Hát őszintén én sem tudom mi lett vele:S Csak ma volt műszakin a gép, és ugye fékpadon csinálta azt amit írtál "bakkecskézett a motor".
ütést nem kapott...legalábbis nem tudok róla, lehet valami kavics szorulhatott meg benne valamikor? nagy sebességnél viszont tényleg ráz...csak eddig azt hittem a jó magyar útminőség miatt.
Hmmmm... mi a francot csináltok a motorjaitokkal? Pont múltkor volt téma a VFR fórumban, hogy ilyen 30k környékén nem egyszer olvastam hirdetésben is hogy tárcsacserére került sor. Nekem az öreg csótány '92-es, első szériás RR-emen 15 évesen óra szerinti közel 70k km-nél semmi baja nem volt a tárcsának. Szóval fura hogy ilyen kevés km-eknél már cserések lesznek a tárcsák. Csak valami külső, mechanikus behatást tudok feltételezni, mint ahogy egy VFR-en is tapasztaltam már egyszer. Az illető úgy használta a motort hogy mind a két első tárcsának 2mm-es ütése volt. Gyakorlatilag ez azt jelentette hogy lassabb sebességről fékezve bakkecskézett a motor, nagyobb sebességről fékezve pedig rázta a kormányt, 200+ körüli tempóról ez halál közeli élménynek minősült. Mindezt nem vette észre az illető akié volt a motor... A tárcsákat levéve, a rotor belső felületén ütésnyomok voltak láthatóak, na ezt nem tudom hogyan hozták össze.
Tárcsa ügyben keresd Jeles Palit, javarészt bontott Honda cuccokkal foglalkozik.
Üdv,tervem hogy idén kap egy kis optikai tuningot a gép.A felniket aranyra fújom fújom és egy kis dekorcsíkkal akarom feldobni az idomokat szintén arany/sárga csíkokkal valahogy így: http://www.youtube.com/watch?v...
Vélemény?
A VFR-nek semmivel sem jobb a futóműve, azon még csillapítást sem lehet állítani, és ráadásul 40 kilóval nehezebb a VTR-nél. A Firestormmal könnyebben lehet a gyors kanyarokat leküzdeni, 40kg mínusz az sokat jelent. No meg maga az érzés, a VFR egy nagy fürdőkád, a VTR egy kis filigrán motor hozzá képest. Ami viszont nem tetszett a Firestormnál, hogy túl könnyű az eleje, a tengelyek közti súlyelosztás nem lett olyan jó, így némi instabilitást tud mutatni ha durvul vele az ember. De hogy felkoppanna... azért az túlzás, persze ha valaki 120 kiló és nincsenek előfeszítve a rugók, akkor érthető. Igazából teljesen átlagos futóműve van, de semmiképpen nem rossz. Nem túl nagy pénzért persze lehet javítani rajta ha valaki kiaknázta a futómű lehetőségeit, egy progresszív rugókészlettel állítólag sokat javulnak a menettulajdonságok.
A fékek is teljesen átlagosak rajta, nem az a kétujjas, letép a motorról fajta, húzni kell enki ha fékezni akarsz, de ez egy sporttúra gép, csodákat ne várjunk. Igény szerint fémhálós fékcsővel ezen is lehet javítani, mert gyárilag kicsit nyúlós. Széria állapotban, átlagos pilótáknak országúti közlekedésre kiválóan alkalmas motorocska a Firestorm, egy kis pénzből lehet rajta javítani ha ez kevés. Aki meg kőkemény célszerszámot akar magának atom futóművel és fékekkel plusz egy golyóálló motorral, az vegyen SP-t. Persze itt nincsenek kompromisszumok, ez a gép nem kezdőknek való, a Firestorm csak játékmotor az SP-hez képest.
Nekem 5 éve van meg az enyémen elég gyenge a fék de valószínűleg azért mert kemények a betétek,a váltó nagyot jár sebességek között és nem nagyon szereti a kemény váltásokat.A futómű nagyobb sebességnél gyors ívekben enyhén beszitál de nem vészes.Állapota ugyanolyan mint amikor megvettem.Nem változott semmi,csak annyi hogy rendszeresen szervizelni kell,nem érdemes elhanyagolni.
Futóművel kapcsolatban csak annyit mondanék hogy a Firestorm Túra-Sport....nem pedig Szupersport, tehát nem pályára való, igaz állítható az első és hátsó is, de inkább csak utcára tervezték. Váltója nagyon precíz, pontos nekem nem volt gondom vele.
Nekem közel nyolc évig volt meg és közel 30 ezret tettem bele. 53-54 ezerrel adtam el! Jelenleg 61-62 ezer van benne.
Visszajár szervizre az új tulaj.
Olajat nem fogyaszt.6000 Km-ként csere de fogyást nem vettem észre.
Futómű nekem kényelmes volt. Elöl progresszív Wilbers rugók vannak.A fékkel sem volt gondom soha . Megjártam vele egy-két pályanapot a H-ringen és az Alpok szerpentinjeit is egy párszor. Fékbetét Nissin volt benne vételkor jelenleg TRW-Lucas. Elöl hátul "fém" fékcsöves.
A váltó mindíg pontos volt. Nem dobálja ki a fokozatokat és könnyen kapcsolható .
Akitől vettem annak az elmondásai alapján a motort a MaxxPower-nél építették pályamotornak csak közben kiadták az SP-t így visszaalakították , alakítottam utcára.
Nekem egyedül a vezérműlánc feszítővel akadt 1x gondom ill az új tulajnak is 1x!
Ja és 1x kellett km óra jeladót cserélni!
Alapjában véve szerettem. Csak azért adtam el mert jó ajánlatot kaptam rá .
mostanába elág sok tesztet olvasgattam firestorm-ról
többen panaszkodttak a gyenge futóműre hogy igen puha meg lekoppan, viszont 1 tesztben azt írta valaki hogy neki igen keménynek bizonyúlt mert pattogott az úton a motor ezért átült eg vfr-re
amit én próbáltam annak nagyon kemény futóműve volt, főleg a hátsó azon én is pattogtam ez nem teccett
meg a váltóra is panaszkodttak sokan hogy kemény meg kidobja a kettest és sokszor lyukat váltanak
én pont az ellenkezőjét mondanám, szerintem nagyon pontos és pont jó a váltó
világíttást dícsérték
fékeket is keveselték
akinek már régóta van ijen gépe vagy sokáig volt neki az írjon pár véleményt hogy ezek amiket leírtam ide azok tényleg igazak-e
meg akinek már sok km van a gépbe attól kérdezném hogy változott-e valami? fogyasztás, olajfogyasztás, mi az ami elkopott?
Száz szónak is egy a vége vagy inkább a lényege,hogy Neked nem lett nagy bajod.
Motort,alkatrészt lehet venni,életet,végtagot nem!
Én is törtem már totálkárosra motort,akkor én is sajnáltam de lényeg hogy én is kisebb karcokkal megúsztam.
Tudom ,hogy lesz neked még jó motorod!
vfr-eken is kifaragják az idomot a gomba miatt
ha járdaszegélyt vagy csatornát kapja el akkor az szakítt valamit az biztos, de egyenes úton semmi kárt nem okozhat
legalább a hűtőt meg a kormányt megvédi
én raknék az nsr-emre is csak arra még nemtudom hova lehetne mert a váz keskeny az idom meg jóval szélesebb ezért nehéz mutatvány lenne
Na ilyen a Mátrában is volt nem egyszer, használt sütőolajat basztak ki több kanyarba is. Szerencsére az elmúlt pár évben abbamaradt, de régebben rendszeresen csinálta valaki a feszkót.
Ahhoz idomot kéne fúrni, meg szerintem egy ilyen elcsúszásnál nem sokat segít a bukógomba, sőt, lehet több kárt okoz ha beletörik ott a csavar, azt hentesmunkát végez. Eldőlésnél, vagy kisebb elcsúszásnál oké, de ott ahol bele tud akadni bármibe is... Igazából nem kell elesni azt jóvan!
tegnap is voltam kint
most csak poros meg sáros, de azért lehet menni
nagyon furcsa most ott menni mert jól el lehet látni messzire meg föl a hegyre is
Most hirtelen ezeket nézegetem...milyenek lehetnek?