Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://eshop.micronixkft.hu/ak...

Igaz, ennek ugyanazok a tulajdonságai
Haverom dolgozott gyárban ahol a Yuasa és Banner aksikat gyártották.Azt mondták hogy nyugodtan vegyem meg az olcsóbb Bannert mert ugyan az mint a Yuasa csak más a matrica rajta!
Esetleg próbáld a Moto-Start akksit a magyar Yuasa képviselet árulja ők megmondják mi az azonosság a kettő közt ( a szitázáson kívül ugyan az a kettő), mert egy helyen készül, de a moto-start a 60% az ára kb. és működött nekem, 4 évet kibírt utána eladtam a motorral...
Nem sok különbség van a kettő között.
Ámerikásitva lett a neve. Marketing .
Úgy ahogy ott a Fire Storm helyett Super Hawk nevet adtak a VTR1000F-nek.
ez ugyan azt tudja mint a vtr csak más neve van?
amcsiktól lehet csak behozni?
Ámerikai.
(Gyönyörű hátsó üléssel.)
micsoda ez a RVT 1000?
Ha lesz elegendő pénzem rá akkor az YTZ azaz a nagyobbik indítóáramú...........kisebb méretű.
De azért még körbe nézek egyéb boltokban, csak hogy megnyugodjak
Vág az eszed, mint a beretva!

Az YTZ a méretben kisebb akksi. Kisebb méret, nagyobb teljesítmény. A cseh kettőt nézed vazze, már mióta erről van szó...
Szerintem vegyél egy Banner YTZ akksit, az csak a Yuasa felébe kerül, így a kecske is jól lakik és a káposzta is megmarad.
vagyis a nagyobb?
Köszi mindenkitől a segítséget. Meglátom mi lesz bele, ha összegyülik a lé akkor YTZ, ha nem akkor marad a "kisebbik"
így már értem
akkor jobb lenne ijent venni ha tényleg ojan jó ahogy mondod
6 évet biztos kibír ez is
Banner is tud 180-as indítóáramot és 12000 lehet már kapni én most ezzel szemezgetek a TL-hez
Látom te aztán nagy lángész vagy... Az YTZ széria más technológiával készül mint az YTX széria. Az YTZ-s akksik kisebb méret mellett nagyobb indítóáramot tudnak, a gyártó mindemellett hosszabb élettartamot, jobb rázkódástűrést, és hosszabb tárolás esetén kisebb önkisülést ígér. Ezért ilyen drága.
Érdemes a nagyobb indítóáramú akksit megvenni bele, nem véletlenül módosítottak 2001-ben sok mindent a Firestormon. Többek között a fesz.szabályzó is lecserélődött 2001-ben az újabb fajtára. No és egy ilyen nagy köbcentis V2-es indításához elég sok kraft kell, nyilván egy kajakabb akksi könnyebben megbírkózik az indítás nehézségeivel.
Szerintem simán bírni fogja ha Yuasa-t veszel!
Mondom nekem nem volt indítási problémám vele! Bár akinek eladtam kínait vett bele és eddig az is bírja neki!
Kb 2 éve vettem bele én is egy Motobatt-ot illetve a ZX-9-be vettem de mivel az még nem volt kész így áttettem a VTR-be (stimmelt) nehogy tönkremenjen. Legyen használva.Még jó hogy áttettem!
Beszart a fesszabályzó (túltöltött) és szétnyomta az akksit ! Ezután vettem egy fesszabot és visszatettem a Yuasa-t .
Végülis mit változtattak az új VTR-en hogy nagyobb akksit tettek bele?
Igazad volt! Tényleg van az alján 2kis szivacs betét, és a tetején is 1cm-es tehát akkor valószínű a mérettel nem lesz gond......csak a 180A elég lesz-e? de ha neked jó volt...........szerintem beválalom
nézd meg azt amit basi mondott hogy valami alátát van az aksi alatt
ha neked van benne ojan akkor belefog menni a magasabb vagyis az olcsóbb
szerintem elég lessz 180A
Na ja tényleg,mondjuk tényleg érdekes...
Nekem ezzel (YTX12-BS 12V, 10Ah) sem volt semmi bajom! Mindig rendesen indított! Miután eladtam tavaly a motort 2 hónapra rá beszart az akksi! Még a gyári volt benne! '99-es!
30A kevesebb vagy az nem probléma?

YTZ12-S 12V, 11Ah
Paraméterek:

Feszültség: 12 V
Kapacitás: 11 Ah/10 óra
Indítóáram: 210 A
Hosszúság: 150 mm
Szélesség: 87 mm
Magasság: 110 mm
(+) pólus / szellőző: bal

Ár ÁFA nélkül: 37 000 Forint
Ár ÁFA-val: 46 990 Forint

YTX12-BS 12V, 10Ah
Paraméterek:

Feszültség: 12 V
Kapacitás: 10 Ah/10 óra
Indítóáram: 180 A
Hosszúság: 150 mm
Szélesség: 87 mm
Magasság: 130 mm
(+) pólus / szellőző: bal

Ár ÁFA nélkül: 15 500 Forint
Ár ÁFA-val: 19 685 Forint
és azért drágább a kisebb 20000-el mert 2cm-el kisebb?
az elég durva