Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.hegylakok.hu/2011/0...
Bár nekünk is vigyázni kell, aki csesznekre megy....ott szándékosan olajozták az utat a szemetek. nem tudom a téli fagy és só mennyire bánt el az olajfoltokkal.
Így van bukógomba sokat fog....mikor megvettem a gépet egy hétre rá már ráaggatam a gombákat. "valamit" az is fog.
valamijen bukógombát is tegyél fel
Ej haj kaszakőőő egyébként maga a mátrázás nem volt túl élvezetes, 50nel lehetett végig menni, főleg hogy Pásztó felé jöttünk le, és végig szinte árnyék volt, átfolyások még meg voltak fagyva, meg deres volt sok helyen az út, inkább csak erdőben sétamotorozás volt, mint gumipucolás... majd nyáron szervezhetünk oda egy találkát, hadd zengjenek a hegyek a V2-től
Most nem fér bele a büdzsébe egy full fény, bár ez csak fehér/fekete, ilyet nem kerül sokba fújni. Egyelőre az idomok meg lesznek hegesztve, azt hali, majd egyszer szépen le lesz fújva és felmatricázva. Vagy bankot rablok és megveszem az eBayről darabonként 489€-ért a gyári új oldalidomokat. Van ára, na. Tankot már sikerült vennem olaszból potom 330€-ért, szelepfedelet németből 89€-ért, kéne még egy benyaszivattyú, kuplungdekli, fékkar, fékpedál, indexek, kormányvégsúly, markolatok, jobbos tükör, a jobbos hűtőt majd elviszem megcsináltatni, csak picit sérült, no meg egy olaj- és gumicsere, azt kezdődhet a szezon! Bár május 28-ig ki van vonva, addig ráérek legózni.
Basszus nagyon sajnálom, lényeg hogy neked nem lett bajod! remélem mielőbb sikerül összeszedned a gépet!
Na ja legalább nem lett bajod.A motor már járóképes?Vissza akarod hozni gyári állapotába,vagy kap valami egyszínű fényezést és kész?
Fasza!
Részvétem Tesa,de a lényeg hogy te jól vagy!
El, hogy a rosseb enné meg. Egy jobbos kanyarban mintha jégre futottam volna, úgy kiment alólam a gép. Még a mai napig is csak találgatni tudok mi lehetett a baj, se nagy gáz, se nagy fék, viszont a képeket visszanézegetve valami fehér trutyi volt az úton, amire azt hittem ott hogy belőlem jött ki csúszás közben. De az nem lehet, mert a fehér cucc követi a kanyar ívét, én meg ugye egyenesen hagytam el a pályát. Szerencsére egy horzsolással meg egy pici kék folttal megúsztam, és a motor is egész olcsón megúszta, váz-futómű sértetlen maradt, de van mit rajta renoválni.
Uhh, elcsúsztál vele?:S
Bibis lett, még az ősszel sikerült bepaníroznom a Mátrában.
Mi lett vele?
Én biztos mentem volna ha működőképes lenne a gépem, ilyenkor már én is csavarni szoktam a gázt.
Mi voltunk azok, a bagi márkatárssal kihasználtuk a jóidőt, és felmentünk a Kékesre, bár nem tudtuk mire vállalkozunk, fent nulla fok volt meg hó ( a képen a háttérbe látszik is ) de azért felmentünk és lejöttünk Titokban reménykedtem hogy valakivel összefutunk ott fent vagy útközben, de alig voltak az utakon
Kakas!

Az előbb láttalak egy fekete/piros SP1 társaságában Aszódon a főúton.
ijen autós cuccokat a tescoba olcsón lehet venni, prevent elég jó minőségű
Nekem elöl ,2-2,3,hátul 2,5 jött be.De ez gumitól,vezetési stílustól stb. is függ.A gyári érték(2,5-2,9) úgy van belőve hogy 2 személlyel és csomaggal is elég legyen.Az RR-en D211GP-t(NTEC) használok elöl 2 hátul 2,2-vel-de sokak szerint ez is sok.
A kipuffot krómtisztítóval szoktam pucolni, autósboltban lehet ilyesmit kapni.
A guminyomások értéke a láncvédőn lévő matricán vannak feltüntetve, mint szinte minden motoron... Amúgy hátul 2.9 elől 2.5 bar. De ha letöltöd a szervízkönyvet a géphez, akkor nem kell többet kérdezősködnöd feleslegesen.

http://www.manualedereparatie....
Használtat nem akarok, de köszi az ajánlatot!
Köszönöm a segítséget!
sokan azzal a dörzsi fém súrolóval szokták
meg szivacs és súroló szer cif meg hasonlók, amivel a gáztűzhelyt szokták
de van erre kimondott motoros kence louis-ba meg nagyobb motoros boltokba
én simson kiput sikáltam le egyszer valami olcsó cuccal, az van ráírva hogy fém tisztító sárga doboz és tej szerű lötty van benne
egy darab rongyal elég szép eredményt értem el
Valaki tud abban segíteni hogy mivel lehetne a kipufogó csonkon és összekötőcsövön lévő rozsdát lekezelni?
És a gumikban (első/hátsó) mennyi legyen a nyomás?
Hali!
Én tavaly vettem az én 2002-firestormomba új banner akksit, de 3 hét után meghalt a moci, viszont megmaradt az akksi. 2 havonta lemerítettem és feltöltöttem szóval jó állapotban van. Én 18 ért vettem . Szerintem meg tudunk egyezni az árában...
Vagy esetleg felhívsz egy Honda kereskedést ott biztos tudják hogy konkrétan milyen típusú akku is kell bele.
De még a típus is ugyan az mint a Yuasa-é YTZ12S.... gondolom ugyan az a kettő csak átmatricázva....vagy nem:D
Na már megőrültem ezektől az akkumlátoroktól.....