéttől is függ.Én esküszöm az EBC HH-ra,qrva nagyot fog-de le is eszi a tárcsát 30k alatt.